نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

ایران تنها کشوری است که از مقاومت اسلامی فلسطین حمایت می‌کند

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: ایران تنها کشوری است که از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان حمایت کرده و می‌کند.

ایران تنها کشوری است که از مقاومت اسلامی فلسطین حمایت می‌کند

«ناصر ابوشریف» در ایران امروز (جمعه) به مناسبت سالروز پیروزی تاریخی مقاومت حزب الله در جنگ ۳۳ روزه لبنان در پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: در سالگرد شهادت امام حسین (ع) و انقلابش، ملت فلسطین، نبرد بزرگی را با دشمنانش انجام داد.

وی عنوان کرد: در سال ۱۹۶۷ میلادی رژیم صهیونیستی نبردی را علیه چهار کشور عربی آغاز کرد و توانستند منطقه را اشغال کند اما پس از آن مردم فلسطین انتفاضه خود را آغاز کردند. مردم فلسطین در انتفاضه اول انقلاب خود را نمایش گذاشتند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به روند پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، بیان کرد: رژیم صهیونسیتی پس از چند جنگ، وارد نوار غزه شد که به ظاهر مساحت کوچکی دارد اما اراده و قدرت مردم بسیار بزرگ است. رژیم صهیونسیتی در تمام این جنگ‌ها با شکست مواجه شد و به اهداف خود نرسید.

ابوشریف تصریح کرد: در سال ۲۰۲۱ میلادی مقاومت خود را در برابر رژیم صهیونسیتی آغاز کرد و این جنگ باعث شد آرزوی صهیونیست‌ها با شکست مواجه شود و آنها به این شکست اعتراف کنند. آنها آرزو کردند حیات رژیم صهیونسیتی ۸ سال ادامه پیدا کند.

وی افزود: نبرد شمشیر قدس باعث وحدت میان گروه‌های فلسطینی شد زیرا گروه‌های صهیونیستی تلاش می‌کردند مردم فلسطین را در سطوح مختلف تجزیه کند اما این مسأله اتفاق نیافتاد. جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از پایان شمشیر قدس کار پیشرفت کرانه باختری را آغاز کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: این جنبش با تمام قوا و امکانات خود اقدام به تقویت نظامی کرانه باختری کرد و باعث خیزش در این منطقه علیه رژیم صهیونیستی شد. روند تلاش رژیم صهیونیستی برای بازداشت یکی از رهبران جهاد اسلامی ضعف آنها را بیش از پیش نشان داد.

ابوشریف اضافه کرد: رژیم صهیونسیتی از میانجی گری مصر سوء استفاده کرد تا به این جنگ پایان دهد و یکی از قهرمانان جنبش فلسطین را به شهادت برساند و در نهایت در جنگ اخیر رژیم صهیونیستی مجبور به مذاکره برای پایان جنگ شد.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ اخیر فقط جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنگ شرکت کرد و به تنهایی توانست دشمن را بترساند و کاری کند که دشمن صهیونیستی مجبور شود نصف فلسطین را ببندد. تمام اینها نشانه ضعف، نا امیدی و ترس دشمن است و زمینه پیروزی‌های آینده خواهد بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: تمام این پیروزی‌ها مگر با حمایت جمهوری اسلامی ایران حاصل نمی‌شد. ایران تنها کشوری است که از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان حمایت کرده و می‌کند.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت کردم ایران از مردم فلسطین گفت: از شما مردم ایران و دولت ایران و رهبر ایران هم تقدیر می‌کنم که همواره حامی مردم فلسطین بوده‌اید. به شما وعده می‌دهم در اینده نزدیک در قدس شریف پس از پاک شدن از لوث وجود صهیونیست‌های غاصب نماز خواهیم خواند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 33
  • ناشناس
    0

    از فلسطین دفاع کردیم تاوانش رو هم دادیم تاوانی بسیار سنگین !!!
    کشورهای عربی به جای حمایت از ایران ،،شدند دشمن خونی....
    غربیها شدیدترین تحریم‌ها رو تحمیل کردند...
    حالا چه کسی از ایران حمایت می‌کند؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • حسن
      0

      و تنها کشوری هستیم که از تجاوز روسیه به اوکراین حمایت و پول ماهواره جاسوسی و پهپادشو هم ما میدیم و در اینده نزدیک هزینه تجاوز چین به نایلند هم از جیب ملت ما خواهد بود

    • ناشناس
      0

      کسی‌نیست‌به‌اینها‌بگویند‌که‌به‌شما‌چه‌ربطی‌دارد‌که‌از‌انها‌
      حمایت‌میکنید‌در‌حالی‌که‌مردمش‌در‌فلاکت‌زندگی‌میکنند‌
      در‌این‌دنیا‌‌فقط‌شماها‌وکیل‌وصی‌فلسطین‌هستید‌

    • بناشناس ۱۶:۹
      1

      چون اینها غیرایرانی اندوازاول هدفی جزتباهی وغارت ایران وایرانی رانداشته اند

    • داروغه ناتینگهام
      0

      چون بقای نظام‌های ایدئولوژیک توتالیتر در آتش‌افروزی و فتنه‌انگیزی است

  • بیدار
    1

    شریف : ولایت اسلامی تنها کشوری است که امت خود گرسنه نگه میدارد ولی سالیانه ملیاردها دلار و اسلحه و موشک به کمک می کند

  • ناشناس
    2

    حمایت از جنگ وخونریزی.دین وقدس بازیچه قدرت طلبیایت.اسلام دردنیا ازروز اذل دین جنگ بوده.

  • ایرانی
    0

    البته این آقا و دوستانشان به هر کی که بهشون پول بدن همین حرفو میزنن و اظهار ارادت میکنن!! همین چند سال پیش بود که خالد مشعل رییس دفتر سیاسی جنبش حماس بعد از مدتی اظهار ارادت به ایران و گرفتن پول و امکانات، به یکباره تغییر موضع داد و دفاترش رو به قطر انتقال داد و شروع به اظهار ارادت به قطر کرد و حتی دیداری با سران عربستان داشت و اونجا هم همین اظهار ارادتها رو غلیظ ادا کرد!!!! این حضرات مصداق" بنده بند کیفتم تا پول داری رفیقتم" می باشند!!!

  • متفاوت
    0

    چوپان باچوبدستی خود ماری راکه میان اتش گرفتارشده بود نجات داد،سپس مار به چوپان گفت اماده باش میخواهم تو را نیش بزنم.چوپان گفت ایا سزای خوبی بدی است؟مارگفت تا انجا که من اطلاع دارم اری.چوپان گفت نه اینطور نیست بیا برویم بیشتر تحقیق کنیم ومار هم قبول کرد.انها به چشمه رسیدند از چشمه پرسیدند ایا سزای خوبی بدی است؟چشمه گفت لختی درنگ کنید تاخود ببینید.شخصی از راه رسید دست وصورتش راشست واب نوشید وسپس در اب چشمه بول کرد ورفت.چشمه گفت خوب دیدید این سزای خوبی من بود.مار و چوپان اینبار از درخت سوال کردند، درخت گفت لختی درنگ کنید وببینید،رهگذرانی خسته امدند زیر درخت استراحت کردندوپس از رفع خستگی کنار تنه درخت اتشی افروختند ومقداری هم شاخه های درخت را شکستند ورفتند ، درخت اهی کشید و گفت اری این سزای خوبی من بود،انها رفتند تا رسیدند به یک روباه از روباه سوال کردند.روباه که مکر مار رامطلع بود گفت اینطور نمیشود من باید به چشم خود ببینم تابتوانم قضاوت کنم.انها اتشی افروختند و مار هم وسط اتش،چوپان خواست با چوبدستی مار رانجات دهد که روباه فوراگفت ، دست نگهدار که اگر خوبی کنی سزایش راهم خواهی دید وبدین ترتیب از شرمار نجات یافت.چوپان باتشکر از روباه خداحافظی کرد ورفت ، در راه یک شکارچی از اوپرسید اینطرفها شکاری،خرگوشی یا روباهی هم وجود دارد توچیزی ندیدی؟چوپان گفت فقط یک روباه دیدم که از انطرف رفت.ساعتی بعد چوپان ، شکارچی رادید که روباهی نیمه جان بردوش می اید وقتی نزدیک شد روباه با حالتی نیمه جان به چوپان گفت اری برادر براستی که سزای نیکی بدی است ، توچرا ادرس من رابه شکارچی دادی؟

    نظرات شما -
    • 0

      خسته نباشی پهلوان،خیلی آموزنده بود،دستت درد نکند

    • ناشناس
      0

      خیلی ممنون داستان بسیار زیبایی بود و دارای نکته های فراوان ....
      اجرتون با خدا

  • ناشناس
    0

    تنها کشوری که به مردم خودش ظلم میکنه برای توهم نجات یه کشور دیگه.

  • ناشناس
    0

    فقط ایران حمایت میکنه،بقیه کشورها اسلامی کاری ندارن،فقط پول ما باید صرف جنگ بشه،فقط ما باید تاوان جنگ عرب و یهودی رو بدیم و خودمون توی فقر زندگی کنیم.فقط ما،فقط ما

  • ناشناس
    0

    اخه مسولین ما مال غریبه به دهنشون عسله .

  • خون جیگر
    0

    فلسطین و دیگر گروه ها برای حاکمان عرب تبار اینجا نان دانی است و بس ....

  • مش جمعه
    0

    بله ملت ایران میدانند که دلارهای نفتی به جیب شما و یمنی ها و حشدالشعبی ها شیخان نصراله و زیکزاکی واریز می شود و ملت ایران در رنج و مشقت زندگی میکنند.

  • ناشناس
    0

    خدا بزنه تو سر ایران و نابود بشه فلسطین و عربهای مفتخور جیره خور ایران

  • رسول
    1

    مسلمان درهمه جای دنیا ازاسلام فقط جهادشوفهمیدن.

  • فواد
    0

    به همین خاطر است که وضع اقتصادی کشورمان این قدر مشعشع است !

  • ناشناس
    0

    لعنت بر فلسطین.

  • ايران
    0

    مسيولين ايران ،ايراني نيستند

  • علبف
    0

    ان شاالله امسال سال آخر هدر دادن پول مردم ایران است اگر ملت از خواب خرگوشی بیدار شوند

  • ناشناس
    0

    لعنت بر قدس کثیف.

  • ناشناس
    0

    ایران تنها کشوری است که مردم فقیر خود را فراموش کرده وثروت کشور را صرففلسطین ولبنان میکند

  • 🐜
    0

    بله صبح میفرمایی ماپول میدهیم که شماها برایمان بجنگید و اسراییل رانابودکنید یجورایی کارگرماهستین مزد خوبی هم دریافت میکنید

  • 🐜
    0

    مسولین ایران عربزاده هستن ب شماعربهاندن بکن ایرانی اصیل بدن بخوریدمال مفت مردم ایران را فقط جون ننه جون ننه هاتون خوب بجنگید پول ایرانی هدرنره

  • ناشناس
    0

    برای اینکه سردمداران حکومت ایران تنها کسانی در جهان هستند که تو فکر منافع ملی ایران نیستند،بقیه حکومت ها عقل و شعور دارند و تو فکر منافع ملت خودشون هستند،شاید یکی از دلایل آن این باشد که مسوولان حکومت ایران،ایرانی نیستند و ماموریت دارند که ایران را نابود کنند

  • ناشناس
    0

    وظیفه اصلی حمایت از فلسطین به عهده اعرابه حالا اعراب دارند با اسرائیل آشتی می‌کنند تو این وسط ماشدیم کاسه از آش داغتر زمانیکه اجدادتان زمین‌ها را به یهودیان می‌فروختند وبا پول آن حال می‌کردند باید فکر این روزها را هم می‌کردند چرا تاوان اشتباه اجداد بی خرد شما را ما مردم ایران بدهیم

  • ناشناس
    0

    از جهاد اسلامی که خودت باشی بده دلار
    قشنگه را

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    و همین حمایت باعث بدبختی مردمش و انزوای کامل کشور و عقب افتادگی شده است !!

  • ناشناس
    0

    یک حساب دیگه بفرست تا واریز کنیم.

  • متین
    0

    خب معلومه هیچ کشور دیگه سرمایشو مفت به کشور دیگه ای نمیده

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    وقت ان نرسیده که مسیر صباشهر به سه راه ادران را اسفالت کنید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها