دردسر تازه جانسون به علت برگزاری دومین مراسم جشن

حزب کارگر انگلیس از حزب حاکم محافظه کار در این کشور خواست تا پیامک‌ های مربوط به برگزاری دومین مراسم جشن در آپارتمان نخست وزیر را منتشر کند.

دردسر تازه جانسون به علت برگزاری دومین مراسم جشن

آنجلا رینر، معاون حزب کارگر می‌گوید درباره دومین گردهمایی در آپارتمان بوریس جانسون، به مناسبت برگزاری جشن سالگرد تولد نخست وزیر، باید بررسی‌ها آغاز شود.
پیش از این بوریس جانسون و همسرش، به علت برگزاری مراسم جشن در دوران قرنطینه کرونایی و زیر پا گذاشتن مقررات کرونایی، جریمه شده بودند.
رسانه‌ها در انگلیس نوشتند پیامک‌هایی منتشر شده است که براساس آن ها، کری جانسون، همسر نخست وزیر انگلیس، به همراه شماری از دوستانش، در مراسم جشن ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ در آپارتمان بوریس جانسون، حضور داشته اند.
ایندیپندنت نوشت در گزارش خانم سو گری، درباره بررسی مراسم جشن در دفتر نخست وزیری در دوران قرنطینه کرونایی، مراسم ۱۹ ژوئن در آپارتمان نخست وزیر مورد اشاره نبود. در همان روز، مراسمی در اتاق هیات دولت در دفتر نخست وزیری برگزار شده بود که بوریس جانسون و همسرش، به خاطر شرکت در آن و نقض قوانین کرونایی، جریمه شده بودند.
گزارش خانم سو گری، درباره برگزاری مراسم جشن در دفتر نخست وزیری انگلیس در دوران قرنطینه سراسری، چهارشنبه هفته گذشته منتشر شد که حاوی انتقاد‌هایی از اداره دفتر بوریس جانسون بود. در گزارش سو گری از "ناکامی‌های جدی" در اداره دفتر نخست وزیری در دوران همه گیری کووید، انتقاد شده بود. سو گری در گزارشش که در رسانه‌های انگلیس منتشر شد نوشته است: "در اداره دفتر نخست وزیری، ناتوانایی‌هایی در مدیریت و قضاوت در بخش‌های گوناگون، در زمان‌های متفاوت وجود داشت." وی نتیجه گرفته است: "شماری از حوادث نباید در دفتر نخست وزیری روی می‌داد و تعدادی از حوادث نباید توسعه می‌یافت."

 ۹ تصویر نیز از شرکت افراد در مراسم جشن دفتر نخست وزیری، از جمله تصویر بوریس جانسون در حال نوشیدن مشروب منتشر شده است.
پس از رسوایی برگزاری جشن و میهمانی‌ها با نقض مقررات کرونایی در ساختمان‌های دولتی و دفتر نخست وزیری انگلیس، رهبران و نمایندگان دیگر احزاب بار‌ها در مجلس از بوریس جانسون خواستند استعفا دهد، اما او با رد این درخواست‌ها تاکید کرد به کار خود ادامه خواهد داد و از مخالفان خواست به جای پرداختن به این مسائل، به مشکلات عدیده کشور توجه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها