شهادت سه فلسطینی در درگیری‌های جنین

رسانه‌های فلسطینی از یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و درگیری با فلسطینیان خبر دادند که در پی آن سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

شهادت سه فلسطینی در درگیری‌های جنین

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (پنج‌شنبه) با یورش به اردوگاه جنین، سه جوان فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند.

طبق گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸» ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله  به اردوگاه جنین از ده‌ها خودروی نظامی و سایر ابزارآالات جنگی استفاده کرده است؛ در حالی که تک‌تیراندازهای آن نیز در پشت بام منازل فلسطینیان مستقر بوده‌اند.

نیروهای رژیم صهیونیستی سکونت‌گاه‌های فلسطینیان را محاصره کرده و از مردم خواسته‌اند که خانه‌های خود را ترک کنند. براساس  آمار منتشر شده در این پایگاه خبری، تعداد زخمی‌های این درگیری از فلسطینیان دست کم هفت نفر است. 

 نظامیان رژیم اشغالگر علاوه بر درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین و حمله به مردم، در نزدیکی بیمارستان دولتی جنین اقدام به شلیک گاز اشک‌آور کرده‌اند؛ امری که موجب اختلال در رسیدگی به وضعیت زخمی‌ها شده است.

این حملات در حالی از سوی نیروهای رژیم صهیونیستی انجام می‌شود که مقامات تل آویو در آستانه ورود به ماه رمضان اعلام کرده بودند امکانات بیشتری برای فلسطینیان مهیا خواهند کرد. نیروهای مقاومت فلسطینی نیز در مقابل از تداوم عملیات‌های مقاومتی علیه تل‌آویو تاکید می‌کنند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها