نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

واکنش ایران به قطعنامه احتمالی شورای حکام هوشمندانه خواهد بود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که واکنش ایران به قطعنامه احتمالی ضد ایرانی شورای حکام هوشمندانه و قاطعانه خواهد بود.

واکنش ایران به قطعنامه احتمالی شورای حکام هوشمندانه خواهد بود

ابراهیم عزیزی در واکنش به ارائه شدن پیش‌نویس قطعنامه علیه ایران به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان گفت: واکنش ایران به قطعنامه احتمالی علیه ایران هوشمندانه و قاطعانه خواهد بود.

وی توضیح داد: ما بر مبنای اصول اسلامی و دیپلماسی فعال انقلابی برخورد می‌کنیم و از مواضع به حق ملت ایران دفاع خواهیم کرد. اجازه زیاده‌خواهی به دولت‌های وابسته به نظام سلطه را نخواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای به حقوق ملت ایران تعدی شود در عین حال هیجانی هم نمی‌شویم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مبانی اصلی سیاست خارجی بر پایه سه اصل عزت، حکمت و مصلحت است و بر مبنای آن و رویکرد هوشمندانه و قاطعانه برخورد می‌کنیم البته که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران هم دست دولت را برای برخورد باز گذاشته است.

عزیزی در پایان با اشاره به اظهارات گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: آقای گروسی حرف‌های لابی صهیونیست‌ها را می‌زند و تمامی منویات لابی صهیونیستی از حلقوم آقای گروسی خارج می‌شود و ترجمان تفکر صهیونیستی است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    ضربه را ملت میخورد نه حرامخوران

  • سید
    0

    دیگه انقدر هم نمیخواد هوشمندانه عمل کنید شورای حکام گیج بشه

  • شهرام.ر
    1

    شاید هم نرمش قهرمانانه ، واکنش حکومت اسلامی باشه.

  • ناشناس
    1

    امیدواریم برجام احیاشودوگرنه آمریکاضرر خواهدکرد؛اگر برجام بمیرداولاایران باقدرت هسته ای شده ودیگربه هیچ نهادی اجازه بازرسی نمیدهدوثانیاباید منتظرانتقام سخت نیروهای نظامی ایران ازآمریکابودوثالثاتهاجم ایران ونابودی اسرائیل حتمی خواهدبود.

  • ناشناس
    0

    وضعیت امروز کشور هم نتیجه هوش فوق العاده شماست...

  • دادا
    0

    ملت ایران که تاکنون هوشمندی از مقامات کشورمان ندیدیم بجز خراب کردن ایندفعه چه دسته گلی به اب میدین هی میگین هوشمندانه با امریکائی ها برخورد میکنیم فعلا که ریش شما در دستان انهاست

  • دادا
    0

    کروسی هم مثل شما دلار میگیره هردروغی میبافه بنفع صحیونیصتها شما ها هم انقدر به ملت ایران دروغ میگین تا حقوقتان بره بالا و خانواه تان در ناز و نعمت زندگی بکنند ملت ایران بدبختی بکشه کروسی و شما ها اصلا فرقی ندارین اش یک کاسه هستین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها