نظر عباس عبدی درباره نامه میرحسین موسوی

عباس عبدی در توییتی نسبت به بیانیه میر حسین موسوی واکنش نشان داد.

نظر عباس عبدی درباره نامه میرحسین موسوی

می‌پرسند درباره متن «موسوی» چرا نظر نمی‌دهم؟ تناقضات و مشکلات فراوان حکومت بجای خود، ولی اصلاح‌طلبان با مجموعه‌ای از تناقضات وارد ۸۸ شدند و شد آنچه که نباید می‌شد.

در دی ۸۷ مفصل پیامدهای این وضعیت را تقدیم شان کردم البته وقعی ننهادند.ار ۸۸ تاکنون غرق در این تناقضات پایان ناپذیرند و اکنون نمی دانند چه باید کنند. خرداد۱۴۰۰آخرین حلقه این تناقضات را دیدیم .نامه مهندس موسوی تیز بازتابی است از ان تناقضات . به فضای کنونی نگاه کنی هر کس فحش دهد و تندش کند یک گام جلوتر است خوشبختانه فضای واقعی عاری از این است . با محدودیت ها توییتر بیش ا ز این نمی توان نوشت .

عباس عبدی: نامه میرحسین موسوی بازتابی از تناقضات اصلاح‌طلبان است 

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 36
  • داود
    16

    درود بر مير حسين ،حقيقت را گفتي

    نظرات شما -
    • ناشناس
      19

      میرحسین، این مرد ساده لوح بازیچه دست چند خیانتکار است. اینکه قهرمانان مبارزه با داعش را بی هویت و بی همه چیز بنامد وقاحت و نشانه پستی است.

    • محسن
      5

      اگر قهرمان مقابله با داعش، روزگاری قهرمان مقابله با هموطنان معترض خود در کف خیابان بوده باشد چه؟ تازه میدانید ایشان بعد از آخرین مصاحبه رسانه ای که داشت شهید شد..موضوع مصاحبه چه بود؟ در دفاع و تبرئه سعید امامی ..یعنی شهادت ایشان مشکوک هم هست..حالا بماند.. شما بیشا از 11 سال است فردی را که ((حداقل)) 14 میلیون رای آورد محصور کردید ( و تازه مدعی رافت اسلامی هم شدید..حال آنکه اصلا حصر در اسلام نیست..ظاهرا این فقه پویای جمهوری اسلامی است ) حالا ایشان گاهی یک بیانیه تند میدهد.. تحمل همین را هم ندارید؟؟

    • جلال عامری
      14

      درود بر موسوی یعنی درود بر عمر سعد چقد در هپروتی داداش؟!؟!

  • ناشناس
    21

    یا حسین میرحسین

  • ناشناس
    15

    میر حسین واقیعت هارو گفته حرف بدی نزده مانند یک مرد راستگو درود برشرفت

  • ناشناس
    7

    همتون چه اصلاح چه اصول یکرباسید برای منافعتان بوقتش بدادهم میرسید بیچاره مردم گرفتارشماجماعت فاسدوشیاد

  • ناشناس
    4

    نان به نرخ خور . یه روزی امیر انتظام را بازجوئی وحشیانه کردی امروز هم اینوری حرف حق میرحسین را تشکیک می کنی

  • ایرانی آباد و آزاد
    5

    چرا از آگاهی مردم وحشت دارید؟
    یک بار برای همیشه موسوی و کروبی را برای بحث آزاد دعوت کنید تا مردم خود قضاوت کنند یا محاکمه علنی کنید تا مردم دفاعیات آنان را شنیده و خود تصمیم بگیرند که حق با کیست !
    قضیه را اینگونه بسته و مبهم نگه ندارید که به نفع نظام نبست..

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      منم خیلی موافق این مناظره هستم . کسانی که در حصر هستند مثل امثال کروبی و موسوی و خاتمی و ... ؛ بیایند حرف هایشان را بزنند .
      اینکه عرصه را بر آنان تنگ کرده اند و دهانشان را هم بستند و اجازه نمیدهند از خودشان دفاع کنند خیلی عجیبه .
      اما احمدی نژاد با اینکه این همه به سران نظام توهین کرده و خیلی چیزارو لو داده اما اون رو زندانی نمیکنند و فقط گیر دادند به امثال خاتمی و موسوی و کروبی و عرصه را برای این ها تنگ میکنند . خیلی عجیبه همه چیز‌...
      قطعا پشت این قضایا چیزی هست که احمدی نژاد رو در حصر نمیبرند ولی خاتمی و اینهارو به انزوا کشاندند و در حصر بردند ...

    • منتقد
      1

      والا یزید هم در شان به حضرت زینب و انام سجاد اجازه سخن و دفاع داد!!! اینها بدتر از یزیدند...

  • ناشناس
    16

    عبدی و دوستان و همفکران احتمالی شان باور کنند: دیگه در ذهن و قلب...؛ ما مردم ایران؛ کس وکسانی مثل میر حسین موسوی و عبدی و امثال اینها وجود خارجی ندارند. لذا شایسته اشت. به بهانه های مختلف خوتان را سوژه رسانه ها و رویدادهای روزمره نکنید. پیشنهاد دلسوزانه ما به شما اینه: این آخر عمری بروید؛ گوشه ای بنشینید و به خطاهای احتمالی سنوات گذشته خود فکر کرده؛ و شب و روز به میزان غلط کاری هایی که داشته اید. به درگاه خدا و خلق ا...توبه و عذر خواهی نمائید.شاید گوشه ای از غفران الهی و بخشش خلقش نصیب تان گردد.و گرنه در روز حساب و کتاب الهی کارتا ن با کرام الکاتبین است.و مطمئن باشید. از این بیانیه ها و توئیت و مصاحبه کردن ها و جیغ و دادهای سیاسی نجات دهنده ای برای نجات شما از مجازات نخواهد بود. و فریادرسی نخواهید داشت. از ما گفتن و از شما گوش نکردن. ببینیم کی ضرر می کند؟؟

    نظرات شما -
    • به ناشناس
      6

      جناب ناشناس بسیجی ساندیس خور

    • رویا
      0

      تو مشکلت چیه واقعا زیر کامنت همه مینویسی ساندیس خور . عجب علافی هستی تو دیگه میشینی کامنت همه رو ریپلای میزنی و مینویسی
      ساندیس خور

  • Amir
    6

    شما از دیوار برو بالا . خودشو ناراحت نکن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خطاب به همه حامیان افراطی م.ح.موسوی. بسیجی واقعی همان شهیدان حسین همدانی و سلیمانی و حججی ها و همه کسانی اند.که جان وتمام داشته های دنیایی شان را برای وطن؛ دین و ناموس ایرانی فدا کرده؛ و می کنند.اگه فکر می کنی. بسیجی ساندیس و ساندویج خور هست. کاملا اشتباه می کنید.ساندیس و ساندویج خورها ی واقعی و اصلی همان کسان نادان و غافل و بعضا مغرضی بودند.که با دریافت ساند یس و ساندویج پیچیده شده به پارچه و کاغذهای سبز توسط همین میر حسین های شما به خیابانها ریخته و قرآن و عکس رهبر و پرچم امام حسین و اموال عمومی مردم شورش کردند.و الخ.../ مطمئن باشید. این جرائم و تخلفات در هر کشوری رخ داده بود. بانیان آن به بدترین و شدیدترین احکام قضائی محکوم می شدند. اما همین شور شی ها ی فرصت طلب سالهاست که از عفو برخوردارند. و زندگی شان در خانه های آنچنانی کاملا بر وقف مراد است. از طرفدار های افراطی موسوی ها و... انتظار می رود. غصه این آدمها را نخورند! بلکه بروید. فکر نان کنید.‌که خربزه آب است. و خواجه شما در فکر ایوان است. امیدوارم برای همیشه واژه ساندیس و ساندویچ خور که لقب اولیه و اصلی حامیان م ح موسوی بوده و هست. را از ذهن و قلم و... خود حذف کنید. چون با هر بار تکرار این واژه صف های ساندیس خوری دوستان میر حسبن زنده می شود....

  • حسین
    36

    مرگ برمی حسین اگه امثال شهید همدانی نبودن داعش شلوارمو حسین ودومی آورد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      زیاد اینها را بزرگ کردید و الکی قهرمان کاغذی ساختید!!

    • 6

      همدانی خودش گفت لات و لوط ها را جمع کرد بر سر مردم آوار کرد.میرحسین نقل حقیقت کرد.

    • به حسین
      5

      آقا حسین مرگ بر ساندیس خور

  • ناشناس
    15

    میر حسین یه احمق به تمام معنای واپس گراست. احمق ملت دیگه دین رو نمیخوان چه برسه به حکومت دینی.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اشتباهی منفی زدم.
      درست میگی مردم از دین متنفرند.

  • لیما یوری
    4

    سلام بر جناب آقای میرحسین موسوی امیدوارم انتقامتون رو تو همین ماه محرم امامدحسین از دشمنانتون بگیره ؛ واقعا جای تاسف داره ازسید اولاد پیامبر که ۱۲ ساله تو حصرکردید و هیچ تریبونی دستش نیست چی میخوایید شما کل ارگانهای دولتی رو چسبیدید دلرید مفت مفت میخورید چرا از یه پیرمرد میترسید

  • ناشناس
    4

    بعضی از اتفاقات دهه اول انقلاب و زمان صدارت ایشان از اعدامها و مصادره اموال و زندانی کردنها و فراری دادن هنر مندان و دانشمندان و کار افرینان و .....دست کمی از روش داعش نداشت.

  • ناشناس
    6

    حواس پرت کن حکومتی مردم از اوباشی
    مانند شما عبور کردن

  • ناشناس
    9

    این آدم نشسته لم داده در همه مورد نظر میده تو که هیچکس را قبول نداری توی مفتخور چه فرقه ای هستی عقل کل بی مغز مثل منافق صحبت میکنی

    نظرات شما -
    • 3

      یه عده آدم بی مغز فکر میکنن اینا تو حبس خونگی هستن .نه داداش ،فکر کردین اگه اینا از حبس خارج بشن چه غلطی میخوان بکنن؟میرن مثل منو تو توی صف نون وامیستن؟یا میرن گوشت میخرن؟نخیر ،اینا از منو تو آزاد تر هستن.اینا باید همون اول به خاطر خیانتی که کردن محاکمه میشدن.مملکت رو به آشوب کشیدن،به آمریکا گرا دادن که بیشتر ایران رو تحریم کنه و خیانتهای دیگه.کار به حق یا ناحق بودن نظام ندارم ولی اگه انقلاب نمیشد شاه محل سگ هم به اینا نمیذاشت.حالا که انقلاب باعث پیشرفتشون شده نباید دست نظام رو گاز میگرفتن.حداقل وفاداری رو از سگ یاد میگرفتن.

  • احمدی
    15

    موسوی، انسان ترسو وبزدل که در مقابل احمدی نژاد بادست های لرزان ولکنت زیان تواناُئی مناظره نداشته الان الان در سن کهنسالی جرئت پیدا میکند تا به سردار وطن شهید همدانی توهین نماید اگر این شهید عزیز نبودند زن ودخترای موسوی را داعش به کنیزی برده بودند پیرمردخرفت در این سن دچار هزیان گوئی شده است

    نظرات شما -
    • به احمدی
      8

      احمدی ساندیس خور بسیجی

  • ناشناس
    2

    به نظر بنده ایشان را در یک دادگاه منصفانه و علنی محاکمه کنید اگه کناه‌کار بود به سزای اعمالش برسانید اگه مقصر نبود آزادش کنید حبس فایده ای نداره مثل استخوان لای زخم میمونه

    نظرات شما -
    • ایمان
      11

      محاکمه بشه که بگین اتهامات و کشته شدگان ساختگیه

  • 🐜
    3

    میرحسین بدردنخوره اینقدگندش نکنیدخیلی بی عرضه تشریف داره

  • ناشناس
    0

    با سلام
    من یک اصلاح طلب هستم و بیانیه اقای میرحسین موسوی را کامل خواندم و توهین های صریح و نامتعارف به سردار شهید حسین همدانی کرده بود . فرافکنی بسیار از آرمان شهادت در این بیانیه دیده میشد .
    ما با هر گونه تندروی و خارج شدن از خط امام راحل را محکوم میکنیم و بیانیه اقای میرحسین موسوی فاقد وجاهت سیاسی، اخلاقی، دینی و انسانی است .
    به گفته امام راحل ، اولویت در نظام اسلامی اعتدال و اعتدال است . تندروی ها در جناح اصولگرا و اصلاح طلب مغایر با ارمان امام خمینی است .
    من با حصر و انزوای اقای میرحسین موسوی مخالفم اما ایشان را هم به عنوان یک فرد دلسوز مردم و نظام نمیدانم . در کل این بیانیه تفرقه انگیز و محکوم است.

  • علی
    2

    من بسیجی نیستم ولی میدونم و دیدم اگه بسیجیا ساندیس خور هستن مخالف بسیجیا کباب خور هستن و چون بالاتر از ساندیس دیدن ساندیس خور نشدن.

  • طبقه صفر
    2

    از اساس مردم ایران ،غیر خودی هستند......
    این ی سناریو است که سرمردم بینوا شیره بمالند
    زد وبندی در کاره........
    برید به درک هممممممممممتون

  • ناشناس
    0

    یه دادگاه علنی وعالانه همه جیز درست میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها