یک مقام وزارت امور خارجه:

هنوز در مرحله‌ای نیستیم که از نهایی شدن متن توافق سخن بگوییم

یک مقام وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد ادعای نشریه وال استریت ژورنال مبنی بر احتمال آماده شدن متن نهایی توافق در وین ظرف چند ساعت آینده، گفت: با توجه به ادامه بحث‌ها درباره چند موضوع مهم باقی‌مانده، هنوز در مرحله‌ای قرار نداریم که از نهایی شدن متن سخن بگوییم.

هنوز در مرحله‌ای نیستیم که از نهایی شدن متن توافق سخن بگوییم

این مقام وزارت امور خارجه افزود: هیأت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران نظرات سازنده خود را با هدف پیشبرد مذاکرات به طرف مقابل ارائه کرده است و نتیجه گفت‌وگوها به اراده طرف مقابل برای اتخاذ تصمیمات سیاسی لازم بستگی دارد. همچنان معتقدیم در صورتی که تصمیمات مناسب طرف مقابل اتخاذ شود، می‌توان به سرعت مذاکرات را جمع‌بندی کرد، اما هنوز در این مرحله قرار نداریم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    در مرحله شک بین دو و سه هستند از اول شروع کنید.....

  • جواد
    0

    توافق حتمی است وانجام شده اینها شگردهای دیپلماتهاست کاملا هرسه طرف که نه هر5=1 به این توافق نیازدارند همه درمخمصه هستند روسیه اروپا امریکا چین ایران همه اشان باجنگ اوکراین به هم نیازمند هستند مخصوصا روسهاوامریکییهای کثیف گاوچرون جنایتکارکه تمام دنیارا به جنگ ونابودی کشانده است وباجنگ اوکراین حتی اروپا واقتصاد اروپا راهم درگیر کرد لعنت به امریکا

  • ناشناس
    0

    مقام ارشد اتحادیه اروپا گفت؛ مذاکرات هسته ای احیاء برجام پایان پذیرفت و دیگر هیچ تغییری در متن توافق صورت گرفته انجام نخواهد شد. آنوقت وزارت خارجه ما می گوید هنوز در مرحله تصمیم گیری نیستیم!!! به نظر افکار عمومی متن توافق نهایی شده است فقط مانده در موقع مناسب توسط وزارت خارجه ایران علنی و رسانه ای شود.

  • رضا
    0

    راست میگه این مقام:نمی دونندساعت 12
    با یک نفرقراردارندیاساعت 1 با 12نفر؟

  • لبب
    0

    مملکت را له چین و روسیه فروختیم تامام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها