نابودی انبار تسلیحات آمریکایی در حملات نیروهای روسیه

وزارت دفاع روسیه از انهدام انبار توپخانه آمریکا در دونتسک و انبار‌های تسلیحات نیرو‌های اوکراینی خبر داد.

نابودی انبار تسلیحات آمریکایی در حملات نیروهای روسیه

وزارت دفاع روسیه افزود: دو مرکز استقرار مزدوران بیگانه نزدیک خارکیف نیز هدف قرار گرفت و دو فروند جنگنده و ۱۵ فروند پهپاد اوکراینی هم سرنگون شد.

ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه در گزارشی از آخرین تحولات درگیری‌ها در اوکراین گفت: نیرو‌های مسلح روسیه به اجرای عملیات نظامی ویژه در اوکراین ادامه می‌دهند و در همه جبهه‌ها خسارات سنگینی به نیرو‌های دشمن وارد کرده اند.

بیش از هفتاد و پنج تن از عناصر ملی گرای افراطی در حمله نیرو‌های روسیه به مواضع گردان ۹۹ وابسته به تیپ ۶۱ اوکراین در نزدیک خارکیف کشته شدند و حدود سی دستگاه تانک و خودروی نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.

وی افزود: نیروی هوایی روسیه نیز مواضع موقت گردان تورنادو را در استان دنیپروپترووسک هدف قرار داد که طی آن بیش از چهل تن از عناصر ملی گرای افراطی کشته شدند و ده خودروی نظامی آن‌ها نیز منهدم شد. در حمله نیروی هوایی به مواضع توپخانه تیپ ۷۲ مکانیزه نزدیک سولیدار، بیش از سی درصد نیرو‌های آن کشته شدند.

نیروی هوایی روسیه همچنین یک انبار توپ‌های آمریکایی هاوتزر M۷۷۷ را در دونتسک هدف قرار داد و منهدم کرد و سی تن از عناصر مسلح که مناطق مسکونی دونتسک را گلوله باران می‌کردند از پای در آوردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    خبر فوری لطفا از هردوطرف درگیری مطلب بزارید اوکراین هم حتما یه تیری شلیک کرده به روسیه که چندماهه تونسته دفاع بکنه .مردم ایران طرفدار روسیه وپوتین نیستند

  • ناشناس
    0

    نیروی ملی گرای افراطی؟؟؟؟؟
    بدبخت داره از وطنش دفاع میکنه
    خیلی بی ......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها