لحظه خاموش کردن دوربین های فراپادمانی آژانس/ گروسی: ایران ۲۰ دوربین و یک سری تجهیزات نظارتی آژانس را حذف کرده است/ ویدئو

سازمان انرژی اتمی ایران فیلمی از لحظه خاموش کردن (قطع برق) دوربین‌های فراپادمانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر کرده است.

لحظه خاموش کردن دوربین های فراپادمانی آژانس/ گروسی: ایران ۲۰ دوربین و یک سری تجهیزات نظارتی آژانس را حذف کرده است/ ویدئو

روز گذشته (چهارشنبه) بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به حذف دو دوربین از دوربین‌های نظارتی آژانس انرژی اتمی در ایران گفت: با توجه به همکاری گسترده ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی متاسفانه رفتار آژانس یک رفتار مناسب این همکاری نبوده و با تلاش کشورهای غربی به خصوص سه کشور اروپایی و غربی تحرکاتی را علیه کشور ما آغاز کردند.

کمالوندی اظهار داشت: بر این اساس، تصمیم گرفتیم برخی از همکاری‌ها که فراتر از پادمان بود و جزو تعهدات ما نبود و تنها بر مبنای حسن نیت این کارها را انجام می‌دادیم، مثل ضبط برخی از فعالیت‌ها توسط دوربین‌های آژانس، سنجش غنای برخط یا فلومتر، دستور داده شد که فعالیتشان متوقف شود.

در همین راستا سازمان انرژی اتمی ایران فیلمی از لحظه خاموش کردن (قطع برق) دوربین‌های فراپادمانی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاریخ  1401/03/18 منتشر کرده است:

در همین حال یک منبع دیپلماتیک در گفت‌وگو با الجزیره گفت که مدیرکل آژانس بین‌الملل انرژی اتمی می‌گوید ایران 20 دوربین و یک سری تجهیزات نظارتی آژانس را حذف کرده است.

«گروسی» اقدام ایران در حذف دوربین‌ها را تأسف‌بار و ضربه‌ای به راستی‌آزمایی صلح‌آمیز بودن برنامه این کشور می‌داند.

حجم ویدیو: 585.90K | مدت زمان ویدیو: 00:00:16 | دانلود ویدیو
منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • .
    4

    جو گیر شدید گور خودتان کندید،نه پشتوانه مردمی دارید ،نه پشتوانه جهانی، بشرطی که پشت پرده التماس نکنید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پشتوانه جهاني به درك. تا اخرين نفس پرچم عزيزمان را هميشه بالاترين نقطه قرار ميدهيم و حمايت ميكنيم
      درود بر ايران عزيزمان

  • محمد
    2

    تنش‌ها را روس‌ها و چینی ها بوجود آورده اند و با فریب، ایران را در دام برنامه هسته ای انداخته اند تا ایران را ضعیف و وابسته به خود کنند و از مردم ایمان و قدرت اقتصادی‌شان را گرفته اند و حالا دایه مهربان تر از مادر شده اند در صورتیکه دین و ایمان مهمتر است، برنامه هسته ای فقط یک دام برای ایران است

  • kambiz
    0

    چی شده فقط اسم روس و چین را بلدید؟ تو کتاب جغرافیا اسمی از اسرائیل و امریکا و انگلیس و گاو شیرده آنها نبود؟ یه بار دیگه نقشه را نگاه کن و مشکلات و تحریم و ترورها را در کشورت نگاه کن . ببین مقصر کدوم کشوره؟ اصلا میدونی هواپیمای مسافری را کی زد؟ اصلا میدونی 8 سال جنگ را کدوم کشور بر ایران تحمیل کرد. اصلا میدونی تحریم های ظالمانه کار کدوم کشوره؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها