اسپوتنیک اعلام کرد

کشته شدن 15 سرباز سوری در حمله هوایی ترکیه به حلب

منابع خبری از کشته شدن 15 سرباز سوری در سلسله حملات هوایی ترکیه به یکی از مراکز ارتش سوریه در حومه شرقی حلب خبر دادند.

کشته شدن 15 سرباز سوری در حمله هوایی ترکیه به حلب

در سلسله حملات هوایی روز سه شنبه ترکیه به مواضع ارتش سوریه در حومه شرقی حلب، 15 نفر از نیروهای سوری جان خود را از دست داده‌اند.

اسپوتنیک به نقل از منابع محلی گزارش داد که «اطلاعات اولیه نشان می دهد که تعداد کشته‌های ارتش سوریه به 15 نفر افزایش یافته است و مجروحان نیز به بیمارستان ها  مراکز پزشکی نزدیک منطقه منتقل شدند».

بر اساس این گزارش، روز سه شنبه درگیری شدیدی بین شبه نظامیان قسد و نیروهای ارتش ترکیه درگرفت که در نتیجه آن، یکی از سربازان ترکیه در حمله توپخانه ای شبه نظامیان قسد در نزدیکی عین العرب کشته شده و چهار نفر زخمی شدند که به دنبال آن، ترکیه اقدام به حمله توپخانه‌ای سنگین و حملات هوایی و پهپادی کرده است.

پیش از این شبکه المیادین اعلام کرد بود که جنگنده‌های ترکیه طی 3 نوبت حملاتی داشتند که در یکی از آنها، مواضع ارتش سوریه در عین العرب (شمال سوریه) را هدف قرار دادند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • 🐜
    0

    درگیری ترکیه و سوریه چرا

  • ناشناس
    0

    دهها خانواده وپدرها ومادرهایی که در داغ فرزندانشان درحملات وحشیانه اردوغان به کشور سوریه به خاک سیاه نشسته اند اشک ونفرین شان،بلاخره دامنگیر ،،رجب طیب اردوغان بی ناموس خواهدشد،وانشاا... جهانیان ذلت وخفت این جنایتکار را همچون ذلت صدام یزید به چشم خودخواهند دید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها