فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نهمین رزمایش اطلاعاتی در غرب کشور برگزار شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهمین رزمایش وسیع اطلاعاتی در پنج استان غرب کشور برگزار شد.

نهمین رزمایش اطلاعاتی در غرب کشور برگزار شد

سرلشکر حسین سلامی افزود: این رزمایش در سطح استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، مرکزی، لرستان و زنجان برگزار شد که هدف اصلی آن افزایش سطح آمادگی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، ارزیابی آمادگی نیروها و مرتفع سازی نواقص موجود، بالا بردن پیشرفت‌ها برای مقابله با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و ارتقای سطح آمادگی اطلاعاتی بود.

وی با اشاره به اینکه یک مواجهه جهانی و آرایش فشرده از قدرت‌های شیطانی در خصوص ایجاد خلل در امنیت جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته وجود دارد، افزود: در این رزمایش شرایط واقعی شبیه سازی شد و در آن از پیشرفته‌ترین و بروزترین ابزارهای توسعه یافته اطلاعاتی، تکنیک‌های نوین اطلاعاتی و تجربیات اطلاعاتی سپاه استفاده شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات ارزنده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در برقراری امنیت شمال غرب کشور اشاره کرد و ادامه داد: این قرارگاه عملیاتی امروز به سد نفوذ ناپذیری در برابر دشمنان تبدیل شده که ما شاهد استقرار امنیت پایدار در مرزهای شمال غرب کشور هستیم.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    مثل سر دیگ کرونا یاب.خخ

  • بهادر
    0

    از خبر فوری میخواهیم در خبرهای مربوط به این اقا از عکس او استفاده نفرمایید . چون با دیدن عکس تا غروب حال ما گرفته می شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها