یکی از وکلای تاج زاده : فردا برای ملاقات با او به زندان می روم

یکی از وکلای مصطفی تاجزاده ه گفت: فردا به ملاقات ایشان خواهم رفت و باید دید که بعد از این ملاقات، آیا آقای تاجزاده اصلا حاضر به دفاع در پرونده اتهامی مربوط به خود خواهند شد یا خیر؟

یکی از وکلای تاج زاده : فردا برای ملاقات با او به زندان می روم

پوربابایی، وکیل دادگستری خبر داد: امروز قرار بود که با موافقت دادگاه، ملاقاتی با آقای تاجزاده داشته باشم اما به دلیل تداخل وقتی که با دادگاهی دیگر به وجود آمد، موفق به این کار نشدم.

وکیل تاجزاده افزود: فردا به ملاقات ایشان خواهم رفت و باید دید که بعد از این ملاقات، آیا آقای تاجزاده اصلا حاضر به دفاع در پرونده اتهامی مربوط به خود خواهند شد یا خیر؟

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • تاج
    1

    اتهام الکی وواهی قابل دفاع نیست .به هرطریقی میخواهند .محکوم کنند .چه دفاع بکنی چه دفاع نکنی .مثل دادستان قبلی .

  • محسن
    0

    در گفت و گو با جماران مطرح شد؛( 18 مرداد)( خلاصه شده)
    تماس تلفنی مصطفی تاجزاده با خانواده‌اش پس از دو هفته/ فخرالسادات محتشمی‌پور: همسرم 18 روز روزه معترضانه گرفته و در انفرادی به سر می‌برد.فخرالسادات محتشمی پور همسر مصطفی تاجزاده به جماران گفت: همسرم در تماس امروز تاکید کرد که به دلیل قبول نداشتن این اشخاص و سازوکارها، در دادگاهشان شرکت نمی کنم، هرحکمی هم بدهند برایم اهمیتی ندارد و‌ وقتی می دانستند من بازجویی پس نخواهم داد داخل و بیرون زندان چه فرقی داشت که مرا بلاتکلیف در انفرادی نگاه داشته اند.محتشمی پور گفت: همسرم در این ارتباط تلفنی از بالارفتن فشار خونش در روزهای اخیر خبر داد. متاسفانه این بیماری، سوغات حبس دوران انفرادی و قرنطینه از سال ۸۸ تا ۹۵ است.
    وی گفت: به طور مسلم این مشکلات نتایج ((روزه داری)) های ایشان در روزهای بلند تابستان است که موجب تشدید بیماری هایشان و نیز بروز بیماری های جدید می شود.محتشمی پور تأکید کرد: مسئولین امنیتی و‌ قضایی و‌ مقامات عالی نظام که این گونه بی وجه و‌ بی دلیل همسرم را در بازداشت غیرقانونی نگاه داشته اند، مسئولیت حفظ جان او را دارند و اگر کوچکترین خطری ایشان را تهدید کنند، باید پاسخگو باشند. زیرا می توانستند به راحتی دادگاه تشکیل دهند و‌ مثل دفعات پیش حکم صادر کنند نیازی به این همه دردسر و هزینه درست کردن نبود.وی اظهار امیدواری کرد که با عقلانیت و‌ تدبیر، قبل از بروز مشکلات و‌ هزینه های بیشتر ایشان به خانه بازگردد.( ما هم امیدواریم همین گونه شود)

  • ناشناس
    1

    خیمه شب بازی

  • منصور
    0

    خارچشم جماعت حاکمه ضد ایرانی

  • خخخ
    0

    سلام و وسایل شخصی خودت را هم بردار ،چون شما هم مانند دیگر وکلا ،همراه موکلت در زندان خواهی ماند ،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها