دولت رئیسی، چگونه کشوری را تحویل گرفت؟/ ویدئو

دولت سیزدهم درحالی فعالیت خود را آغاز کرد که مردم در اوج بی‌اعتمادی به دولتمردان قرار داشتند.

دولت رئیسی، چگونه کشوری را تحویل گرفت؟/ ویدئو

هرچند حسن روحانی مدعی است که میلیاردها دلار پول خزانه را تحویل دولت رئیسی داده، ولی مردم در آن دوره سر سفره خود چنین دلارهایی را نمی‌دیدند.

تحریم و کرونا از یکسو و سوءمدیریت دولت دوازدهم از سوی دیگر، دولت مردمی ابراهیم رئیسی را در تنگنا قرار داده بود.

درست در چنین شرایطی بود که دولت جدید گام‌های بلند خود برای اصلاح واقعی وضع موجود را برداشت.

حضور رئیس‌جمهور در بین مردم اولین گام برای اعتمادزایی بود؛ آن هم در شرایطی که رئیس‌جمهور پیشین از ترس کرونا سالها بود در میان مردم حاضر نشده بود.

دولت جدید به جز سفرهای استانی، واکسیناسیون کرونا را در سطحی گسترده انجام داد و به نگرانی‌ها از مرگ و میر کرونایی پایان داد.

رئیسی سپس به وعده خود برای مبارزه ریشه‌ای با فساد عمل کرد و در یک اقدام شجاعانه، ارز فسادزای ۴۲۰۰تومانی را برداشت و یارانه خانواده‌های کم‌برخوردار را تا ۱۰برابر افزایش داد.

در حوزه سیاست خارجی نیز رئیسی ثابت کرد که همه راه‌ها به گفتگو با کدخدا ختم نمی‌شود. در همین راستا با وجود ادامه گفتگوهای برجامی، دولت سیزدهم‌بهبود رابطه با همسایگان را در صدر اقدامات خود قرارداد و موفق شد تهران را به قلب تپنده گفتگوهای منطقه‌ای تبدیل کند.

حالا در شرایطی دولت وارد سال دوم خود می‌شود که نرخ ارز تثبیت شده، دلال‌بازی در بازار دلار مدیریت شده، بازار مسکن و خودرو آرام گرفته و دولت تورم ناشی از اشتباهات اقتصادی دولت قبل را مهار می‌کند.

هواداران روحانی، نگران از موفقیتهای دولت، تلاش دارند حاشیه‌آفرینی کنند، اما پاسخ دولت به این تلاشها سکوت است و تداوم جهاد برای اداره بهتر کشور.

حجم ویدیو: 13.53M | مدت زمان ویدیو: 00:03:01 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    8

    دولت رییسی موفق خواهد بود چون کسانی که برای پیشبرد اهداف سیاسی و حزبی خود چوب لای چرخ دولت روحانی می‌گذاشت در بدنه همین دولت هستند پس جای نگرانی نیست

  • ناشناس
    2

    یه ریشه کنیء کرونا را دولت رئیسی بهش میبالید که اون هم برگشته و با وضعیت تورم و گرانی هایء سرسام آور عملا دولت رئیسی نه تنها دستاوردی نداشته ، بلکه مردم را بیشتر از هر دولت دیگری به فقر و فلاکت دچار کرده ، آمارهایی هم که دولت رئیسی درباره اقتصاد و معیشت مردم میدهد همه دروغ و دستکاری شده است .

  • محسن
    2

    ظاهرا خبر فوری نذر کرده هر روز یه کلیپ یا مطلب علیه روحانی یا اصلاحات بزنه..از نظر روانشاسی ، کسانی یک موجودیت را کدخدا میدانند که ترس از مواجهه مستقیم با او دارند..اصلاحات ازابتدا ( با مقاله مهاجرانی) به دنبال ایجاد ارتباط مستقیم و معقولانه و مقتدرانه با امریکا در جهت احقاق حقوق ملت ایران و عدم به دست دادن آتو به طرف امریکایی برای جلوگیری از تحریم و فشار بیشتر (تحت لابی اسرائیل ) بر مردم بوده..اگر بنده عرض کنم خبر فوری این روزها در جهت باد حرکت میکند، ناراحت میشوند؟ ایراد نداره..اون ها هم این چند روز خیلی ها رو با مطالبشون ناراحت کردند..

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ۱۰ سال پیش یکی با همین شعارا و حتی قشنگتر اومد و تا تهش هم رفت. آخرش اونایی که بهش رأی دادن میگفتن فقط برو

  • بیطرف
    1

    مثل اینکه نویسنده این مقاله در ایران زندگی نمیکند تورم وبازار مسکن ازاختیار همه خارج شده توروخدا بهش بگید تحقیق کن بعد مقاله بنویس

  • محسن
    1

    مبنای شرافت یک رسانه مستقل حکم میکرد خبر فوری هم در حمایت از آزادی بیان ، مثلا نسبت به بازداشت تاجزاده با اون اتهام های صرفا سیاسی و مضحک، اعلام موضع میکرد که نکرد..متاسفانه وقتی بعضی افراد یا گروه ها به عنوان جریان سوم یا مستقل را رصد میکنیم ، در انتها عملکرد آنها طبق هر ارزیابی و تحلیلی، در جهت همان جریان به اصطلاح اصولی افراطی ( یا نئو اصول گرا) ارزیابی و طبقه بندی میشوند..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها