عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اصلاح‌ طلبان به‌جای تلاش برای تبرئه خود، صریحاً اقدام موسوی را محکوم کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر اصلاح‌طلبان واقعاً می‌خواهند که حق و عدالت در جامعه پیاده شود، باید صریحاً یادداشت میرحسین موسوی را محکوم کنند نه اینکه بخواهند به‌نوعی خودشان را تبرئه کنند.

اصلاح‌ طلبان به‌جای تلاش برای تبرئه خود، صریحاً اقدام موسوی را محکوم کنند

 در روزهای گذشته وب‌سایت منتسب به اعضای فراری جریان فتنه یادداشتی از میرحسین موسوی را منتشر کرد، یادداشتی که واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت.

موسوی در این یادداشت مسائلی را در باره شهدای مدافع حرم و سردار شهید همدانی مطرح کرده که موجب انتقادهای بسیاری شد و حتی برخی اصلاح طلبان نیز به این یادداشت که گفته شده برای مقدمه یک کتاب نوشته شده، واکنش نشان دادند. این انتقادات البته همچنان از سوی جریانات مختلف ادامه دارد.

بر همین اساس و به دنبال واکنش‌ها و بازتاب‌هایی که در پی انتشار این یادداشت وجود دارد، گفت‌وگویی با اسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی داشتیم که در ادامه آمده است:

همانطور که می دانید یادداشت اخیر میرحسین موسوی انتقادات بسیاری را به دنبال داشت و برخی معتقد بودند منطق خاصی در اظهارات اخیر میرحسین موسوی وجود ندارد، نظر شما در این باره چیست؟

کوثری: بله. بنده هم قبلا گفته ام که آقای موسوی در صحبت های خود منطق ندارد. بارها گفته ام در سال 88 موقعی که از کمیسیون امنیت ملی مجلس به دفتر کار ایشان رفتیم و جلسه یک ساعت و چهل و پنج دقیقه ای گذاشتیم و خواستیم تا دلایل خود برای تقلب را ارائه کند، ایشان گفت که من نه شورای نگهبان را قبول دارم و نه وزارت کشور را. ما هم گفتیم خب اگر شما قبول نداری چرا در انتخابات اسم نوشتی و خواستی رئیس جمهور کشور بشوی؟ حال موقعی که دیدی رای نیاوردی این حرف را می زنی؟ گفتیم همین شورای نگهبان شما را تایید کرده و حالا شما می‌گویی قبول ندارم و...

خلاصه آقای موسوی در انتهای این جلسه گفت که اگر تمام آن سیزده میلیونی که به من رای دادند بگویند تقلب نشده من می گویم تقلب شده! و اینگونه نشان داد که هیچ منطقی ندارد.

الان هم همین است. آیا موسوی علم غیب دارد که چه کسی قرار است رهبر شود؟ اگر علم غیب دارد بگوید و اگر هم ندارد اجازه دهد که مطابق قانون اساسی،‌ مجلس خبرگان در این زمینه تعیین تکلیف کند.

البته بماند که همین شایعات نیز اساسا توسط خود موسوی و اطرافیانش منتشر شده. وگرنه ما تا کنون چیزی درباره آنچه موسوی گفته از کسی که نامبرده ندیده و نشنیده ایم. به نظر من این حرفها از سر عقده و حسادت هاست که زده می شود.

در یادداشت آقای موسوی درباره بحث بیداری اسلامی و حضور فرماندهان ایرانی در جبهه های فرامرزی نیز نکاتی مطرح شده، نظر شما در این باره چیست؟

کوثری: بله مثل همین حرفهایی که در مورد سوریه و دفاع از حرم آل الله گفتند و ریشه شکل گیری داعش را بدون هیچ اساس و منطقی به بهار عربی و بیداری اسلامی ربط می دهند.

ما برای این می گوییم بیداری اسلامی که واقعا کشورهای مسلمان آمدند و این کارها را کردند. حالا چون غربی ها گفتند بهار عربی ما هم همان را بگوییم؟ مردم مسلمان برای بیداری اسلامی به میدان آمدند و این استکبار غربی بود که نگذاشت حرکت بیداری اسلامی در برخی جاها به هدف نهایی خود برسد. نباید ماجرا را وارونه روایت کنیم.

امثال سردار رشید اسلام شهید همدانی در جهت دفاع از حرم آل الله رفتند و این حملات به حرم ها توسط تفکرات داعشی، سابقه دار بوده است.

خانم کلینتون که سابقا وزیر امورخارجه آمریکا بود گفت که ما داعش را درست کردیم. زمانی که خود آمریکایی ها این را می گویند، امثال آقای موسوی می گوید چرا رفتید در سوریه جنگیدید؟ رزمندگان ما بنا به درخواست کشورهایی که مورد حمله داعش بودند و برای دفاع از مظلوم رفتند و جنگیدند. یادمان نرفته که داعش با گستاخی تا 35 کیلومتری مرز ما آمده بود و اگر تدبیر رهبر انقلاب و مجاهدت امثال شهید سلیمانی و سردار رشید اسلام شهید حاج حسین همدانی نبود،‌ حالا باید در ایران با داعش و دشمن خارجی می جنگیدیم. اگر این شهدا مثل برخی بی عرضه ها دست روی دست می گذاشتند و می نشستند حالا چه کسی می خواست جوابگو باشد؟

سردار همدانی نه تنها در این مقطع برای دفاع به سوریه رفت بلکه از قبل از آغاز جنگ تحمیلی در برابر زورگویان و مستکبرین ایستادگی می کرد. من حداقل از ابتدای سال 59 ایشان را می شناسم که در جهت آزادسازی شهر سنندج تلاش می کرد و جان خود را کف دستش گذاشته بود و اگر امروز می بینیم که کشور ما به این عزت و سربلندی رسیده و حتی با روسیه ماهواره به فضا می فرستیم،‌ نتیجه تلاش های این مجاهدان است. امثال آقای موسوی که خودشان اهل دفاع نیستند به این بزرگان می تازند.

برخی اصلاح طلبان هم به یادداشت آقای موسوی واکنش نشان دادند، این موضوع را چگونه تحلیل می کنید؟

کوثری: اگر اصلاح طلبان  واقعا می خواهند که حق و عدالت در جامعه پیاده شود، باید صریحا بیایند و نوشته‌های موسوی را محکوم کنند نه اینکه بخواهند به ظاهر و فقط به نوعی خودشان را تبرئه کنند و خود را مثلا صلح طلب و متعهد به انقلاب نشان دهند در صورتی که می دانیم خطاهایی که رخ داده باید برطرف شود.

هرچند که به نظر می رسد این حرکت، یک مسئله فکر شده و هماهنگ شده بود که مطلبی که برای مقدمه یک کتاب نوشته شده را سریعا پخش کردند و هدف اینها از این حرکات این است که فقط بگویند ما هستیم، این در صورتی است که مردم ایران دیگر اینها را شناخته اند و چنین حرکاتی نزد افکار مردمی مردود و بی تاثیر است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 67
  • منطق
    3

    آقای منطق شما هم از دیدگاه امام ووصیت ایشان در جایگاه حرام نشسته ای واظهار نظر می کنی؟؟اول منطق خودت را اثبات کن بعد حرف از منطق بزن!!!!!!!

    نظرات شما -
    • داروغه ناتینگهام
      4

      اتفاقا میرحسین موسوی دست را جای درستی گذاشته که ساندیس‌خورهای بدنه حکومت آتیش گرفتن

    • ناشناس
      0

      دراین جماعت انیران خردووجدان ومنطق یافت نمیشودچه اصلاح..چه اصول..

  • موسوي
    2

    آقاي موسوي حرف هزاران هزار شهروند را زده است ،اگر حكومت دروغ وريا كاري نمي كند ،جواب بدهد ،چرا محكوم مي كنيد ،مردم هم جواب شما را ميخوانند ونظر ميدهند ،مثل رئيس بسيج نباشد كه مردم نتوانند نظر بدهند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      25

      خخخخه ایشون دلشان برای کی سوخته؟ بیخیال در همان 30 سال قبل خودش را رسوا کرده بود و در آشوب 88 که کاملا خودش را هویدا کرد دنبال چی هست این دوستان شما در ضمن این طیف آشوب گر و تحریم خواه چگونه حکومت اجازه به این ها می‌دهد در دستگاه راه یابند برای زمین زدن کشور ماندم

  • مت
    2

    چقدر میترسی

    نظرات شما -
    • ناصر
      1

      این بازیهای اصلاح طلب اصول گرا دیگه خز و کلیشه ای شده....مردم شناختنتون.....هردوتا از یه قماشید

    • یکی از مردم
      0

      جنگ جنگ قدرته شک نکنید بینشون اختلاف برای قدرت گرفتن افتاده این وسط ما مردم نباید فریب بخوریم

  • کوروش
    4

    سخنان آقای موسوی کاملا درست منطقی است شما متحجرین متعصب تاب شنیدن سخن حق ندارید چون تعصب شما قدرت اندیشیدن را از شما گرفته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      ببین کوچولو تمام شده آن دورانی که حکومت دیگر کشورها را که قبلا با دخالت مستقیم عوض می کردین و الان تروریست می آوردید تا عوض کنید و شما پادوها هم دیگر قدرتی ندارید

    • 1

      کوروش به پای موسوی پیر بشی .از عشق موسوی کر و کور شدی .

  • ایرانی
    2

    هرکس بیانیه موسوی را که بزرگترین درد پنهان و آشکار ملت ایران است محکوم کند . مرگ خود تایید کرده است . او درست زده به هدف...

    نظرات شما -
    • 0

      بعید میدونم ایرانی باشی .

  • ناشناس
    1

    فایل صوتی همدانیان چه کنیم؟
    قسم حضرتعباس قبول کنیم یا دم خروس

  • ناشناس
    2

    مگه موسوی جز حقیقت چیزی هم گفته؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    کوثری عزیز شما فقط برای کارهای نظامی و دادن جان برای فرد دیگری ساخته شده اید، و قدرت تحلیل درست و ممطقی مسائل دنیا، اقتصادی، سیاسی ، فرهنگی ووو.. را ندارید چون چاشنی افکارتان متصل به اسلحه کمری و کلت است که دوست دارید مخالف خودتان را بکشید. اجازه دهید خداوند در زمان خودش همه را اعدام و مرگ همه را میرساند، عجله نکنید برای کشتن افراد مخالف. اگر کمی تاریخ بخوانید و سرگذشت پادشاهی ۲۵۰۰ ساله را ورق بزنید عبرتها در آنجا نهفته است.

  • داد
    4

    مردم ایران نامه موسوی کاملا در ست و بحق میدانند و خزعبلات امثال تورا محکوم می کنند

    نظرات شما -
    • M
      29

      تو خیلی خیلی خیلی ....خوردی که از طرف مردم ایران حرف میزنی

    • 0

      لطفا نطر مخالفان را با ادبیات محترمانه بیان کنید

  • ناشناس
    1

    هر کسی دنبال هر پستی هست العان بهترین فرصت هست !! حمله کنید توهین کنید هر چه بیشتر توهین کنید زودتر نتیجه میده

  • ایت
    2

    حرف حق جواب ندارد ...شما متحجرین چون نمی توانید جوابش را بدهید فقط حق یا ناحق محکوم می کنید .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      23

      حق خخخه هرکس از نظر شما شست وشو شدگان مغزی رسانه های لندنی علیه ایران حرف بزند حق هست!!!البته شماها تقصیری ندارید اقایان مقصر هستند این ها را محاکمه نمی کنند به جرم انجام کودتا و همکاری با کشورهای دیگری برای این کار که اینطور دریده می شوند و گستاخی را از پشت بستند

    • به ناشناس
      1

      جناب ناشناس بسیجی ساندیس خور

    • ناشناس
      0

      اصلاح واصول..همه یکرباسند واین دعوای زرگری برای سرگرم کردن وغارت بیشترمردم است وبس وقتی احساس خطرکنندهم رادرمییابند

  • ناشناس
    0

    این روزها قیمت نان به نرخ روز وپاچه خاری چند هست

  • ناشناس
    0

    یامحاکمه ی علنی برگزار کنیدویامناظره ی تلویزیونی ''''''''''''''''''''''''''''''

  • ناشناس
    2

    چون عرب هستید دفاع میکنید موسوی هر کسی باشه ملت میدانن که تمام اموال به سمت لبنان وفلسطین وعراق وو میره عرب پرستا بایدم ازتون تشکر بکنن که پول رو به اونجا می‌برید و حتی جان مردم برایتان ارزشی نداره حالا چطور هشدار میدید مواظب این آدم کشای داعش پدرسگ باشید وقتی چند نفر در رفسنجان به قتل میرسن بعد نیگید افغانی ها این کار رو کردن چطور نباید مواظب مرز ها باشید آمریکا آمد طالبان کثیف رو آورد که توسط اون به کشور ایران تعرض کنه حالا مواظب مرزها باشید نه مواظبت از لبنان ویمن وفلسطین بکنید هرکشوری اگر مردمش رو دوست داشته تا ابد مواظبشونه شما چیکار کردید جز غارت وبی دینی و وو

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      تو نوکر غرب ها این حرفا مثلا می خواهی ابرو برای خودتان درست کنید؟ اگر آنجا هستیم برای امنیت خودمان هست برای این که شما غرب دشمن ایران نتوانید در اینجا جولان بدهید و کشور را تکه پاره کنید

  • ناشناس
    2

    هرچه موسوی گفت راست گفته شما پول این مملکت رو ۴۳سال می دزدین میدین به این کشورای عربی فلسطین و لبنان و عراق مردم ایران هر روز فقیرتر میشن بعدشما تو عراق خرج این اماکن برای بت پرستی می کنین بعد میگین موسوی دروغ میگه حرفای موسوی رو تمام مردم ایران میگن و قبول دارن و هیچ شک و شبهه ای نیست چرا میترسین رفراندوم بگذارین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      14

      فعلا شما دزدان پول ما را پس بدهید که در کشور خودتان مسدود کرده اید و هرز گاهی آن را دستبرد می زنید بقیه جواب دادن برای شما نوکران غرب پیش کش

    • به ناشناس
      3

      جناب ناشناس بسیجی ساندیس خور

    • ناشناس
      3

      ساندیس خور کدخدا نگران شدی؟

    • به ناشناس
      0

      جناب ناشناس خدا ازت نگذره مزدور

  • رزمنده دفاع مقدس
    3

    تو دیگه کی هستی به تو چه ربطی داره موسوی حرف حق زده لعنت به اجداد اصول گرا و اصلاح طلب .وجودشو ندارید موسوی را محاکمه علنی کنید خدا ریشه ظلم را خشک بکنه مرتیکه فقط خدا گذاشتنتون برای این کارها مردید که وضعیت معیشت مردم وتورم فوق لالا را حل بکنید مثل خاله زنا میمونید چقدرم دردتون اومده چوب و بر میدارند گربه دزده فرار میکنه . فتنه وفتنه گر شما هستید که دسیسه درست میکنید گردن یکی دیگه میزارید ولی 75درصد مردم دست شما را خوندند

  • ایرانی
    2

    شهدای مدافع حرم چه صیغه ای است این ها قربانیان بلند پروازی حاکمیت که اسلام و حرم را سپهر بلای خود کرده . اگر ...

  • ناشناس
    1

    موسوی مگه چی گفته دوتا سؤال پرسیده شده جواب دهید.۱-آیاحکومت موروثی می شود؟
    ۲-آیاسردارهمدانی از اراذل واوباش برای سرکوباستفاده کرد؟همین چرا اینقدر آشفته وپریشان شدید بجای طفره رفتن به این دوسوال پاسخ روشن وشفاف بدهید همین

  • مورچه خوار
    2

    آیا تا بحال کسی از این آقا شنیده از شرایط اقتصادی و فلاکت مملکت اعتراض کرده باشد چطور بجای حل فلاکت و بدبختی ملت بدنبال یه سری توهمات افتاده اید

  • منطقی
    0

    فشار اقتصادی و اجتماعی به همراه خفقان جامعه وحکومت گروهای خودسر در مملکت بیداد می کند

  • روزبه
    1

    اول تکلیف سپیده رشنو را مشخص کنید بعد موسوی

    نظرات شما -
    • 0

      به زن مردم چیکار داری ؟ میخوای بیاد واست جیغ بزنه ؟

  • خدا
    0

    مردم به باطن همه شما پی بردن .جنگ زرگری عاقبتی برای شما ندارد.توبه کنید و اموال بیت المال را برگردانید

  • عوام
    0

    چرا باید اصلاح طلبان موسوی رو محکوم کنند چون داره حقیقت رو میگه چون یکه و تنها داره شماها رو میلرزونه چون شما و دولتت حرفی برای گفتن نداری خوب بدور از تنش اگر جوابی دارید بهش بدید خیلی خوبه که از یک نفر اونم تو حصر اینقدر وحشت دارید

  • منصوری
    0

    مگر شما اقتدارگرایان بی منطق که چهل ساله همه کاره کشورید وبازنشستگی هم ندارید وکشور را به فلاکت کشانده اید اصولا اصلاح طلبان راقبول دارید که حالا منتظر اعلام نظر انها هستید ؟ بیش از ۱۲ سال است که نزدیکترین انسان به حضرت امام را در خانه خودش بدون محاکمه محبوس کرده اید انتظار داشتیدبرای شما زورگویان چه بنویسد؟ به جای پاک کردن صورت مسئله ، مسئله را حل کنید ومنطقی پاسخ سوالات اش را بدهید تا ملت اگاه شوند . با تهدید و شانتاژ وفشار به مخالفین درون نظام مشکل حل که نمی شود بغرنج تر هم می شود . عقل را جایگزین احساسات خام و تمایلات مادی و منفعت طلبی کنید مشکلات حل می شود .

  • ناشناس
    0

    تمام دنیا در حال پیشرفت علمی و اقتصادی است ولی مسئولین ما روزها و شب ها توئیت میزنن و بیانیه مضخرف صادر میکنن که یه جامعه ای رو سرگرم افکار پوسیده و متلاشی خودشون کنن ...
    اصولگرا و اصلاح طلب همگی ایران رو به افول کشاندند . هیچ کدام آنها صلاحیت لازم ندارند . من واقعا نگران وضعیت ایران هستم ، با این کارها و دعواهای زرگری و کودکانه حقیقتا مملکت رو دارین به فنا میدین شماها !!

  • عبدالله
    0

    در همین گوگل سرچ کنید مصاحبه مرحوم حسین همدانی وجود دارد و شرح می دهد که چگونه ۵۰۰۰ نفر از اراذل و اوباش تهران را در قالب چند گردان سازماندهی کرده وبه جان مردم معترض انداخته است ! از این مهمتر جناب احمدی نژاد همین چند روز قبل به صراحت اعلام کرد که باندهای امنیتی فاسد خودشان وقایع سال ۸۸ را ایجاد کردند ودست به تخریب اموال عمومی ورقص در روز عاشورا و.... کردند تا مستمسک سرکوب اعتراضات را فراهم کنند!؟ ( فیلم سخنان احمدی نژاد در گوگل قابل سرچ است ) پس چرا در مقابل حرف های احمدی نژاد سکوت کرده اید ؟؟؟ بالاخره روز رسوایی خواهد رسید همچنان که قران کریم فرموده : یوم تبلی السرائر .

  • ناشناس
    0

    اگه فکر می‌کنید موسوی گناهکاره ایشان را محاکمه علنی کنید تا حق از نا حق مشخص بشه اگه از طرفداران پر حجمش می‌ترسید پس بدانید ایشان نیز در عرصه سیاسی وجود داره باید به حرفهایش احترام بگذارید

  • ناشناس
    1

    ازقدیم گفته اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است البته شما فقط وفقط سیاست را بقیمت له کردن مردم پیشه کرده اید والا الان ایران ما گلستان شده بوداینهمه دربدری را مردم نباید تحمل میکردند .بین تحمل واشتیاق خیلی فرق داره بجای اشتیاق تحمل را وارد زندگی مردم کرده اید .

  • عبا به دوش
    0

    اول دولت تکلیف افاغنه مشخص کند چون داعش داخل طالب بود الان داخل ایران....تصمیم نهایی الله حدای بگیرید واز ناموس ایران دفاع کنید دوم موسوی از ارکان انقلاب می باشد شاید به سود مردم صحبت کرده رفراند وم بگذار ...یا بگذارید مردم حودشان افغانها بیرون کنند

  • ناشناس
    12

    بعضی ها چقدر ساده اند فریب سیاسی کاری شخصیت های سوخته برای ایران و غرب را میخورند

  • مش جمعه
    0

    شماها باعث بوجود آمدن این حادثه شدید. حالا جایگاه خود را بحق میدانی؟برای یکبار که شده انتخابات آزاد و بدون دخالت شما و جنتی برگزار کنید تا جایگاه حق نزد تو مشخص بشه.

  • ناشناس
    3

    زحمات موسوی درمقابل مفلسان پاچه خوار قابل سنجش نیست.
    درود برموسوی

    نظرات شما -
    • 0

      درود

    • 0

      برای ضربه به ایران خیلی زحمت کشید ، عرق ریخت ، بیانیه نوشت ، تلاش کرد .فتنه کرد . نمیدونم چرا انگلیس و آمریکا قدر نوکران فداکار را نمی دانند .

  • لیما یوری
    2

    نمیدونم چرا از یه پیرمرد سید اولاد پیامبر انقدر میترسید اون که دیگه تریبوتی دستش نیست یا پست و مقامی نداره شما چرا انقدر میترسید،۱۲سالتو حصرکردینش ، چرا نمیتوتید واقعیت رو قبول کنید کوثری تو و امثال تو و گنده تر از تو نمیتونن چیزی به آقای موسوی بگن

  • ناشناس
    0

    من تا اندازه ایی اززندگی خصوصی این فرد باطلاع هستم این بنده خدا ازنقطه نظر ثروت اندوزی نسبت به آقایانی که برعلیه او موضع مخالف میگیرند باید عرض کنم ساده زندگی میکنند اما مخالفینش تو این کشور ازهرنوع امتیازی که شما تصور کنید برخوردارند تا انجا که من اطلاع دارم این آقایان درقبل ازانقلاب محتاج یه سوخته نون بودند بعداز انقلاب صاحب ثروتی شده اند که اگر با دم دستیهای محمدرضاشاه مقایسه شان کنید درحال حاضر ازآنها درجمع آوری سرمایه خصوصی پیشی کرفته اند.شرمنده ملت خودهستیم که چنین مسائلی را می بینند وازجهات مختلف مورد نقدشان قراربدهیم عملکرد خصوصی خودشان با کسب منافع واخذ امتیازات وترجیحات با انچیزی که برزبان میاورند متفاوت است .گرایش فکری این بنده خدا اوضاع را برای خود ومشتاقان به او سخت کرده است .ایشان نه جاسوس هستند ونه مال اندوز بلکه نظراتی دارند شبیه به خیلی از افراد دیگر جامعه پس نباید بر آقایان سخت اید گرچه درپاره ایی از موارد نظرات ایشان مناسب فعلی جامعه نیست درهرصورت درموقعیتی نیستند که مدیریتی را داشته باشند او نجابت دارد .درحال حاضر هم کهنسال هستند وقادر بحضور طبق قانون اساسی را ندارند .

  • ناشناس
    2

    موسوی تلاش می‌کند تا او را به دادگاه ببرند

    نقطه ضعف او بی اعتنایی به اوست

    نظرات شما -
    • 0

      وقتی ایشان اصرارداره به دادگاه ببرند خوب ببرند از چی میترسند

  • ناشناس
    0

    حرف حقیقت تلخ است.اتش نگیرید گذشت زمان همه چیز را روشن میکنه.تا کی سانسور

  • لبی
    0

    چوب تو لونه زنبور نکنین حاکمان واقعی اینها هستند بعد از کودتای ۹۸

  • ناشناس
    0

    حاکمیت ومسئولان نظام باید جوابگوی معیشت مردم وزندانی وحصر این بیچاره ها باشند

  • خانی
    0

    سلطنت مورثی آخوندی در حال شکل گیری است جنتی، خاتمی،علم الهدی ووووو ابزار حکومت

  • زابلی
    0

    دقیقا هر وقت میخاد خبری شود حکومت از طریق فراجا اوباشهای شهر را جمع آوری می کند تا در صورت لزوم استفاده کند

  • ناشناس
    0

    باید قبول کنید که بخشی از جامعه موسوی را دوست دارند با این تحلیل‌ها نمی‌تونید ایشان را خراب کنید

    نظرات شما -
    • 1

      دشمنان ایران که عاشق موسوی هستند .دمش گرم بدون پست و مقام مملکت رو درگیر کرد . کلی تحریم هم به ملت کادو داد .

  • 🐜
    0

    زیادی گندش نکن تواگرخداشناسی درخانه علی زن تابحال این جوری ازمعیشت مردم دفاع کردی آیا ؟

  • 🐜
    0

    ملت عاقل ایران زمین فریب جنگ زرگری این دوحزب درپیتی رانخوریدایناازیک قماش هستن میرحسین واصولگرا باهم هستن ملت ایران متحدنیستن

  • ناشناس
    0

    خوش به حال آمریکا و انگلیس که کسانی مثل موسوی داره .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها