واشنگتن پست: اف بی آی برای یافتن اسناد تسلیحات هسته‌ای وارد خانه ترامپ شد

روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد پلیس فدرال آمریکا به دنبال یافتن اسناد مربوط به سلاح‌های هسته‌ای وارد خانه ترامپ در فلوریدا شده است.

واشنگتن پست: اف بی آی برای یافتن اسناد تسلیحات هسته‌ای وارد خانه ترامپ شد

واشنگتن پست در گزارشی اعلام کرد پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) به دلیل مشکوک بودن وجود مجموعه ای از اسناد مربوط به سلاح‌های هسته‌ای در خانه دونالد ترامپ در فلوریدا در روز‌های گذشته به خانه رییس جمهور سابق آمریکا یورش برده است. در این گزارش آمده که هنوز به طور قطع مشخص نیست که این اسناد در ملک شخصی ترامپ در مار-آ-لاگو وجود دارد یا خیر.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت دادگستری آمریکا در روز‌های اخیر طی حکمی به پلیس فدرال آمریکا اجازه داد تا برای تفتیش خانه و اسناد موجود در آن وارد ملک شخصی دونالد ترامپ در فلوریدا شوند. رییس جمهور سابق آمریکا این اقدام مقامات این کشور را تلاشی برای انتقام سیاسی از وی عنوان کرد.

گفته می‌شود ممکن است در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد یافته‌های بازرسان پلیس فدرال آمریکا در جریان بازرسی بی سابقه از خانه دونالد ترامپ در رسانه‌های خبری منتشر شود.

مقامات آمریکا معتقدند دونالد ترامپ بخشی زیادی از اطلاعات محرمانه و طبقه بندی شده کاخ سفید را پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ همراه خود به خانه شخصیش در فلوریدا برده است.

یک منبع آگاه گفته است که ماموران بازرسی اف بی آی در تحقیقات اخیر خود در خانه شخصی ترامپ ۱۰ جعبه از اسناد را مصادره کرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    مرگ بر اف بی آی

  • ناشناس
    0

    ترامپ یک قهرمان هست.

  • امیرحسین
    0

    بله اینهم دموکراسی غربی احتمالا می خواهند با دادگاهی کردنش مانع رئیس جمهوریش شوند ترامپ تازه فقط در تاکتیک ها و روش کار تفاوت داشت این بلا سرش آوردن و گرنه در صهیونیست بودنش مثل بقیه است....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها