رئیس سازمان انرژی اتمی:

ایران هیچ فعالیت هسته‌ای پنهان و نانوشته‌ای ندارد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ فعالیت هسته‌ای پنهان و نانوشته‌ای ندارد و هیچ سایت و فعالیت معرفی نشده‌ای هم وجود ندارد؛ این اسناد کذایی، یک حرکت سیاسی برای تداوم فشار حداکثری است.

 ایران هیچ فعالیت هسته‌ای پنهان و نانوشته‌ای ندارد

«محمد اسلامی» در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در پاسخ به خبرنگاران در خصوص گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ فعالیت هسته‌ای پنهان و نانوشته‌ای ندارد و هیچ سایت و فعالیت معرفی نشده‌ای هم وجود ندارد؛ این اسناد کذایی، یک حرکت سیاسی برای تداوم فشار حداکثری است.

وی ادامه داد: این حرکت اخیری که سه کشور اروپایی و آمریکایی انجام داده‌اند و ارائه پیش‌نویس قطعنامه علیه ایران، یک حرکت سیاسی در راستای سیاست فشار حداکثری است که اهداف اصلی آن با پشتوانه فکری و رهبری رژیم صهیونیستی دنبال می‌شود.

اسلامی ادامه داد: موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

رییس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: ایران ماه ها مذاکره کرده و متن توافق تمام شده و مورد تحریم‌ها گفت‌وگو شده است، اکنون رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی و تخریبی و با زیاده گویی و یاوه‌گویی کشور را تهدید می‌کند که اگر دیپلماسی برنامه هسته ای ایران را متوقف نکنید ما متوقف می‌کنیم. مگر قانون جنگل است. 

وی تاکید کرد: این یک حرکت سیاسی در تداوم فشار حداکثری است، ایران حداکثری همکاری را با آژانس داشته است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • بهمن
    0

    ای کاش من هم رییس سازمان انرژی اتمی بودم.

  • ناشناس
    0

    استاندار مازندران شده وزیر راه و بعدش میشه رئیس انرژی اتمی

  • ناشناس
    0

    آمریکا، سه کشور و اسرائیل در مورد صلح آمیز هسته ای ایران دخالت و مداخله می کنند.
    و این در حالی است که آمریکا، سه کشور اروپایی و اسرائیل خودشان سلاح هسته ای در اختیار دارند دیگر حق صلاحیت حرف زدن و دخالت و مداخله در درباره صلح آمیز هسته ای ایران را ندارند.

  • زمان خلع سلاح اتمی اسرائیل فرا رسیده است.
    0


    زمان خلع سلاح اتمی اسرائیل فرا رسیده است.

  • ناشناس
    0

    مگر ارتباطی بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان انرژی اتمی هست که رییسشون یک شخصه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها