احمد خاتمی: در زمان شاه، ساواک فردی را که به شاه تیکه می‌انداخت، در قفس شیر‌های گرسنه رها کرد و به بدترین شکل او را کشت

امام جمعه موقت تهران گفت: اقتصاد کشور نیاز به جراحی دارد و دولت‌مردان انقلابی ما دارند جریانی را دنبال می‌کنند که به موفقیت می‌رسد و من در جریان هستم؛ لازم است خبرنگاران صحبت‌های ما را درست انتقال دهند؛ ما نمی‌گوییم ایراد وجود ندارد، ما می‌گوییم دولت‌مردان فعلی در راه حل مشکلات دلسوز هستند در صورتی که دولت قبل چه در مباحث کرونایی چه در مباحث اقتصادی با مطرح کردن بهانه‌هایی هم‌چون FATF خود را از این موضوعات مبرا می‌دانستند.

احمد خاتمی: در زمان شاه، ساواک فردی را که به شاه تیکه می‌انداخت، در قفس شیر‌های گرسنه رها کرد و به بدترین شکل او را کشت

سید احمد خاتمی، جمعه ۱۳ خرداد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی که در حسینیه حضرت امام خمینی همدان برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت ایام سوگواری رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین و شهدای ۱۵ خرداد (سال ۱۳۴۲ ه.ش) با بیان این‌که همدان شهر دارالمومنین است و هر زمان که به همدان سفر می‌کنم یاد و خاطره شهید مدنی در ذهنم زنده می‌شود، اظهار کرد: شهید مدنی و افراد یاورش کوچه به کوچه شهر را می‌گشتند و بدون این‌که کسی متوجه شود به کمک نیازمندان می‌شتافتند و با شناسایی نیازمندان، غذا و الزامات مورد نیاز آن‌ها را پشت در خانه آن‌ها می‌گذاشتند.

وی افزود: امام جمعه همدان جوان، بانشاط و تحصیل‌کرده درجات عالی حوزه‌ی علمیه است و استانداری که افتخار جانبازگی و آزادگی را دارد، در همدان جهت توفیق خدمت حضور دارند و این موضوع بسیار جای خوشحالی دارد.

خاتمی تصریح کرد: طاغوت در پی دین‌زدایی بود و "جوجه مارکسیسم" های آن زمان دین را افیون می‌دانستند و مردم با احیای دین نشان دادند، دین مایه‌ی حیات جامعه است و کشور در زمان انقلاب نور به استقلال کامل رسید.

وی ادامه داد: چه در طول دوره قبل از انقلاب و چه در دوره قاجار ایران تحت الحمایه بود، گاهی تحت الحمایه روس‌ها و گاهی تحت الحمایه انگلیسی‌ها و پیش از انقلاب تحت الحمایه آمریکا؛ مردم حق استقلال و آزادی خود را از دوره سیاه طاغوت با حضور امام خمینی (ره) پس گرفتند و با شکنجه‌گران و سرکوبگران طاغوت مقابله کردند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری ارزشمندترین یادگار امام خمینی (ره) را تشکیل نظام اسلامی دانست و گفت: امام خمینی با اقدامات خود اقتدار نظام اسلامی را تضمین کرد و به همین سبب مردم شاهد خدمات شایانی از سوی نظام بودند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: در این ۴۳ سال هر جا به اسلام عمل کرده‌ایم، آن‌جا نقطه موفقیت ما بوده است.

خاتمی با بیان این‌که نماز شکوه دین است و باید از خلوت شدن مساجد بترسیم و عدم استقبال بخشی از جوانان از نماز بترسیم، بیان کرد: قصه‌یِ حجاب یک مسئه تشریفاتی نیست و طبق فتوای تمام مراجع از ضروریات است؛ اگر این مسئله رعایت نشود از اسلام عبور کرده‌ایم و آسیب دیده‌ایم؛ نمی‌گویم هر کس بی‌حجاب یا بدحجاب است با اسلام مشکل دارد اما کسانی که به این افراد خط می‌دهند معاند، کافر و دشمنان قسم‌خورده دین اسلام هستند.

وی تاکید کرد: نباید بگذاریم مناسک دینی نادیده گرفته شود و باید تمام نماز جمعه‌های ما با حضور جوانان برگزار شود که الحمدالله آمارهای خوبی در این زمینه در همدان وجود دارد و به دست ما رسیده است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: حساب "ولایت شعار" و "ولایت مدار" از یک‌دیگر جداست و این منشی که رئیس جمهور دارد و می‌رود در دل حوادث ستودنی است و این یعنی "ولایت مداری".

وی در ادامه گفت: سرمایه هر نظامی مردم است و اگر زمانی مردم به نظام خود پُشت کنند، آن نظام آسیب می‌بیند و لازم است مسئولان ما انقلابی باشند و مشکلات را ببینند و آن‌ها را نفی نکنند؛ لازم است مردم ما موفقیت‌های نظام هم ببینند و با مشاهده کشورهای مجاور متوجه امنیت فعلی کشور ما بشوند؛ مشکلات وجود دارد اما این‌ها را هم ببینید!

خاتمی مطرح کرد: در دولت قبل می‌گفتند ما چون FATF را امضا نکرده‌ایم به ما واکسن نمی‌دهند و کاری نمی‌شود کرد اما دولت جدید این "کرونای لعنتی" را مهار کرد.

وی اشاره کرد: دولت باید بر نرخ و قیمت‌های جامعه نظارت داشته باشد و این افسارگسیختگی اقتصاد را برطرف کند؛ دولت قبلی هیچ کاری در این مسیر انجام نداد و اکنون هم عوامل و پیروان دولت قبل در راه دولت جدید و مردمی سنگ اندازی کرده و با یارانه‌ها مخالفت می‌کنند؛ امام خمینی (ره) همیشه مدافع مظلومین و نیازمندان بود؛ یارانه نقدی و کارتی در این راستاست و نمی‌شود که به نیازمندان بی توجه بود.

امام جمعه موقت تهران گفت: اقتصاد کشور ما نیاز به جراحی دارد و دولت‌مردان انقلابی ما دارند جریانی را دنبال می‌کنند که به موفقیت می‌رسد؛ خبرنگاران صحبت‌های ما را درست انتقال دهند؛ ما نمی‌گوییم ایراد وجود ندارد، ما می‌گوییم دولت‌مردان فعلی در راه حل مشکلات دلسوز هستند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مبحث "جهاد تبیین" در حفظ انقلاب اسلامی مهم است و نباید اجازه ورود دشمنان به مباحث رسانه‌ای را بدهیم؛ جوانان ما باید بدانند در زمان شاه از سوی ساواک، فردی که به شاه تیکه می‌انداخت را در قفس شیرهایی که در باغ وحش گشنه بوده‌اند رها کرده‌اند و به بدترین شکل وی را کشته‌اند! اما مفسدین و معاندین تمام این مسائل گذشته را تکذیب می‌کنند و می‌خواهند جوان را گمراه کنند؛ رسانه‌های معاند می‌خواهند مردم را ناامید کنند و به جوانان القا کنند که هیچ چیزی در کشور سر جای خودش نیست.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، امام جمعه همدان نیز با بیان‌ این‌که نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است، اظهار کرد: با وجود تلاش‌های زیاد دشمنان، مردم نشان دادند در کنار روحانیت هستند و این اتصال جدا نمی‌شود و آغاز این حرکت از سوی امام خمینی (ره) شکل گرفت.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 30
  • ناشناس
    1

    در زمان شاه، همان روحانیت به مردم مظلم می کردند.

    نظرات شما -
    • مستر
      0

      سیدبزرگواردران زمان مردم ومسئولین سلامت بودند نفتکش قاره پیما نداشتندشاه هم شاه بود علما هم عالم بودندکاسب نبودند

  • 55

    برای دفاع از سرزمین و ملت خود از کسی اجازه نخواهیم گرفت
    در طول ۸ سال دفاع مقدس همواره یکی از بزرگترین انگیزه‌های مردم برای ایثار و شهادت، تابلوی بزرگ حماسه عاشورا و کربلا بود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      چه ربطی داشت

    • ناشناس
      1

      چی میگی ؟؟؟ کجایی ؟؟؟ آنقدر ساندیس مفت خوردی داری هذیان میگی

    • پیرمرد
      1

      در زمان شاه مردم مست می کردند به شاه فحش می دادند هیچکس کاری با مردم نداشت . امروز مردم از نوشتن نظرشان در رسانه ها می ترسند تا چه رسد به فحش دادن .

      حرف های خاتمی را جدی نگیرید او در خلوت خود فقط افکار و دنیای خودش را می بیند .

  • ناشناس
    2

    بر ....دروغگو لعنت.

  • لامپ ۲۰۰
    1

    تو راست میگی ولی ... ننه ی خالی بند

  • ناشناس
    1

    تمام سران نظام در زمان شاه حداقل یکبار زندانی ساواک شده بودند.
    پس چرا تماما پس از انقلاب زنده بودند.
    چرا تماما سالم از زندان ازاد شدند.

  • ناشناس
    1

    شاه یک وطن پرست واقعی بود هر چند مریض و دارای اشکالاتی بود ولی سران و مدیران غارتگر، وطن فروش واقعی هستند که باید توسط مردم در قفس‌های شیرهای گرسنه قرار گیرند.

  • نظرگو
    1

    چقدر ..شعر میگی

  • عبدالله
    1

    جز کرونا که ان هم در همه دنیا کنترل شده و رو به افول نهاده هیچ حرف دیگری برای گفتن ندارید! ! ! شما در نماز جمعه ها ی قبل فریاد بر می اوردید که گرانی کمر مردم را شکسته در حالی یک روغن مایع ۸۰۰ گرمی ۱۲ هزار تومان بود اما همان روغن را این دولت کرده است ۱۰۰ هزار تومان اما حالا با اسامی پوچی چون جراحی و....ان را امتحان اللهی می دانید !؟ یارانه ای که به مردم می دهید پول سه عدد روغن ۸۰۰ گرمی است اما در مقابل قیمت ۴۰۰ قلم کالا را دو وچند برابر کرده اید !؟ خدایا عدل رئیسی و دارو دسته رئیسی را نخواستیم ظلم حسن روحانی را برگردان .

  • حسین ۴۹
    1

    قفس شیر آخه چقدر دروغ میگین بسه دیگه

  • ناشناس
    0

    جهنم فقط جای بی دین ها نیست بسیاری از مدعیان دین چنان توسط شیطان فریفته میشنوند که باورش سخت است ولی حقیقت دارد . راستی چرا ازمدعیان دین جهنم میروند ؟ چون حب دنیا و پست و مقام و منصب و القاب ابدار و دستور دادن و امر و نهی و خیمه بر بیت المال مسلمین برای نفس مزه دارد و اشخاصی به صورت بسیار عمیق و ظریف شیطان در وجودشان رخنه کر ده و انرا زینت داده است

  • ناشناس
    0

    خدا را شکر که شما اینگونه نیستید!

  • ناشناس
    0

    خدا این کشور را ، از دشمن ، از خشک سالی ، از دروغ حفظ نماید

  • یاسین
    2

    پس تو اونجا چیکار میکردی حتما اون بدبختو تو زیرابش رو زدی انداختنش تو قفس

  • ناشناس
    1

    پس یا شماها مبارز نبودین و با شاه کاری نداشتین و دستبوس بودین یا زر میزنی وگرنه الان خورده شده بودی یک ملت از دستت راحت بودن

  • ناشناس
    20

    رضاخان قلدر را انگل لیس و آمریکا و روسیه آوردند و خودشان هم کنارش گذاشتند. فقط یک رکورد دست نخورده دارد که به اسم چکمه پوش قزاق ثبت شده است : آن هم اشغال کل ایران توسط مهاجمان در سریعترین زمان ممکن.

    نظرات شما -
    • 4

      مغز فندقی متوهم

  • ناشناس
    1

    فیلم های هالیوود نبین حاجی...بدآموزی داره...شما روی تمام شاهان ایران از زمان قبل از تاریخ رو سفید کردین با این مملکت داری

  • ناشناس
    1

    پس شماها از شاه تعریف و تمجید کردید که زنده ماندید ؟؟

  • ناشناس
    0

    پسر الان که بدتر از قفس شیر هست. مرگ یکبار. وشیون هم یکبار الان شما جوانان را صد بار میکشید وباز زنده میکنید وباز دوباره حرف خودتان را میزنید .گرسنگی و بیکاری کشیدنی که امروز جوانان میکشند بدتر از زمان شاه هست او ملعون ودیکتاتور یکبار برای همیشه حذف میکرد اما شما جوانان را بایکوت میکنید وبایکوت کردن را یک عمل مشروع میدانید 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس
    0

    خخخخخخخ....

  • ناشناس
    0

    اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

  • ناشناس
    0

    خدایا این دیکه کیه؟؟؟؟؟؟

  • 0

    خب حالا که کل ملت ایران انداخته شده اند جلوی کفتاران گرسنه .

  • ناشناس
    0

    مشکل اصلی بی حجاب نیست و تاکنون هم نبوده است که مشکل اصلی پایمال و ضایع کردن حق وحقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته های توسط مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

  • شیطان
    0

    مگه الان تحت الحمایه روسیه نیستیم کاش تو فقط دو روز میرفتی رو میدون کارگری میکردی وقتی کار گیرت نمیومد خجل میشدی پیش زن وبچه ات ای چه خوب بود

  • کولی
    0

    ازکوزه همان برون تراود که در اوست . یک قرن به عقب برگشتیم . چه میگی حاج اقو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها