حقانیت بازنشستگان تأمین اجتماعی پس از ۴ ماه اثبات شد/ از مجلس متشکریم

یک فعال کارگری گفت: با نامه رئیس مجلس در مورد مصوبه‌ی دولت مظلومیت و حقانیت بازنشستگان تامین اجتماعی پس از گذشت ۴ ماه از سال بر همگان اثبات شد.

حقانیت بازنشستگان تأمین اجتماعی پس از ۴ ماه اثبات شد/ از مجلس متشکریم

امیر قامتی، بازرس کانون شوراهای استان تهران با اشاره به نامه رئیس مجلس و مغایر دانستنِ مصوبه‌ی افزایش ده درصدیِ حقوق بازنشستگان سایر سطوح گفت: از رییس مجلس و روسای کمیسیون‌های اجتماعی و اقتصادی و هیئت تطبیق مقررات قوانین و سایر نمایندگانی که بازنشستگان عزیز را در این امر خطیر حمایت کردند، تشکر می‌کنیم که با این نامه مظلومیت و حقانیت بازنشستگان تامین اجتماعی پس از گذشت ۴ ماه از سال بر همگان اثبات شد. 

وی گفت: اینکه بازنشستگان با کهولت سن و آبروداری، به خاطر احقاق حق و مطالبات قانونی خود مجبور به اعتراض شدند جای تأسف دارد. همچنین اینکه بعد از گذشت ۴ ماه از سال هنوز بازنشستگان سایر سطوح که بیشترین میزان بیمه‌پردازی را در طول دوران کاری خود داشتند، نتوانستند به حق خود برسند باعث ناراحتی است. 

بازرس کانون شوراهای استان تهران بیان کرد: از هیئت محترم دولت خواهشمندیم با اجرای صحیح و صریح مصوبه شورایعالی کار که همانا ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی است، تن رنجور بازنشستگان را التیام بخشد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 110
  • ناشناس
    16

    چه جوریه که یک کشوری و یک تامینی که هم رتبه هستند وقتی بازنشست میشوند حداقل 2.5 میلیون تومان کشوری کمتر دریافتی دارد ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • 0

      تفاوت در پرداخت حق بیمه در زمان اشتغال است.

    • 6

      اول اینکه اینطور که شما می فرمائید نیست کشوری و لشکری ،که از نزدیکان خودم چند نفری دارم سال گذشته ۳۹۰٪ افزایش حقوق داشتند آن هم از کیسه عمومی اما تامین اجتماعی ۱۹٪ افزایش داشتند آن هم از جیب خودمان وقتی کارگر ،کارشناس ،مهندس و...تامین اجتماعی بیش از ۳۰٪ پرداخت بیمه داشت جنابعالی کمتر از ۳٪ پرداخت حق بیمه داشتید،تقریبا اکثر کشوری و لشکری زمان اشتغال از انواع وام کم بهره و سایر امتیازات سوده برده و صاحب ملک و املاک هستند،چرا فقط یک چیزو می بینید؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس
      3

      چونکه برخی کشوری ها در طول دوران کاری خود به غیر از حقوق و مزایا و امکانات رفاهی درآمدهای نامشروع دیگری نیز از طریق چوب لای چرخ ارباب رجوع گذاشتن کسب کرده اند! به همین خاطر حقوق یا مستمری آنها با دستمزد و مستمری کارگران که از راه زحمت و عرق ریختن حاصل می شود متفاوت است!

  • ایرانی آباد و آزاد
    4

    تا احکام جدید و براساس مصوبه شورای عالی کار و نامه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی صادر نشده و معوقه اول سال تا حالا را نگرفتی زیاد دل خوش به این مجلس و دولت نباش!!!! از این دروغ ها زیاد گفتن...

    نظرات شما -
    • محمد رضا
      2

      باید خوش بین بود

  • ناشناس
    3

    وظیفه مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون اجتماعی آن بوده که پیگیر چندین ماه حقوق ضایع شده مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی باشد و همچنین وظیفه قانونی رئیس مجلس شورای اسلامی بوده مصوبات غیرقانونی هیأت دولت را ابطال نماید. با اینحال از همه این عزیزان سپاسگزاریم!

    نظرات شما -
    • عبدل
      0

      در این حال از دولت نگرانیم و از مجلس قدر دان اما باید تا نتیجه مجلس پیگیر باشد این دولت قانون دان ندارد مخبر و رییس سازمان برنامه تو خودشون موندندقانون نمی دانند به عذاب الهی گرفتار بشوند بخدا به من ن افزایش حقوق و ن یارانه و کمک معیشتی میدن چون ده تو من حقوق میگیرم

  • ( :
    5

    حداقل بگیران تامین اجتماعی ک حقوقشون به زور ۵و ۹۰۰ شده رو هم درنظر بگیرن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      من ۳ملیون حقوق میگیرم

    • ناشناس
      5

      دیگه پررو نشوید شماها نهایتا 10 سال سابقه دارید
      این حقوقی که الان شما میرید از سرتان هم زیاده
      ناشر نباشید ما 35 سال آخرین رقم بیمه را پرداخت
      کردیم شماها حداقلی سودش میبرید اینم از دولتی
      سر غیر حداقلی برید خدا را شکر کنید

    • ناشناس
      2

      اونیکه توهین کرده پرونباشیدتوصیه میکنم شماهم جوگیروگستاخ نباشیدتکلیف من که همسرجوانم تحصیل کرده بودوتوماموریت کاری جانش وازدست داده باوجودسابقه کم چرابایدمن حداقل بگیرباشم اونم اگرزنده بودالان هم سابقه بالاتری داشت هم قطعاسوادوتربیت بهتری نسبت به شما

  • ناشناس
    19

    قالیباف یک رای پیش من داری

    نظرات شما -
    • سید احسان
      11

      بنده هم بنا به رفتار ایشان که مبین دفاع از حق و مظلومبودایشان را شایسته ریاست جمهوری میدانم

    • سید محسن هاشمیان
      0

      بقول دوستان دولت با نگرش کمونیستی زیبنده مردم ایران نیست،عدالت با مساوات هرگز برابر نیست

  • حسینی
    0

    بخدا ما گناه داریم زندگیمون دشواره بچه هامون سن ازدواجن نداریم براشون کاری کنیم

    نظرات شما -
    • عباس
      3

      مگر بچه هاتون شما باید نان بدهید گناه داری بچه ببزرگ شد با پول تو دانشگاه رفته والان باید تو دامادش کنی دوم یک رسم مرسوم داریم دختر جهازی از خانه پدر ببرد ولیکن این جهاز نیست این کل بازار برای داماد می برد کجا تاریخ نوشته پنجاه تا پتو عروس باید داشته باشه...کجا تاریخ نوشته تلویزبون پنجاه اینج یخچال ساید باشه حسینی جان...بعد داد از امام حسینم می زنی داد از اون اتش عقیل بزنید که سازمان تامین اجتماعی ورشکست بشود ودولت از بیت المال به گلوی شماها بریزد ..مگر کسی که پنجاه سال ندارد بازنشست است بروند با پول مفتی میگیرد کار افرینی کند که بچه ها هم بتونند مثل پدران از صندوق غارت کنند

  • ناشناس
    0



    💐 حقوق عادلانه، امنیت شغلی وحقوق طبیعی نیروی کار باید رعایت شود( مقام معظم رهبری)
    با سلام ، همانطورکه مستحضر می‌باشید در جامعه اسلامی که متون اصلی آن بر پایه عدالت و انصاف و مساوات است متاسفانه با هرج و مرج در سطح حقوقها، در یکا یک وزارت خانه ها، تبعیض آشکاری شکل گرفته ، که متاثر در معیشت و رفاه خانوارها به وضوح دیده میشود و در بازنشستگی نیز متبلور ، وچه بسا این تبعیض اشمارغ بساط خانواده ها را متزلزل و ویران میکند..آیا انصاف است هموطنی در شرایط سخت کاری بطور مثال در کارخانجات با میزان حقوق متوسط حقوق 6 الی 7 میلیون تومان کار کند و مشابه آن در وزارت نفت و برق و آب و پتروشیمی و...... 4 الی 5 برابر همان هموطن تامین اجتماعی و آینده ساز ، 25 الی 30 میلیون تومان حقوق بگیرد. وحقوق بازنشستگی او برای معاش وتفریح وگردش مکمل و بازنشسته کارخانجات به نان شب محتاج ؟! آیا درصد افزایش سالانه مشابه برای هر کدام یکی است ؟ آیا اینک نباید این تبعیض به نحوی مورد چالش و بررسی و نقد کارشناسان قرار گیرد. ویکسان سازی حقوقها در تمام سطوح همتراران برای کارکنان و بازنشستگان کل جامعه رعایت شود.

  • نادر
    1

    فقط مصوبه شورای عالی کار را اجرا کنید راه دیگری نیست وسلام

    نظرات شما -
    • عباس
      0

      یک اشتباه در مصوبه شده حداقل بگیر با نجومی بگیر اشتباه شده یک دوم مجلس نمی تواند بیت المال بده دست چهارتا معدنی غارت گر.ـشما بیمه سه سال اخر خدمت دارید

  • حبیب
    2

    تفکر کمونیستی یعنی همین مساوات در پرداختها .در دولت به جای عدالت پرداختی باعث شده بازنشستگان تامین اجتماعی بعد ۴ ماه از سال هنوز به حق و حقوق قانونی و شرعی خود نرستد آیا در این دولت مسئولین آنقدر بی تجربه و بی تدبیر و ..هستند که نمیدونند مصوبه اشان خلاف قانونه و وقتی هم که مجلس بهشون اعلام میکنه باز استنکاف میکنند شاید از کشاندن ریش سفیدان و پدر بزرگان که مظهر احترام هستند به کف خیابان جهت احقاق حقشان هدف دیگری داشتند چرا کسی ریشه یابی نمیکند چرا عقلای نظام رسیدگی نمی کنند و دولت را به ریل تدبیر و تعقل باز نمی گردانند

  • م . ص
    1

    انشاا... هرچه سریعتر بلکه فوری مصوبه ... +38%
    اعمال و حقوق و معوقات بدرستی تعیین و محاسبه و پرداخت بشود .

  • ناشناس
    1

    آقای قامتی دمت گرم

  • رضا
    2

    باتشکر از همه بازنشستگان که کف خیابان امدند وکلیه کانون ها ونمایندهگان مجلس ،حالا امیدواریم دولت از قانون گریزی دست بردارد وبیشتر ازاین باعث ازار واذیت خانواده های بازنشستگان نشود وکمی هم خجالت وشرم سار باشد که ۴ماه در این شرایط سخت باعث رنج بیشتر مردم شد در هر صورت راضی شود حقوق بازنشستگان با بیش از سی سال پرداخت بیمه را بدون کم وزیاد طبق مصوبه شورای عالی کار پرداخت کند

  • ناشناس
    0

    وبازنشستگان روستایی با یک میلیون ودویست هزار تومان چه کنند

  • ناشناس
    0

    اينم حكايت تصويب قانون رتبه بندي شون هست. شماها آبرو نداريد كه!!!!

  • بهرامی
    1

    سلام اول ازاقای پورابراهیمی رییس برنامه وبودجه مجلس که باپشتکارودنبال کردن مشکلات بازنشستگان وایراددراضافه حقوق ۱۰درصدی رییسی وهیات تطبیق اسراربرباطل نمودن افزایش ۱۰درصدی وگرفتن حق وحقوق قشرریش وموسفیدبازنشسته بسیارمتشکریم ولی بااین گرانی وتورم واجاره خانه با۵ملیون چندروزپول داری به خداخجالت داره نه پول درمان داریم همه چیزسربه فلک زده مسئولین چراخودشان رابه خواب خرگوشی زدن خداراهم فراموش کردن چه برسه به خلق خدا اینهابه هیچ چیزاعتقادندارن ودروغ میگن آخرتی هست دله دزدهای بیشرف

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اولاً آقای دکتر پور ابراهیمی در حال حاضر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هستند ثانیاً اعتراض به مصوبه غیرقانونی دولت در خصوص افزایش ۱۰ درصدی مستمری سایر سطوح مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در صلاحیت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و شخص رئیس محترم مجلس شورای بوده است و نه دکتر پور ابراهیمی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی! ثالثاً مصاحبه های مکرر و دم به دم دکتر پور ابراهیمی با رسانه های گروهی در خصوص افزایش حقوق کارگران و مستمری مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی چیزی جز تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برای کسب رأی بیشتر در حوزه انتخابیه خود نبوده است!

  • شهریار پوراحمدی
    1

    رییسی بجای اینکه اینگونه با خصومت نسبت به گروهی از افراد بازنشسته که اتفاقادر زمان شاغل بودن بیشترین حق بیمه راپرداخته اندرفتارکندوباگذشت چهارماه ازسال همچنان آنهاراباحقوق ناچیزسال قبل وتورم کمرشکن ایجاد شده بمناسبت جراحی اقتصادی که باعث آب رفتن هرچه بیشترسفره های ناچیزمردم گردیده تنها گذارد بهتروپسندیده است که دیگربعداز این اوهم باگردن نهادن به قانون ونیزرجوع به وجدان اقداماتی درجهت کمی بهترشدن وضع زندگی این قشرازجامعه که همه در دوران سالمندی توان تحمل مشکلات را ندارند انجام دهد .

  • ناشناس
    0

    پس بازنشستگان شبکه بانکی چی؟؟؟که در طول ۳۰ سال خدمت خودشان،بیشترین بهره وری و بیشتر استرس را داشته اند.فیش حقوقی همه منتشر کنید تا مشخص شود که بیش از ۸۰ درصد بازنشستگان سیستم بانکی زیر خط فقر هستند ولی متاسفانه فریاد رسی ندارند و چون تعداد آنها مثل عزیزان تامین اجتماعی و یا کشوری و لشگری کمتر است،صدایشان به جایی نمی رسد،به امید آن روزی که هیچ فقری و محتاجی در ایران نباشد و البته حق گرفتنی است و اگه موسپیدان و پیشکسوتان تامین اجتماعی به کف خیابان نیامده بودند(کسانی که هم انقلاب را پیروز کردند و هم جنگ را)،هرگز دولت به قانون تمکین نمی کرد،چون حکومت تو این ۴۳ سال عادت کرده همیشه به مردم زور بگه و با زور سرنيزه هم حرف ناحق خودش را به کرسی نشانده است،ولی دیگه گذشت آن زمان،دیگه ملت بیدار شده و به حق و حقوق خودش آگاه شده است.

  • ناشناس
    3

    باتشکرازمجلس ودولت که حقوق بازنشستگان رااصلاح کردخداوند کمکشان باشد

  • جانباز
    0

    لعنت خدا بر کسانی که در مقامهای مختلف حق مردم مظلوم ایران را میخورند

  • مرسل
    1

    از تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی زحمت بجهت حل مشکل بازنشستگان وبه فکر قشرطبقه پایین بودن تقدیروتشکر می‌کنیم اجرشون با سید سالار شهیدمان امام حسین علیه السلام

  • میراث بان
    0

    چرا دولت کمر به نابودی کارمندان بسته امسال فقط۱۰درصد به حقوق اضافه کردید خودتون میتوانید با ۵میلیون و۶۰۰ زندگی کنید درحالیکه برای کارگران ۵۷درصد به حقوق اضافه کردید یعنی ۹میلیون به بالا دریافتی دارند...چرا اینقدر ظلم ونابرابری درحق کارمندان جز بگیر...کارمندان را دریابید

  • ناشناس
    0

    البته بازنشسته ها نباید ناراحت بشوند وزرا ورییس جمهورها مال واموالهای میلیاردی دارند اصلا درک ندارند بازنشسته ب ۳تا نوه ۱۰ میایون بگیره با ۱۳ میلیون چه فرقی داره اینها منطقشون‌اینه که ما اسلامو حفظ کنیم با میلیونها دلار باد اوردش فلان لق بازنشسته ها

  • ناشناس
    1

    از بس،بهمون دروغ گفتن تا لحڟه ای که ۳۸+۵۱۵هزارتومن را به حقوقمون اضافه نکنن ما باور نمی کنیم هر وقت ریختید بعد تشکر بخواهید

  • بازنشسته
    0

    امیدواریم با افزایش ۳۸درصد و ۵۱۵ هزارتومان برای کلیه بازنشستگان، تنش اجتماعی که ایجاد شد را از بین ببرند و بازنشستگان را از رنج و ناراحتی خلاص کنند. و از تقسیم بندی بازنشستگان که هیچ قانونی تعریف نشده، خودداری کنند.

  • علی
    0

    عده ای می گویندچرادولت مصوبه‌ تامین اجتماعی راهمان اول تصدیب نکردوکجاهستندعقلای نطام واینکه چراکسی نیست که بپرسدمنظورشانازکشاندن پیرمردان چه خواسته ونقشه ای دارندبیاییدکمی فکرکنیدوببینیدکه اصلادرنظام ادم عاقلی پیدامی کنید

  • من ح ازاصفهان
    0

    ۸۰درصدبازنشستکان جانباز و آزاده هستند خدارا خوش میاد این است حمایت وقدر دانی ازانها رزمندگان کردستان و فاو بوده اند چطور آن زمان فرمانده ویک نظافتچی سریک سفره می نشستند الان فرمانده کجا ارپیجی زن کجا جانبازی که پیشه نوه وخانواده خجالت میکشد دادازپست ومقام که همه مکند دنیا ارزش نداری آن ویلاهای لکچری کجا وان سرمای زیرصفر کردستان کجا ده شصت کجا

  • ناشناس
    0

    ما بازنشستگان انتظار داریم دولت همان مصوبه افزایش حقوق سایر سطوح که 38٪ ومبلغ۵۱۵ هزار تومان هییت امناع تامین اجتماعی وشورای عالی کار را اجرایی نمایند،ودیگر از قانون گریزی بپرهیزد.ما بازنشستگان بعد چهار ماه تاخیر در احقاق حقمان واز ازنظر مالی روحی وروانی واقعا خیلی اذیت شدیم.خواهشا دولت دیگر ما بازنشستگان اذیت ننمایید همان مصوبه شورای عالی کار وهیئت امنا تامین اجتماعی را اجرا نمایند. هر چند همان مصوبه هم با ماده ۹۶ وتورم وگرانی وسبد معیشتی فاصله زیادی دارد.وحقوق ما خیلی عقب تر از تورم وگرانی وسبد معیشتی است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      هیأت امناء

  • محمد بازنشسته تامین اجتماعی
    0

    با تشکر از همه دست اندرکاران محترمی که در این راه از وقت و انرژی خود مایه گذاشتند .

  • احمد
    0

    تا چیزی رو نگرفتی باور نکن همه اینها دستشان توی یه کاسه هست

  • ناشناس
    0

    سلام ممنون از نمایندگان مجلس که از حق کارگران بازنشسته دفاع کردن خدا حفظتون وقت این را میدونم که خدا خودش درست میکنه

  • صدیقی
    0

    درود به بازنشستگان خوزستانی که بدون وقفه نسبت به احقاق حقوق حقه خود پایداری کردند و به یاری حق مصوبه شورای عالی کار هرچه زودتر محقق گردد

  • کریم
    1

    من بازنشسته با 30 سال سابقه با 10 درصد افزایش حقوق ودر مقابل افزایش قیمت کالا با بیش از صددرصد واقعا" به مشکل جدی برخوردم .
    حالا با گذشت کلی ناراحتیها و اظطراب و نگرانیها ، اگر خدا بخواهد امید و آرامش را (که نتیجه حمایت مجلس و نهادهای دیگر از اصلاح افزایش حقوق بازنشسته هامی باشد) در امورات زندگی لمس خواهیم کرد

  • حیدری وفراهانی سرپل ذهاب
    0

    نمیدانم چ بگم و بنویسم
    همش تکراری و چشم براه و انتظار وعمرمان سر رفت و هنوز همون حقوق از ۳۷۰۰ ملیون آمد ۴ ملیون بنطر شما چ چیزی برای ما تغیر کرد؟
    حالا م چ بگم؟

  • علی
    2

    انصاف نیست ۳۱ سال بیمه پرداخت کردم الان حقوقم ۵۹۰۰ شده البته این بی عدالتی جزئی از سیستم نهادینه شده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حتماً حق بیمه ناچیز پرداخت کرده اید که بعد از ۳۱ سال پرداخت حق بیمه، مستمری شما ۵/۹۰۰ میلیون تومان شده است! جهت پرداخت مستمری بازنشستگی دو سال آخر سنوات پرداخت حق بیمه ملاک است.

  • عباس
    1

    اقای رییس مجلس محترم ایا کسانی که سه چهارسال اخر خدمت پول زیاد تری به بیمه پرداخت کردند نسبت به اون بازاری که سی سال خدمت صادقانه انجام داده چگونه چهار سال بیمه می تواند کل صندوق با حقوقش بخرد بعد اومدید کارخانه هایی که مال بیت المال مردم بودند بصورت سهام بخشیدید ـکجای اسلام اینگونه است چه کسی این کلاه گذاری به سر کشور کرده بعد حقوق این چهارساله بابیست سال خدمت دریافتی پانزده تا بیست میلیون اون بازاری متشخص هم چهار میلیون ماهنه دریافتی...همسان سازی یعنی همگی همون دریافتی مشخص چه کلاهگذار چه بی کلاه گذار ...کشور یک مشت بیسواد دارند غارت می کنند ..چرا چرخ بازار ایستاده...چرا همه دنبال سهسال کار در معادن هستند ..کجایید از خواب غفلت بیدار شوید ...سود سهام ..سود زن ..ـسود کارگاه...سود بین راهی ..سود مسکن ...بازار بورس تمام دارند معادن بیت المال غارت می کنند ..ـکجاییید خوابید یا بیدار

    نظرات شما -
    • 0

      مطمئنا آن بازاری فقط چند سال مانده به ۶۰ سالی رفته از قانون خویش پرداخت که حداقل پرداخت است بازنشسته کرده مثل پدر خانم من بنگاه املاک داشت ۵۵سال سن داشت دید دوستانش رفتند از قانون خویش پرداخت بیمه شدند آن هم با اکراه رفت خودشو بیمه کرد و هرماه به اجبار خانمش می حق بیمه خود را پرداخت می کرد تو سن ۶۵ سالی هم بازنشسته شد ۵ سال بعد هم فوت کرد و تا ۲ سال پیش خانمش حداقل بیمه را دریافت می کرد و خدا شکر می کرد که همین آب باریکه حداقل بدست میرسه تا محتاج کسی نباشه ،قصه آقای بازی اینطور !نه آنطور که جناب‌عالی فرمایش کردید .

  • رضا
    0

    دولت عدالت پرورثابت کردهیچ فرقی بادولت قبل نداردوبخاطرتامین کسربودجه نه تنها قانون زیرپا میگذاردبلکه دست درجیب ضعیفت ترین واسیب دیده ترین قشرجامعه میکندواینهمه اصراربرقانون شکنی ازنهادیکه خودبایدالگوی تمکین واحترام به قانون باشدحقیقتا قباهت دارد

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      عدالت سرشان نمیشه، امروزه هرکه کچله میگن ذولفعلی

  • علی اکبر شیردل
    1

    باسلام بنده هم لارم میدانم که بعنوان یک بازنشسته تاپین اجتماعی از کسانیکه در این رابطه زحمت کشیدن و درد دل بازنشستگان تامین اجتناعی را چه کتبا و چه شفاعی به گوش مسولین رساتیدن وبه نتبجه رساتدن تقدیر و تشکر می نمایم و خدا قوت میگم

  • ناشناس
    0

    من تا به حقوقم اضافه نشه باور نمیکنم من بازنشسته مگر چه دارم که یه تن مریض که افتادم تو خونه میگه تو دهک دهم هستی با فقر و فلاکتی که خانواده ما گریبانگیر هستیم تصمیم گرفتیم دسته جمعی 5 نفر خودکشی کنیم این روزگاری که برای ما درست شده من 50 ملیون از کجا پیدا کنم برم عمل سرطان مثانه کلیه خدا تو بداد ما برس از بنده کاری ساخته نیست

  • ناشناس
    0

    آقای قامتی خود همین علما و طلبه ها بالای منبر گفته و میگویند حق گرفتنی است آن هم از دولتی گردن کلفت که مدعیه هیچ دولتی تا به حال مثل من مشکلات مردم را نفهمیده و شهامت اجرای آن را نداشته.
    کندن یک تارمویی خرس هم غنیمتی است، انشاالله درگام بعدی دست و دخالت دولت در سازمان تامین اجتماعی را هم قطع خواهیم کرد تا دوباره دچار چنین رفتار زشتی با جامعه کارگری و بازنشستگان عزیز نباشیم.

  • مستمری بگیرتامین اجتماعی
    0

    هنوز هیچ اتفاق تازه ای نیفتاده ، بعد از اینهمه فریاد زدن و اعتراض در بر روی همان پاشنه می‌چرخه . حسن نیتی نه از دولت نه از مجلس تا این لحظه ندیدیم . تشکر مختص زمانی ست که به حق ناحق شده مان برسیم .

  • علی درستکار
    1

    از ریاست مجلس و نمایندگان بزگوار تشکر نموده و سلامتیتان را خدا خدا خواهانم

  • بهروز عطفیان
    1

    باعرض سلام وادب واحترام خدمت شما جناب آقای دکتر محمدباقرقالیباف رئیس محترم مجلس جمهوری اسلامی ایران. تشکر وسپاس درمورد تایید حقانیت ما بازنشستگان سایرسطوح تامین اجتماعی را که از طرف شما موردتاییدو لطف ومحبت فرمودید کمال قدردانی و تشکرمجدد دارم واز خداوند مهربان بهترینها را برایتان آرزومندم انشاالله همانطور که پشتیبان حق وحقوق وحفظ آبروی ما را داشتید خداوند پشتیبان شما وحافظ شما باشد انشاالله. درپناه حق. آقا امام رضا (ع) نگهدارت.

  • عادل
    0

    جاداردازآقای صادقی که دراین مدت باصدای رسا وبیانات منطقی وکارشناسانه ،خودرابه آب وآتش میزدومرتب ازحق وحقوق بازنشستگان طرفداری میکردتشکرکرد✌❤🌹

  • ح ن
    0

    کاری بهمون کردن برای گرفتن حداقل یک تکه از حق خودمان از ریس مجلس و امثالهم تشکر کنیم والتماس ...عجب شویی راه انداختن جالب بود تادیروز قالیباف سیسمونی خر بود حالا شد قهرمان مردم

  • فتح الله مقدسی
    0

    سلام.بعد از ۴ماه باید تشکر کرد.یا انتقاد.ایا وقت آن نرسیده‌.که شورای عالی کار .امسال
    به خاطر تورم .امسال برای دومین بارتشکیل جلسه بدهد .و علاوه بر افزایش ۳۸ درصد.اقلا یک افزایش ۵۰ درصد دیگر هم بدهد ؟

  • بابک
    0

    از مجلس انتظار می رود عدم کفایت رئیس جمهور ابراهیم رئیسی را تصویب کند این خواسته ملت ایران است.

  • ناشناس
    0

    بعد از تورم و گرانی بی سابقه در سال 1401چهار ماه دست بازنشستگان را بسته آنها و خانواده هایشان را در بدترین شرایط اقتصادی قرار داده اند طی این چهار ماه چه مصیبت هایی که یک عده تحت عنوان تیم اقتصادی دولت با تفکرات کمونیستی خود چه بلایی که سر بازنشستگان و خانواده های آنها نیاورده اند این رفتار دولت و چند نفر تازه به دوران رسیده در هئیت دولت هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد

  • ناشناس
    1

    آقای قامتی هر جای بدن خود وخانواده شما درد
    میکند الهی دردش بخوره تو سر عبدالملکی وخانواده
    محترمش

  • ناشناس
    0

    سلام وقت بخیر حقوق مستمری بگیران زیادکه نکردم دوباره ازشون صدتومان هم کم کردن این انصاف هست تواین خرج گرونی من با یک مادرمریض بااین حقوق کم چکارکنم

  • حسین رستگار
    1

    درود بر قالیباف ،ابراهیمی وبچه های خوب تطبیق.ارادتمندحسن صادقی ،پرویز نصیری،بیات ،
    بروبچه های حامی قشر کارگرهم هستیم

  • جعفر
    0

    ازاین دولت ضد ایرانی وضد انقلاب بعید نیست که برای این موسفیدان عرصه جهاد وانقلاب ومدافعان ایران اسلامی در۸سال دفاع مقدس دربرابردشمن جنگیدن واکثرآازجانبازان جنگی این کشوربحساب میان دوباره نسخه جدیدی وتجویز کنه آقای رئیسی زمانی قسم حضرت عبلس میخوره که دم خروس اززیر عبای بلندش نمایان است.

  • علی
    0

    فقط شعار و خوراک برای مطبوعات.تا حالا که چیزی ندیدیم اون ۱۰درصد افزایش هم درست واریز نکردن.منی که با سمت مدیر کارخونه بازنشست شدم ۹.۸۰۰واریز میکنن .به کارگری که زیز دستم کار میکرد به اون هم ،۱۰.۰۰۰انشالله که همیشه شرمنده باشین.اینهمه سال بیمه ازم پول گرفته ،اینه حقمون.دولت دورغ و کذب ،اینطوری میچرخه.

  • حسین زاده
    0

    زیاد خوش بین نباشید همان ده درصد است تازه یه چیزی هم کمتر سری به کسورات قانونی خودتا بزنید دولت از همان ابتدا بالای ۳۰ درصد کسورات گرفته ولی افزایش ده درصد

  • علی
    6

    قالیباف ۴۵ ملیون رای تامین اجتماعی بدست اورو

  • ح،س
    0

    دورد برشما اجرای ماده ۹۶ طبق تورم تیر ماه سال ۱۴۰۱

  • ناشناس
    0

    شاه ظالم وستم کر شما چیه ظلم وستم نداری
    سی سال سابقه با چیه حقوق چرا حق الناس
    اجرا عدالت کچا ادعا شما

  • الک
    0

    حقانیت بازنشسته برای عیدی هم اثبات میشود ای باز نشسته ها باید عیدی سال را باید از دولت جدا کنیم

  • افسانه
    0

    ۲۵ درصد همسانسازی فراموش نشه .تین حق ماهست که طی چندسال فراموش شده

  • نا شناس
    2

    من که بعد از سی سال بیمه پرداخت کردم ۴۱۰۰ حقوقم بوده حالا فقط ۳۹درصد اضافه کردن یعنی ۱۸۰۰ زیاد شده این کجای عدالت است کسی که فقط چند ماه از ما بیشتر ریخته ۳۸ درصد بعلاوه ۵۱۵ هزار تومان که میشه ۵ الا ۶ هزار تومان با این کار فاصله ها را چند برابر کردن این اصلا عدلت نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شما مستمری بگیر حداقل بگیر سازمان تأمین اجتماعی هستید و مستمری شما مطابق دستمزد کارگران حداقل بگیر مشمول قانون کار در سال ۱۴۰۱، ۵۷/۴٪ نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

  • ناشناس
    0

    درود

  • بازنشسته
    4

    با سلام خدمت رییس محترم مجلس جناب قالیباف
    حمایتمون رو از همین الان اعلام میداریم، دستبوس مسولی که برای این قشر زحمت میکشه و حقش و میگیره، درود بر قالیباف عزیز

  • عبدالله
    0

    بنده ازتمامی بازنشستگان مخصوصا بازنشستگان استانهای خوزستان ، کرمانشاه ، تهران ، البرز و دیگراستانها که هرروز کف خیابون بودند و جهت به دست آوردن حق خودشان پافشاری کردند سپاسگذاری ودست مریزاد میگم وازنمایندگان مجلس مخصوصا هیات تطبیق وریس مجلس جهت پی بردن به اشتباهشون سپاسگذارم وامیدوارم هرچه سریعتر به خاطر آذرده کردن دل بازنشستگان ، بامعاون اول ریس جمهور ازجامعه بازنشستگان عذر خواهی و به قانون احترام بگذارند

  • محمدبحری
    0

    واقعأ ازهمه متشکر وممنونیم،درسته 4 ماه طول کشیدولی برای بازنشستگان میانه بگیرلذت بخش بود،خدا انتقام این پیرمردان موسفیدبازنشسته را از دولتمردان خواهدگرفت،چون نفرین وآه و ناله این پیرمردان بازنشسته راخواهند داشت،

  • ناشناس
    0

    وافعأ بجا گفتید،که پرو نشو،5/900 اردهنت هم زیادی،شما 10 سال یا15 سال حق بیمه دادیدالان داری 5/900 داری میگیری برو خدا راشکرکن،که ما 30 سال حق بیمه دادیم،میگیریم،7 تومان،یعنی یک تومان بیشتر،

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همه حق بیمه را شما نپرداخته اید بلکه ۲۳٪ را کارفرما و ۷٪ را کارگر از کسر حقوق و مزایای خود پرداخته است! در حالیکه بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد و همچنین بیمه شدگان اختیاری به غیر از ۲ تا ۳ درصد سهم حق بیمه دولت تمامی سهم حق بیمه خود را خودشان پرداخت می کنند!

  • یک مستمری بگیر
    0

    تن رنجور و نحیف بازنشستگان را چگونه شکم پرستان شکم گنده می‌توانند درک کنند ؟؟

  • محسن رجبی
    0

    مگرنه اینکه اصول بنیادین در پرداخت حقوق در سازمان تامین اجتماعی بر اساس میزان مشارکت در بیمه پردازی است؟! مگه ما گناه کردیم که حق بیمه بیشتری پرداخت کردیم؟! با تسکر از مجلس شورای اسلامی

  • ناشناس
    0

    سلام، نوش جون تامین اجتماعیا. ولی بازنشسته، فقط اینا نیستند که می اومدند خیابون فحش میدادند و الان تشکر می کنند.
    اگر دولت و مجلس به حقوق کشوری و لشکری هم رسیدگی نکند آونوقت نجابت را کنار خواهیم گذاشت و بقیه قضایا.
    برخی از عزیزان طوری صحبت می کنند که انگار کشوری ها ناتنی هستند و انها هستند که کشور را اداره میکردند. یه نگاهی به آمار وضعیت سواد و پستهای سازمانی تمامی بازنشستگان موضوع را روشنتر خواهد کرد. فحش ندهند و انسان باشند. خوش بختی و شادی را باید برای همه خواست نه اینکه تا دیروز به قالیباف فحش بدی و امروز او را شایسته هر مقام والا. فاعتبروا یا اولی الابصار...

  • ایرج روح الامینی
    0

    سلام با آرزوی موفقیت برای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و ریاست محترم جمهوری اسلامی و دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و هیئت تطبیق و تمامی دست اندرکاران و دولتمردان و بزرگواران را از درگاه خداوند منان مسئلت می نماییم

  • عبدل
    1

    از مجلس کمیسیون اقتصادی و اجتماعی کمیته تطبیق قوانین با اینکه کار افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی دیر به سرانجام رسید سپاسگزاریم در عین حال زحمت خودشون را کشیدند از دولت بسیار ناراصی و نگرانیم دولت بی قانون مدیریت اجتماعی دولت کم هست اشک بازنشستگان را در اورد در اوج بی عدالتی اندوخته خودمون را به خودمون نمیده ما چه خلافی داریم تو مدیر نداری تو قانون دان نداری چرا مردم را اذیت میکنی این نتیجه کار دولت به اصطلاح انقلابی هست حق کشی بی عدالتی مگر میشه حق مردم را ایطوری ضایع کرد خوب ما بیمه بیشتر پرداخت کردیم تو میخای بارانه بدی از جیب خودت بده نه سازمان تامین اجتماعی چرا حق ما را ضایع میکنی تو به ما یارانه نمیدی افزایش حقوق نمیدی تو چه دولت بی عدالتی هستی مشکل برای مملکت درست کردین ما نباید جوابشو بدیم خدا از مقدراتتون نگدره

  • بازنشسته تامین اجتماعی سخت وزیان اور
    0

    ازاقای قامتی ومجلس ورئیس مجلس حیئت تطبیق واقای پورابراهیمی وکمیسیون اجتماعی واقتصادی مجلس وهمه فعالان کارگری وبازنشستگی ونماینده های مجلس که همکاری کردن تاصدای برحق مابازنشسته های تامین اجتماعی به گوش دولت ووزیرانش برسه تشکرمیکنیم البته نامه رئیس مجلس به موقع بودچون مابازنشسته های تامین اجتماعی اماده بودیم باخانواده حقمان راکف خیابانهای کشورفریادبزنیم که بازاگه دولت محترم تصمیم درست نگیره مجبوریم دوباره کف خیابانهای کشورحقمان رافریادبزنیم دولت باتوجه به تورم وگرانیهای زیادو۴ماه استرسی به مابازنشسته هاواردشده همون مصوبه اردیبهشت که ۳۸درصدبه اضافه ۵۱۵۰۰۰هزارتومان وحتی بیشترراقبول کنه چون دولت ضربه زیادی به مازدومامجبورشدیم ازمبلقی که براگوروکفنمان کنارگذاشتیم خرج کنیم الانم انتظارداریم دولت طبق شعارهایی داده که انقلابی ومردمی هست عمل کنه باعث نشه به مابازنشسته های تامین اجتماعی وسالمندان استرس واردکنه ومجبوربشیم برای گرفتن حقمان کف خیابانهابیایم

  • داودیدونه
    1

    ازدکترقالیبافت متشکریم

  • باز نشسته
    1

    ممنون بابت زحماتتون خدایا هزاران با شکر تشکر از دولت ومجلس وهمه کسایی که زحمت کشیدن

  • بازنسسته
    1

    جناب اقای قالیباف سیسمونی نوه ات حلالت

  • ناشناس
    1

    قالیباف مچکریم

  • سعید خسروی مقدم
    1

    از مجلس کمال تشکر را داریم

  • بازنشسته
    0

    خدارو هزار مرتبه شکر که صدای ما میانه بگیر ها هم شنیده شد خدایا ممنون

  • ناشناس
    1

    تو استرالیا نه پیامبر نه اسلام نه دین نه امام حسن نه حسین نه تقی نه نقی نه سگ نه شغال هیچ کس را قبول ندارند ولی دکتر و رفتگر همه حقوق یکسان دارند و از دولت حقوق می‌گیرند

  • ناشناس
    0

    دروغ میگنننن نمیدن گداهااااا

  • بازنشسته فرهنگی
    0

    ان شاالله که خبر افزایش حقوق تامین اجتماعیهاصحت داشته باشه و مبارکشون باشه ولی ایکاش صندوق بازنشستگی ومجلس برای افزایش حقوق مابازنشستگان کشوری مخصوصا فرهنگیان هم فکری اساسی میکردندواقعا بی انصافیست که باتورم ۴۰ درصدی،افزایش حقوق ما فقط ۱۰درصدباشه که این ۱۰درصد برای ما مخصوصا حقوقهای پایین به اندازه یک کیسه برنج هم نبست. واقعا شرم آوراست.خدا جواب ظلمهاشونو بهشون بده.

  • پ
    1

    همه حقوقشان بیشتر شد بجز معلمین مملکت ک معلوم نیس کی میخوان بفکرشون باشن ...
    یکسال از طرح رتبه بندی گذشت ابلاغ هم شد اما فقط حرف باقی موند .... خودتون با ۵ تومن میتونین زندگی کنین واقعا ؟!!!!

  • سیدرحمت موسوی هستم از سعدينکلا آمل
    0

    با سلام جناب آقای رئیس جمهور و جناب آقای رئیس مجلس خداوکیلی شما با ماهی 5700000 تومان اگر مریض هم باشید کفاف زندگیت را می‌کند حضرت عباسی راست رو بگو... از کارافتاده هم هستم.. هزینه درمانم هم خیلی بالاست

  • برات گزمه
    0

    سلام بچها مچکریم بچها مچکریم

  • کریمی
    0

    یک ابلاغ می کنند فردا تکذیب می کنند دولت می خواهد حرف خودش بر کرسی بزارد این وسط چهار ماه در حال رنج دادن زازنشستگان هستند

  • محمحسین نمازی
    1

    بله جای تشکرزیادداردازپیگیریهای نمایندگان کانون بازنشتگان بخصوص برادرعزیزوپرتلاش جناب اقای صادقی کیان واقای قالیباف واقای پورابراهیمی ودیگرنمایندگان دلسوزمجلس که ازخدااجرزحمت خودرابگیرندوامایک سوال دارم ازاقای مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان که خودش میدونه چه حرف ضدبازنشستگان عزیززده وحرفش خیلی غیرفنی وبیربط بودجای خجالت داردازسرسفره بازنشستگان می خوردوعلیه انهااطهارنظرمیکند

  • ناشناس
    0

    بی فایده است سیر ازگرسنه خبرنداره ازکافران بیش ازاین انتظار نباید داشت حرمومشون باشد افزایش حقوق بازنشسه ها

  • ناشناس
    1

    چرا تامین اجتماعی ها باید کمتر از بازنشسته های کشوری حقوق بگیرن ؟ مگه بیت المال فقط برای دولتیها هست

  • مهدی
    0

    سلام. جالبه در مورد حجاب همه امام جمعه ها قانون قانون میگویند. ولی زیر پا گذاشتن قانون حق و حقوق پیر مردان و پیر زنان برایشان مهم نیست، از خبر فوری میخواهم یه نظر سنجی از قانونهائی که در این مملکت وجود دارد ولی دولت زیر پا میگذارد و این ایت الله ها هم در موردش چشم هایشان را بستن بگذارد تا ببینیم نتیجه چه میشود، مثل تحصیل رایگان، وام های بانکها ،و و و

  • سعید
    0

    تا حکم زده نشود به این دروغ ها و اراجیف ها هیچ باوری نداشته باشید چون احتمال اینکه رییس مجلس یک نفر را گذاشته که توپ بندازد در این معرکه و خودش را خوب جلوه بدهد زیاد است. پس بعد از گرفتن حکم از رییس مجلس تشکر کنید هنوز زود است

  • ناشناس
    0

    این خبررا تکذیب کرده اند!

  • ناشناس
    0

    احسن به رئیس مجلس که تازه بعد از،این همه مدت ما رو قبول کرد زحمت کشیدن .ولی حالا چرا این همه زحمت ما راضی،نبودیم به این همه زحمت

  • ناشناس
    0

    ما گناه داریم و فلان و بهمان یعنی چی حقوق باید بر اساس عدالت . پرداخت بیمه و غیره پرداخت شود پول و آش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها