روزنامه جوان به نحوه حضور نمایندگان در گلِ و لای سیل امامزاده داوود طعنه زد/ روزنامه جمهوری اسلامی: عکس یادگاری در سیل؟ چرا نه غم دارید نه دلهره و نه خستگی امدادرسانی؟/ ویدئوی لودرسواری

فیلم جابه جایی چند نماینده تهران که برای بازدید خسارات سیل به امامزاده داود رفته بودند و با بیل مکانیکی (بابکت) عملیات امداد، تردد می کردند را ببینید.

روزنامه جوان به نحوه حضور نمایندگان در گلِ و لای سیل امامزاده داوود طعنه زد/ روزنامه جمهوری اسلامی: عکس یادگاری در سیل؟ چرا نه غم دارید نه دلهره و نه خستگی امدادرسانی؟/ ویدئوی لودرسواری

روزنامه جوان با اشاره به حضور چند نماینده مجلس در محل سیل امامزاده داود و گرفتن عکس یادگاری، از این رفتار مجلسی‌ها به شدت انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت:

* آستین بالا زدن مسئولان، قبل از سیل بیشتر اثر داره یا پاچه بالا دادن بعد سیل؟! در عصری که اینطور اتفاقات پیش‌بینی میشود، نباید زیرساخت‌های جلوگیری رو چک و تقویت کنند؟ گذشته از هشدار نباید مردم را تخلیه کنند؟

* این روزنامه همچنین به نقل از هدایت خادمی نماینده سابق مجلس نوشت:

* وقتی برای یک سیل ۱۰سانتیمتری لباس و چکمه نداریم و مسئولان مجبورند با کت و شلوار و کفش کتانی و چرمی به دل سیل بزنند، اگر خدای نکرده زلزله‌ای در تهران بیاید چه کنیم!

* بدون آموزش مسئولان حتی در استفاده از البسه مناسب و نداشتن تجهیزات و بیمارستان، فقط با کت و شلوار چه میشه کرد!

عکس یادگاری در سیل؟ چرا نه غم دارید نه دلهره؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: برخی از نمایندگان مجلس، وزرا و شهردار تهران با لباس‌های رسمی و بدون تجهیزات کمک‌رسانی، با حضور در مناطق سیل‌زده استان تهران بویژه امام‌زاده داوود با پاچه‌های گِلی عکس یادگاری گرفتند!

این عکس‌های یادگاری در فضای مجازی با واکنش‌های کاربران مواجه شد. برخی از کاربران فضای مجازی گفتند: در چهره این افراد نه اثری از غم و دلهره مردمی بود که سیل خانه و زندگیشان را نابوده کرده و نه نشانی از خستگی آن امدادگری که بی‌ادعا در حال کمک به مردم است. تنها شباهت این‌ها با مردم سیل‌زده و امدادگران زحمتکش فقط «پاچه‌های گِلی» است وگرنه کدام انسان سیل‌زده‌ای در این شرایط به فکر انداختن عکس یادگاری است؟

photo_2022-07-30_01-12-04

لودرسواری نمایندگان مجلس در امام‌زاده داوود؛ اشغال بابکت عملیات امداد برای جابه‌جایی

فیلم جابه جایی چند نماینده تهران که برای بازدید خسارات سیل به امامزاده داود رفته بودند با بیل مکانیکی (بابکت) عملیات امداد در فضای مجازی وایرال شده است را ببینید.

حجم ویدیو: 2.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    3

    ننگتان باد. با گل و لایی که سر مردم ریختید عکس یادگاری می گیرید. اصلا شما رفتید آنجا چه غلطی بکنید؟ برید طرح صیانت و حجاب را پیگیری کنید اسلام در خطر است.

  • علی
    1

    شایسته سالاری که نباشد انتظار بیش از این نیست.
    شکم ها را نگاه کنید!

  • ناشناس
    0

    نماینده هیچ شما مدیریت بحران را بگو جالبه که امدن سیل امامزاده را یکی به اورزانس زنگ زده والا صبح مدیریت بحران هم از خواب بیدار نمیشدند

  • ناشناس
    1

    من موندم برای گول زدن کیا میرن اونجا شایدبرای گول زدن خدا چراکه عکس میندازن بعداً این عکسا باجنازشون بره اون دنیا جزو خدمتشون به حساب بیاد

  • ناشناس
    0

    بزرگتراوقتی کارمهمی انجام میدن میگن بچه ها برید کنارجلو دست وپا ونگیرید حالا داستان این بچه های مجلسه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها