امیرعبداللهیان: به رسم همسایگی و برادری در کنار مردم شریف و صبور افغانستان هستیم

وزیر خارجه کشورمان در پی وقوع زلزله در افغانستان گفت: به رسم همسایگی و برادری، در این‌ لحظات سخت ، در کنار مردم شریف و صبور افغانستان هستیم.

امیرعبداللهیان: به رسم همسایگی و برادری در کنار مردم شریف و صبور افغانستان هستیم

حسین امیرعبداللهیان در توییتی نوشت: به رسم همسایگی و برادری، در این‌ لحظات سخت ، در کنار مردم شریف و صبور افغانستان هستیم. به خانواده‌ قربانیان زلزله تسلیت گفته، برای درگذشتگان مغفرت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می‌نمایم. محموله کمک‌های جمهوری اسلامی ایران بسرعت در افغانستان تحویل خواهد شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    0

    حتمن هم برادران طالب این کمکهای مردمی از جیب ملت مظلوم ایران را دو دستی به مردم زلزله زده تحویل خواهند داد!!‍!

  • ناشناس
    0

    دولت آمریکا در حال تهیه نقشه راه عادی‌سازی اسرائیل، القاعده، داعش، ترکیه و عربستان است

  • ناشناس
    1

    آمریکا در اوج کرونا ماسک‌های دیگر کشورها را سرقت می‌کرد و امروز گندم مردم مظلوم سوریه را و همین طور نفت این کشور و عراق را. یعنی گویا اساسا زندگی این مدعی ابرقدرتی با دزدی می‌گذرد.

  • 0

    سفیر سابق ایران در چین می‌گفت در دولت قبل‌، چین حاضر شد 50 میلیارد دلار برای ما پروژه اجرا کند و به جای پول آن به تدریج نفت از ما خریداری کند. ولی حماقت و خیانت غرب‌گرا‌ها مانع این کار شد. چون راضی نمی‌شدند کدخدایشان را رها کنند و با رقیب او معامله کنند. خدا نگذرد از آن بانیان مشکلان کنونی!

  • 0

    آمریکا که به ظاهر خود را مشتاق پیوستن به برجام نشان می‌دهد چرا به جای لغو تحریم‌های گذشته افراد و نهادها، هر روز افراد و نهادهای جدیدی را به لیست تحریم‌ها می‌افزاید؟ این نشان می‌دهد که حقیقتا خوی شیطانی دارد و نمی‌خواهد به برجام برگردد بلکه می‌خواهد با نیرنگ وانمود کند که این ایران است که به برجام برنمی‌گردد!

  • ناشناس
    0

    وزیر خارجه سابق آمریکا این کشور مدعی قدرت با 16 نهاد اطلاعاتی‌، بعد از ترور سردار سلیمانی از ترس انتقام خواب و خوراک ندارد مجبور شده از سوراخی که در آن پنهان شده با خبرنگاران مصاحبه اینترنتی بکند.

  • 0

    بعد از ترور شهید سلیمانی زندگی سگی و در وحشت دولتمردان آمریکا به حدی به آنان فشار آورده که یکی از خواسته‌های آمریکایی‌ها در مذاکرات صرف‌نظر کردن ایران از انتقام است. زندگی زیر سایه ترس از انتقام‌، برای آنان از مرگ بدتر است.

  • 0

    مشاورانی که به اسم ایرانی به آمریکایی‌ها این دشمنان قسم‌خورده ایران مشاوره داده و می‌دهند از ایرانی بودن فقط زبان فارسی را به ارث برده‌اند. این جماعت خائن و وطن‌فروش هویت ملی و ایرانی ندارند و برای رسیدن به پول و زندگی چند روزه دنیا تن به هر آلودگی می‌دهند.

  • 0

    دستگاه دیپلماسی تمام تلاش خود را برای آزادی آقای حمید نوری که توسط سوئد دستگیر و زندانی شده و تحت تاثیر منافقین کوردل لانه‌کرده در این کشور قرار گرفته‌اند، بکار بندد.

  • 0

    صحبت‌های مدیرکل آژانس انرژی هسته‌ای پر از تناقض است. یک جا ایران را تهدید و جای دیگر از همکاری با ایران صحبت می‌کند. این شخص اول باید تکلیف خودش را روشن کند که دنبال چیست؟

  • 0

    از نمایندگان محترم مجلس و دولت به ویژه وزیر صمت درخواست می‌شود به هیچ‌وجه زیربار واردات کالا از کره‌جنوبی به جای 7 میلیارد دلار طلبمان نروند. با پیگیری‌های حقوقی این کشور نوکر آمریکا، باید بدهی ما را کامل پرداخت کند و بعد از چند مدت (یکی دو سال) در صورت ضرورت واردات و صادرات به این کشور آغاز شود. مبادا از طریق برخی افراد که به تکاپو افتاده‌اند با آزادی واردات خودرو، بخواهند از این کشور خودرو وارد کنند و فردا کره‌ای‌ها مثل فرانسه بدعهد با ما رفتار نمایند.

  • ناشناس
    0

    مشاورانی که به اسم ایرانی به آمریکایی‌ها این دشمنان قسم‌خورده ایران مشاوره داده و می‌دهند از ایرانی بودن فقط زبان فارسی را به ارث برده‌اند. این جماعت خائن و وطن‌فروش هویت ملی و ایرانی ندارند و برای رسیدن به پول و زندگی چند روزه دنیا تن به هر آلودگی می‌دهند.

  • 0


    دولتمردان باید جواب قانع‌کننده‌ای برای گرانی‌های افسارگسیخته داشته باشند
    پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱

  • ناشناس
    0

    چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است و بعد شما همسایگی سرتون میشه؟جوک نگو.

  • ناشناس
    0

    ادامه جنگ به ضرر ملت‌های روسیه و اوکراین است
    نتیجه جنگی که میان روسیه و اوکراین جریان دارد و متأسفانه هر روز ابعاد وسیعتری می‌گیرد، ظلم به مردم بیگناه هر ۲ کشور است که می‌طلبد در این‌باره نظرها و پیشنهادهای کارساز گوناگونی را چاپ کنید، شاید راه حلی برای سرعقل آمدن پوتین پیدا شود و به جنگی غیرانسانی و ضد بشری که در صورت ادامه می‌تواند به جنگ سوم جهانی بینجامد، پایان دهد از بی سروسامانی بسیاری از خانواده‌های اوکراینی جلوگیری می‌کند. این جنگ در نهایت به نتایج مطلوبی نمی‌رسد و بهتر است کشورهای جهان با پیدا کردن راه حل‌های عاقلانه پوتین را برای خدمت به انسان‌ها آرام و تشویق کند، وگرنه تهدید روسیه و یا مذاکره تهدید آمیز به جز ضرر و زیان برای ملت‌های روسیه و اوکراین، نتیجه‌ای ندارد.

  • 0

    آمریکا برای تک قطبی شدن قدرت در جهان می‌کوشد
    به نظر من هدف‌نهایی تمامی جنگ‌هایی که آمریکا به راه انداخته است، از ایران گرفته تا افغانستان و یمن و سوریه، این است که به تنها قدرت اول جهان بدل شود و در سراسر دنیا هرگونه که دل‌اش می‌خواهد، حکومت ‌کند، روسیه پس از فروپاشی اتحاد شوروی مانند نامادری است که فرزند خوانده‌هایش را یکی پس از دیگری از دست داده و حالا که می‌بینند ممکن است اوکراین را هم از دست بدهد، به آن کشور یورش برده است تا نتواند عضو اتحادیه ناتو شود، امیدواریم دنیا هیچگاه به تک قدرت‌ شیطان بزرگ و جنایت پیشه‌ای مانند آمریکا رضایت ندهد و مردم گیتی گرفتار جنگ و دیگر مشکلات انسانی ناشی از سلطه آمریکا نشوند.

  • ناشناس
    0


    امیرعبداللهیان هم تاکنون ثابت کرد که مانند ظریف ناتوان و عاجز بوده است تاکنون هیچ کاری برای مردم و کشور نکرده است فقط مانند ظریف به فکر برجام و افغانستان بوده است.

  • دیده بان
    0

    و صد البته به رسم تحجر و هم عقیدگی و جمود فکری با طالبان !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها