ایران هیچگونه فعالیت پنهانی در حوزه فعالیت‌ های هسته‌ای نداشته است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه فعالیت پنهانی در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای نداشته و بیشترین، پرحجم‌ترین و پر تعداد‌ترین بازرسی‌ها در جهان از مراکز هسته‌ای ایران شکل گرفته است.

ایران هیچگونه فعالیت پنهانی در حوزه فعالیت‌ های هسته‌ای نداشته است

آقای محمد اسلامی در حاشیه افتتاح مرکز لیزر پورت درباره ادعا‌هایی از طرف‌های غربی علیه فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان در شورای حکام گفت: این همان حرکت تهاجمی صهیونیست‌ها و ضد انقلاب است که ۲۰ سال است ادامه دارد و این حرف‌ها نخ نما شده است.

وی گفت: این اتهامات واهی است که به جمهوری اسلامی ایران می‌زنند. مدارک نشان می‌دهد عملیات تروریستی، تخریب در همین دو هفته گذشته و در آستانه جلسه هماهنگی شورای حکام انجام می‌دهند و واقعا تاسف بار است که یک سازمان بین‌المللی تحت تاثیر هیاهو و این فشار‌ها بوده است.

آقای اسلامی در ادامه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه فعالیت پنهانی در این حوزه نداشته و بزرگترین پرحجم‌ترین و پر تعداد‌ترین بازرسی‌ها در جهان از مراکز تخصصی و علمی ایران شکل گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دو تا سه درصد ظرفیت هسته‌ای در جهان  داریم اما  ۲۶ درصد بازرسی‌ها از مراکز ایران انجام می‌شود، اضافه کرد: این جریان سیاسی است که با توجه به مذاکرات همواره احساس می‌کنند تا پیشرفتی در کشور انجام شده این کار را انجام می‌دهند.

اسلامی گفت: این جنجالی است که صهیونیست‌ها راه انداختند و هیچ موقع نتیجه نگرفتند و نخواهند گرفت.

حجم ویدیو: 3.18M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41 | دانلود ویدیو
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها