بوسه‌های جنجالی ایران؛ از مادر چاوز تا عفت مرعشی

روز جهانی بوسه شاید برای خیلی‌ها یادآور لحظات خاص زندگی خود باشد اما بسیاری از ما نیز با فرا رسیدن این روز ناخودآگاه لحظه‌ای را به خاطر می‌آوریم که احمدی نژاد مادر چاوز را در آغوش گرفت.

بوسه‌های جنجالی ایران؛ از مادر چاوز تا عفت مرعشی

 به بهانه روز بوسه (روز گذشته) در این ویدئو همراه ما باشید تا نگاهی به بوسه‌های حاشیه‌ساز سیاستمداران ایرانی داشته باشیم.

حجم ویدیو: 3.26M | مدت زمان ویدیو: 00:01:46 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ما هم مردیم
    21

    کشورهای جهان سالی 50تا 60 مراسم شادی و تفریح دارند که همدیگر را بعنوان انسان در آغوش میگیرند و همدیگر را غرقه بوسه میکنند ما مردم ایران سالی 100 بالاتر مراسم عزا و توسروصورت خود زدن داریم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      نعوذ بالله چه حرفایی میزنید با این حرفا اسلام را به خطر می‌اندازید عامل خشک سالی میشوید. عامل تمام بدبختی های مملکت همین افکار فساد بار هستند آن شالله . هر چه حکومت زحمت میکشه شما با چنین افکاری خشکش میکنید توبه کنید به اسلام بازگردید تا پول آب ندهید و به این مقدار هم قانع نباشید در پایان مرگ بر آمریکا سه مرتبه

    • ناشناس
      18

      چرا چرت میگی تو آمریکا و اروپا کار نکنی کلاهت پس معرکه است. اکثر افرادی که این حرفهای مثل تو می زنند یا صبح تا شب نشستید پای تلوزیون و برنامه های طنز و لودگی و فوتبال و خندوانه مانند ابله ها می خندند یا موبایل اعتیاد آور دست توش است دارید تو اَنتر نت و لجن گرام جولان میدن.

  • ناشناس
    1

    بوسه برهردردبی درمان دواست الا کرونا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها