در همایش سراسری قوه‌ قضاییه

محسنی‌اژه‌ای: وظیفه خود می‌دانم با تمام توان به کمک قوه مجریه بیایم

رئیس قوه قضاییه در همایش سراسری این قوه‌ گفت: وظیفه خود می‌دانم با تمام توان به کمک قوه مجریه بیایم.

محسنی‌اژه‌ای: وظیفه خود می‌دانم با تمام توان به کمک قوه مجریه بیایم

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، همایش سراسری قوه قضاییه با حضور حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای عالی قوه قضاییه، دادستان‌ها و رؤسای دادگستری‌های سراسر کشور در سالن اجلاس سران آغاز شد.

معاون اول قوه قضاییه در ابتدای این همایش با بیان اینکه دستیابی به آرمان مقدس در قوه قضاییه نیازمند تشریک مساعی و تعامل هر سه قوه و مجاهدت های توام با همدلی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، تصریح کرد: قوه قضاییه بدون یاری دولت و مجلس نمی‌تواند نقش راهبردی خود را برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب ایفا کند، از این جهت این گردهمایی فرصت مغتنمی برای تعامل سه قوه و هم افزایی است.

معاون اول قوه قضاییه، عنوان کرد: هم اکنون ریاست دستگاه قضا در دستان شخصیتی است که ۴ دهه از عمر خویش را در دستگاه قضا سپری کرده و مشکلات دستگاه عدلیه با تدابیر وی حل شدنی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه در همایش سراسری قوه قضاییه بیان کرد: در حالی که جهان بین دو قدرت شرق و غرب مادی تقسیم شده بود کسی گمان نمی برد یک نهضت دینی بتواند بدون وام گرفتن و بدون اتکا به شرق و غرب پیروز شود.

وی افزود: برخی افراد در مخیله شان هم خطور نمی کرد که چنین اتفاقی در عصر حاضر محقق شود. خداوند عنایت کرد و به دست یک بنده صالح خودش و به دست امت دین باور انقلاب عظیمی را علیرغم دشمنان و مستکبران به پیروزی رساند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم یکپارچه و یکدل با پیروی از مقتدای خودشان از امام دیروز و امام امروز بر همه نقشه های دشمن پیروز شدند، بیان کرد: امام و امت توانستند با پیوند وسیع یک الگوی وسیع از حکمرانی به نام مردم سالاری دینی ارائه دهند.

محسنی اژه ای گفت: اگر مردم بدانند کارگزاران نظام برای آن‌ها، برای تحقق عدالت،عدالت اجتماعی و فراهم کردن بستر جهت رشد دنیا و آخرت آن‌ها تلاش می‌کنند، تردید نکنید که مردم پشت سر کارگزاران نظام خواهند بود. امروز وظیفه خود می‌دانم با تمام توان به کمک قوه مجریه بیایم. می‌دانم اگر دولت در برنامه‌هایش موفق باشد قوای قضائیه و مقننه هم موفق خواهند بود. مسئولیت قوه مجریه با مسئولیت قوه قضاییه قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه خود می‌دانم با تمام توان با مجلس انقلابی تشریک مساعی داشته باشیم تا با کمک هم قوانین متناسب با زمان، متناسب با خدمت به مردم و متناسب با مقابله با نقشه‌های دشمن تدوین کنیم، گفت: وظیفه خود می‌دانم با همکاری تمام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی آرامش، رفاه و امنیت مردم را تامین کنیم. باور دارم تقویت قوه قضاییه از لحاظ نیروی انسانی و اداری به نفع مجلس و دولت خواهد بود. تقویت قوه قضاییه می‌تواند به منویات قوه مجریه کمک کند. تقویت قوه قضاییه می تواند موجب اجرای بهتر قوانین مجلس شود.

رئیس دستگاه قضا همچنین بر نقش و مسئولیت قوه قضائیه در حفظ و ارتقاء امنیت و آرامش مردم و جامعه در نتیجه همکاری و تعامل با دستگاه‌ها و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی اشاره کرد.

محسنی اژه‌ای در ادامه بیان داشت: باور دارم چنانچه قوه قضاییه از لحاظ عده و عُده و تجهیز نیروی انسانی و اداری و امکاناتی تقویت شود، دولت و مجلس نیز از این امر منتفع می‌شوند.

وی تصریح کرد: تقویت قوه قضاییه سبب می‌شود این قوه با توان بیشتری در جهت گسترش عدالت و کمک به دولت گام بردارد و دستگاه قضایی با تقویت شدن می‌تواند حمایت بیشتری از ناحیه مردم برای نظام بدست آورد.

محسنی اژه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در نتیجه تقویت شدن می‌تواند با اهتمام و توان بیشتری در راستای نظارت بر حُسن اجرای قوانین مصوب مجلس گام بردارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 49
  • محسن
    0

    آقای اژه ای ..قوه قضاییه را اداره بکن ،با آن کارشناسان رسمی دادگستری .قوه مجریه خودش صاحب دارد

  • ناشناس
    0


    اگر شعبه هیات چهارم هیات تشخیص اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران شکایت بنده را قانونی رسیدگی می کرد و قانون و عدالت را رعایت می کرد و مشکل بنده در سال ۹۴ حل می شد.
    اگر شعبه ۱۰۱ هیات حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران شکایت بنده را قانونی رسیدگی می کرد و قانون و عدالت را رعایت می کرد و مشکل بنده در سال ۹۵ حل می شد.
    واین در حالی است که بنده درشرکت مخابرات شاغل بودم ۲ نامه در سال ۱۳۹۵ در باره شعبه ۱۰۱ هیات حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بازرسی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نوشتم اما متاسفانه هنوز هم پاسخ و جواب ندادند چرا؟

  • ناشناس
    1

    دولت خیانتکار در آبان ماه سال 1388 به همراه بخش خصوصی و در سایه سکوت بی شرمانه نمایندگان مجلس و سازمان بازرسی کل کشور به شرکت مخابرات در کشور اهانت و خیانت کرده است.
    واگذاری شرکت مخابرات در سراسر کشور توسط دولت ناتوان و عاجز و در سایه سکوت بی شرمانه نمایندگان مجلس در خانه ملت به بخش خصوصی اهانت و خیانت با کارکنان، کارگران و بازنشستگان مخابرات بوده است.

  • 0


    دولت یا نمی‌تواند و یا نمی‌خواهد کاری برای حل مشکلات انجام دهد
    دولت یا نمی‌تواند و یا نمی‌خواهد کار جدی برای حل مشکلات اقتصادی انجام دهد و برنامه ای در این زمینه ندارد.
    در دوران جنگ تحمیلی اوضاع اقتصادی مردم بهتر بود!
    در دوران جنگ تحمیلی با وجود اقتصاد آسیب‌‌پذیری که داشتیم و هر روز در صادرات نفت مشکلاتی پیش می‌آمد و نیز پالایشگاه‌ها هدف حملات دشمن قرار می‌گرفت، چنان مدیریتی در جامعه اعمال می‌شد که مردم فشارهای اقتصادی را کمتر احساس می‌کردند. حالا با وجود گذشت این همه سال و پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور، چرا مردم باید این همه فشارهای اقتصادی را تحمل کنند؟

  • 1

    عملکرد سازمان بازرسی کل کشور دیگر بدرد مردم و کشور نمی خورده/ باید تعطیل کنید
    سازمان بازرسی کل کشور چگونه بر عملکرد ادارات نظارت می کند؟
    ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.

  • ناشناس
    1


    کسانی که در زمان و موقع خصوصی سازی در رسانه ها، صدا و سیما و شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی در کشور بسیار عالی است باید در مورد مشکلات کارمندان،کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور پاسخگو و جوابگو باشند.

  • ناشناس
    1

    سلام و عرض ادب خدمت سردبیر محترم. جناب سردبیر بفرماید ما باید چکار کنیم ۷ ماه خواربار و پرداخت نکردن ب خدا ما روی اون حساب کرده بودیم الان واقعا نمیدونیم چکار کتبیم با این گرونی وحشتناک قسطهامون عقب میوفته دیگه واقعا خسته شدیم شما بگید ما چکار کنیم راهش چیه تا بتونیم حقمون بگیریم.

    ما که با این تورم ۵۰ درصدی داریم له میشویم آقای مهندس سلطانی معوقات بازنشستگان را پرداخت کنید وگرنه در جلوی مخابرات ایران سردار جنگل خودم را از بی پولی آتش میزنم .

  • 1

    کارمندان پشتیبان واقعی ندارند خداهم قربونش برم صبرش زیاد است ولی کارمندان را فراموش نکرده است این مدیران تصمیم گیر هستن که به کارکنان ، گرانی و شرمنده شدن در مقابل خانواده هایشان بی توجه وبی تفاوت هستن ولی خدایش اگه مبلغ اندکی از حق و حقوقشان کم یا دیر پرداخت شود زمین را به اسمان می دوزند

  • ناشناس
    1

    رییس جمهور اینده

  • ناشناس
    0

    دوره قبل کسی احساس وظیفه نمیکرد

  • ناشناس
    1


    مذاکره در این مدت 9 سال اقتصاد کشور را نابود کرد
    توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین تاکنون اقتصاد کشور را نابود کرد.

  • ناشناس
    1

    سرگردانی متقاضیان وام بین سامانه وام ودیعه مسکن وبانک‌ها
    وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی یکدیگر را با اهمال در آغاز اعطای وام ودیعه مسکن متهم می کنند، اما آنکه بیش از همه در این میان متضرر می شود.

  • ناشناس
    0

    وقتی 2 قاضی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوغرب تهران و 2 قاضی دیوان عدالت اداری در کشور به اصطلاح اسلامی نمی توانند که مشکلات کارگاران و بازنشستگان مظلوم را بررسی و رسیدگی کنند دیگر به درد مردم و کشور نمی خورند.

  • 1

    بهتراست کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات ازطریق قوه قضائیه اقدام کنند
    شرم آور است که متاسفانه شرکت مخابرات ایران و سایر ادارات شرکت مخابرات وابسته به شرکت مخابرات ایران به بهانه نبودن پول از سال ۱۳۸۸ تاکنون مشکلات کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات رها کردند بررسی، پیگیری و رسیدگی نمی کنند.

  • 1

    سوال اینجاست چرا شکایت ها و اعتراض های از طریق راه قانونی پیگیری، بررسی و رسیدگی نمی شود.

  • حقوقی که بنده دریافت می کنم فقط کفاف 10 روز زندگی را میدهد. بازنشسته تأمین اجتماعی
    0

    حقوقی که بنده دریافت می کنم فقط کفاف 10 روز زندگی را میدهد.
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • مرتب پیگیری می کنیم ولی ترتیب اثر داده نمی شود چرا؟ ولی مسئولین به جای پاسخگویی سکوت کرده اند. چرا مسئولین در مورد دلیل بی پول مخابرات را به بازنشستگان توضیح نمی دهند؟ ادامه این رویه موجب نارضایتی بازنشتستگان شده است؟
    1

    مرتب پیگیری می کنیم ولی ترتیب اثر داده نمی شود چرا؟ ولی مسئولین به جای پاسخگویی سکوت کرده اند. چرا مسئولین در مورد دلیل بی پول مخابرات را به بازنشستگان توضیح نمی دهند؟ ادامه این رویه موجب نارضایتی بازنشتستگان شده است؟

  • دولت به جای دست کردن در جیب مردم، برای حقوق بازنشستگان ردیف بودجه‌ای تصویب کند!
    1

    دولت به جای دست کردن در جیب مردم، برای حقوق بازنشستگان ردیف بودجه‌ای تصویب کند!

  • افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می شود؟
    1

    افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می شود؟

  • مجید سلطانی، مخابرات را به منطقه جنگی تبدیل کرده است
    1

    مجید سلطانی، مخابرات را به منطقه جنگی تبدیل کرده است

  • ناشناس
    1

    ترکیه با تروریست ها علیه سوریه ائتلاف کرد
    چاوش‌اوغلو از امیرعبداللهیان استقبال کرد
    امیرعبداللهیان مانند ظریف همه جانبه با ترکیه جنایتکار همکاری می کند چرا؟

  • ناشناس
    1

    از مسئولین دستگاه قضایی درخواست می‌شود با سرشاخه‌های عوامل ترویج بی‌حیایی و فساد در برخی از شهرها از جمله شیراز به شدت برخورد شود تا عبرتی برای نفوذی‌ها و عوامل خودفروخته داخلی باشد.

  • 1

    برخی صاحبان عناوین بی‌مسما مثل استاد و دکتر و... که به راحتی به رقیب خود تهمت می‌زنند و می‌گویند تحریم‌ها در زمان آقای جلیلی یا دکتر رئیسی دو برابر شد نگران آبروی خودشان هم نیستند؟ با یک جست وجوی اجمالی در رسانه‌ها می‌توان دید که تحریم‌ها از 800 مورد در دوره مسئولیت آقای جلیلی درمذاکرات هسته‌ای به رکورد بی‌سابقه 1700 مورد در دوره روحانی و ظریف رسید!

  • 1

    کشورهای غربی در این وانفسای حوادث به ویژه زلزله اخیر افغانستان هم حتی حاضر نشدند ذره‌ای از پول‌های بلوکه شده این کشور را برگردانند. خدا نکند واقعا در دنیایی که قانون جنگل حاکم است کشوری ضعیف باشد.

  • 2

    با مشارکت مردم در ایام کرونایی پای صندوق‌های رای و انتخاب دکتر رئیسی، علی‌رغم تورم و گرانی‌های برجای مانده، دولت او موفقیت‌های ارزشمندی در کمتر از یک‌سال به دست آورد که جای تشکر دارد از جمله: 1- مدیریت کشور در بخش برق که مردم تابستان داغ را مثل دولت قبل با خاموشی‌های گسترده و چند ساعته سپری نمی‌کنند. 2- مهار کرونا با خرید و تولید گسترده واکسن درحالی که در دولت قبل این امرحیاتی را به برجام و اف‌ای‌اتی‌اف گره زده بودند. 3- مردمی‌‌سازی یارانه‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها و واریز وجه به حساب 72 میلیون نفر به جای پر کردن جیب 4120 نفر! 4- بازگشت آرامش به بازار ارز بدون ارزپاشی و خالی کردن خزانه کشور. 5- اداره کردن کشور بدون استقراض از بانک مرکزی که به افزایش تورم می‌انجامید. 6- افزایش فروش نفت 7- وصول بخش زیادی از درآمدهای ارزی بدون برجام و... 8- رشد اقتصادی 4 درصدی 9- انعقاد ده‌ها سند همکاری با همسایگان 10- راه‌اندازی کریدور شمال جنوب از روسیه تا هند و شرق به غرب از چین تا اروپا و...!

    نظرات شما -
    • 0

      عجب!
      فقط نمیدونم چرا، من هر وقت میرم مغازه چیزی بخرم، داغ دلم تازه میشه و بهش لعنت میفرستم

  • 1

    مستأجران به حمایت‌های سران ۳ قوه نیاز دارند
    با توجه به این که روابط سران ۳ قوه خوشبختانه بسیار خوب و تأثیرگذار است، انتظار می‌رود با تصمیمات مشترک به کاهش اجاره خانه‌ها و مستأجران مستأصل کمک کنند و در این ارتباط از اختیارات قانونی خود حداکثر استفاده را به عمل آورند، تا آنجا که برخی از صاحبخانه‌ها که با مستأجران کم‌درآمد خود رفتارهای بیرحمانه‌ای دارند، جرئت نکنند مصوبه افزایش حداکثر ۲۵ درصدی اجاره خانه‌ها را نادیده بگیرند و از اجرای آن، خودداری کنند.

  • 0

    این میزان افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر باورکردنی نیست!
    حدود ۵ سال پیش با ۲۰۰ میلیون تومان خانه‌ای ۶۰ متری در مرکز شهر خریدم که تاکنون اقساط آن پایان نیافته است اما در حال حاضر با این مبلغ، فرزندم نمی‌تواند خانه‌ ۴۰ متری را در مرکز شهر حتی رهن کند، زیرا علاوه بر ودیعه ۲۰۰ میلیون تومانی باید حدود ۳ میلیون تومان هم اجاره بپردازد! این میزان افزایش نرخ تورم در قیمت مسکن در مدت ۵ سال با هیچ منطق اقتصادی باورکردنی نیست! از دولت محترم انتظار می‌رود برای حل مشکل مسکن و کاهش اجاره‌بهای املاک بخصوص در شهرهای بزرگ اقدامات اساسی انجام دهد.

  • 0

    گران‌فروشی سیمان و رکود صنعت ساختمان!
    تولید‌کنندگان سیمان امسال چند بار قیمت آن را افزایش داده‌اند که از مشکلات و دلایل رکود فعالیت‌های عمرانی و ساخت و ساز در کشور بوده است، حال آن‌که شرکت‌های یاد شده از آب و برق و گاز تقریباً رایگان بهره‌مند شده‌اند. از سازمان‌های تعزیرات و حمایت از مصرف‌کنندگان انتظار می‌رود با نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های تولید‌کننده سیمان با افزایش قیمت این محصول در بازار مقابله کنند.

  • 1

    دلیل افزایش قیمت دوباره گوشت مرغ و تخم‌‌مرغ چیست؟
    چند روزی است که با افزایش دوباره قیمت گوشت مرغ و تخم‌مرغ در بازار روبه‌رو هستیم و علاوه بر آن تمامی اقلام مورد نیاز مردم هم حدود ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته و در نتیجه مشکلات معیشتی مردم بیشتر شده است که انتظار می‌رود مسئولان بخصوص دلایل افزایش قیمت ۲ کالای یاد شده را به اطلاع مردم برسانند.

  • ناشناس
    1

    معتادان متجاهر را از خیابان خراسان جمع‌آوری کنند
    حدود یک سال است که در نزدیکی ایستگاه اتوبوس‌های بی‌آرتی زیبا در میدان خراسان، خیابان خراسان به مکانی برای تجمع معتادان متجاهر بدل و حضور معتادان ژنده‌پوش و استعمال مواد مخدر توسط آنان در این محدوده، موجب ناراحتی و مزاحمت برای مسافران اتوبوس‌ها شده است. از نیروی انتظامی منطقه تقاضای جمع‌آوری آنان را داریم.

  • بله روغن ۷۰ هزار تومانی ۴۰۶ هزارتومان شما کجا زندگی می کنید که مشکلات کشور به چشمتان نمی اید اقتصاد کشور فرو پاشیده صنعت کشور فر سوده واز کار افتاده ارز کشور هر روز چون برف اب میشود نارضایتی مردم هرروز بیشتر می شود وعده ای در خواب اند و نمی دانند که انسان یک موجود اجتماعی ا
    0


    بله روغن ۷۰ هزار تومانی ۴۰۶ هزارتومان شما کجا زندگی می کنید که مشکلات کشور به چشمتان نمی اید اقتصاد کشور فرو پاشیده صنعت کشور فر سوده واز کار افتاده ارز کشور هر روز چون برف اب میشود نارضایتی مردم هرروز بیشتر می شود وعده ای در خواب اند و نمی دانند که انسان یک موجود اجتماعی ا

  • 0

    وقتی مدیر منطقه در طول ماه ده بار به شهرستانهای مختلف استان سفر میکند و بدون اینکه پایش را بزارد در اداره مخابرات و مرکز مخابرات ان شهرستان ، با حضور در جلسه فرمانداری و یا دیدار با نماینده مجلس یا امام جمعه ان شهرستان بر میگردد به مرکز استان و صبح تا شب در فکر این است که چجوری میشود رضایت نمایندگان استان و فرمانداری ها و استاندار را جلب کرد و چند صباحی بیشتر روی صندلی مدیریت منطقه نشست ، باید هم انتظار این را داشت که مخابرات روز به روز بدبخت تر و ویرانتر شود.
    من کارمند مخابرات هستم منزل بنده دو متر با کله پست فاصله دارد اینترنت منزل هر چند دقیقه قطع و وصل میشود. الان دو ساله که پیگیر هستم دو سه متر کابل را مخابرات برایم عوض کند . تا الان که موفق نشدم. تنها دلیلش هم این است که چند بار در جلسه با حضور پیمانکار نگهداری ، مدیر محترم منطقه هرچه از دهانش در امد به پرسنل زیر مجموعه گفت و به پیمانکار فهماند که کارمندان مخابرات عددی نیستند . من از شما رازی باشم الباقی حل است . پیمانکار در این استان پادشاهی میکند و سلام دادن به پرسنل مخابرات را برای خود کسر شان میداند و تلفن پرسنل مخابرات را هم جواب نمیدهد.
    وای به حال مردم عادی

  • 0

    یادش بخیر ما یه دوستی داشتیم مستاجر بود موقع جابجایی خونه وقتی رفت کمکش کردم و اسباب رو جابجا کرد و خونه رو تحویل داد خونه رو نابود کرده بود گفتیم چرا اینطور شده گفت من که کرایه میدادم و ماندنی هم نبودم گفتم بذار هرچی میشه بشه آخرش که من میرم و اینجا میمونه مهم نبود برام
    واقعا در بسیاری زمینه ها امروز شاهد همین داستانیم انگار نه انگار این شرکت قراره سالها به مردم خدمت کنه

  • ناشناس
    0

    «سی و پنج سال پیش، در ۲۸ ژوئن ۱۹۸۷، شهروندان صلح‌جوی سردشت قربانی یک حمله بی‌رحمانه شیمیایی شدند. در این حمله تعداد زیادی از مردم بی‌گناه شامل مردان و زنان، پیر و جوان بدون هیچ تمایزی کشته شدند. زخم‌ها و آسیب‌های بسیاری از بازماندگان برای همیشه باقی ماند و رنج جسمی و روحی برخی از آنها تا به امروز ادامه دارد. این رویداد جامعه بین‌المللی را به وحشت انداخت، و تلاش‌های آن را برای به پایان رساندن ممنوعیت جامع جهانی سلاح‌های شیمیایی سرعت بخشید.

  • 0


    امسال ما بیست‌وپنجمین سالگرد لازم الاجرا شدن این ممنوعیت را به عنوان یک سند الزام آور حقوقی - کنوانسیون سلاح‌های شیمیایی گرامی میداریم. این (کنوانسیون) معاهده‌ای منحصر به فرد است چرا که شامل ممنوعیت کامل، دایمی و قابل راستی آزمایی علیه یک گروه کامل از سلاح‌های کشتار جمعی است. این کنوانسیون همچنین عهدی نسبت به قربانیان جنگ شیمیایی است زیرا از طریق آن جامعه بین‌المللی در تلاش‌های خود برای اطمینان از عدم تکرار چنین رنجی مصمم باقی می‌ماند.

    در این راستا، در طول بیش از ربع قرن گذشته ما به پیشرفت بزرگی در جهت نیل به این هدف دست یافته‌ایم. نودو‌نه درصد از ذخایر سلاح‌های شیمیایی اظهارشده تحت راستی آزمایی دقیق و موثر سازمان منع سلاح‌های شیمیایی امحاء شده‌اند.

    ۱۹۳ کشور به کنوانسیون پیوسته‌اند که این بدین معناست که ۹۸ درصد جمعیت جهان تحت حمایت آن هستند. به رغم این دستاوردها، استفاده اخیر از سلاح‌های شیمیایی در چندین کشور جهان به ما یادآوری می‌کند که این خطر کماکان ادامه دارد. به همین دلیل، باید برای نیل به هدف امحای دایمی سلاح‌های شیمیایی به طور مستمر هنجار جهانی مقابله با سلاح‌های شیمیایی را تقویت کنیم.

    اقدام مذکور برای حصول اطمینان از عدم تکرار تراژدی‌هایی مانند سردشت است.

  • متین
    0

    چهل ساله هستی به جز اینکه با مردم بدبخت برخورد کردی تونستی جلو دوتا اختلاس و دزدی رو بگیری حال میخوای با تمام قوا برگردی ؟ بشین خونت بابا جون

  • ناتو جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون تهدید شماره یک صلح جهانی است.
    0

    ناتو جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون تهدید شماره یک صلح جهانی است.

  • آمریکا با تحریم ایران امنیت انرژی دنیا را به خطر انداخته است
    0

    آمریکا با تحریم ایران امنیت انرژی دنیا را به خطر انداخته است

  • ناشناس
    0

    اوکراین دیگر نمی‌تواند اراضی خود را از روسیه پس‌بگیرد
    ارزیابی‌های نشان می‌دهد اوکراین دیگر قادر نیست اراضی خود را از روسیه بازپس گیرد و ولودیمیر زلنسکی باید کوچک شدن کشورش را بپذیرد.

  • ناشناس
    0

    دشمن با ترور شهید بهشتی در هفتم تیر 1360 خواست مردم را از صحنه بیرون کند اما ترور شهید بهشتی و مراسم تشییع این شهید آن چنان مردم را به صحنه آورد که در تاریخ کشور کمتر دیده شده است. در مقابل بنی‌صدر با چهره زنانه از کشور فرار کرد و به دامن غرب گریخت، زندگی نکبت بار داشت و پارسال نیز با ذلت جان داد و حتی کسی نبود بر پیکرش نماز بخواند.

  • ناشناس
    0

    از این مسئله پس از انقلاب برای مرحوم بهشتی نیز استفاده می‌کردند تا شهید بهشتی را ترور ‌شخصیتی کنند که موفق نشدند. در 28 خرداد سال 60 وقتی مجلس به عدم کفایت بنی‌‌صدر رای داد، از فردا و پس‌فردای آن روز منافقین در اعلامه‌ای به طور رسمی اعلان جنگ مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی کردند. 30 خردادماه منافقین با هر وسیله‌ای به جان مردم افتاده و برخورد مسلحانه کردند که سرانجام این اتفاق به ششم تیرماه و ترور ناموفق مقام معظم رهبری رسید.

  • 0

    واقعه هفتم تیر برای نظام هزینه بسیار سنگینی داشت و انسان‌های برجسته و افراد فاضل در یک لحظه در انفجاری که در دفتر حزب جمهوری اسلامی در تهران به وقوع پیوست به ملکوت اعلا پیوستند.
    پیروزی انقلاب اسلامی که با رهبری امام راحل و حمایت ملت رنج دیده ایران اسلامی به وقوع پیوست، نظام سیاسی دنیا را به هم ریخت. دشمنان به خصوص آمریکای مستکبر در ابتدا تصور نمی‌کرد که انقلاب با آن شرایط بتواند پیشرفت کرده و به پیروزی و حرکت خود ادامه دهد، از همین رو از ابتدای پیروزی انقلاب توطئه‌ها علیه انقلاب آغاز شد.

  • ناشناس
    0


    ما مردم ایران تا زمانی کار میکنیم مثل فیل وچکشه وبیمه سقف پرداخت میکنیم که زمان بازنشستگی بچها بزرگ میشن جهیزیه یا ازدواج یا خانه برای فرزندان مهیا کنیم وشب سر را اسوده بر متکا بزاریم ولی مثل اینکه ما ایرانیان همیشه باید حرس جوش را همراه داشته باشیم نه یارانه نه سهام عدالت اینم از افزایش حقوق خدا خدش کمکمون کنه دولت مسعولین که غیر از فقیر کردنمون کاری نمیکنن فقط خدا را باید صدا زد

  • ردپای جاسوسان داخلی دشمن در ترورهای کشور مشهود است
    0

    ردپای جاسوسان داخلی دشمن در ترورهای کشور مشهود است

  • سوال اینجاست چگونه و چطور است که بانک ها برای پرداخت وام فوری متقاضیان مبلغ 100، 200، 300، 400، 500، 600، 700 میلیون تومانی بودجه و پول مشکل ندارند ولی متاسفانه پرداخت وام 50 تا 100 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه سال 1400 تاکنون ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند شرم آور و تاسف بار است.
    0

    سوال اینجاست چگونه و چطور است که بانک ها برای پرداخت وام فوری متقاضیان مبلغ 100، 200، 300، 400، 500، 600، 700 میلیون تومانی بودجه و پول مشکل ندارند ولی متاسفانه پرداخت وام 50 تا 100 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه سال 1400 تاکنون ندادند، خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند شرم آور و تاسف بار است.

  • ناشناس
    0

    ائتلاف سعودی ۱۴۶ بار آتش‌بس یمن را نقض کرد پس چرا ریاض جنایتکار، ایران را در منطقه محکوم و متهم می کند.

    ائتلاف سعودی ۱۴۶ بار آتش‌بس یمن را نقض کرد پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار، ایران را در منطقه محکوم و متهم می کند.

  • حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش 60 - 70 درصدی داشته باشد، نه 38 درصد
    0

    حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش 60 - 70 درصدی داشته باشد، نه 38 درصد

  • ناشناس
    0


    چرا دولت با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!


اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها