خشم شدید تل آویو از درز اطلاعات یک ترور در ایران

رژیم صهیونیستی از افشای اطلاعات ترور نظامی ایرانی در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز خشمگین شده است.

خشم شدید تل آویو از درز اطلاعات یک ترور در ایران

به گزارش وای نت، تشکیلات جنگی رژیم صهیونیستی از افشای اطلاعات ترور نظامی ایرانی در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز خشمگین شده است و آمریکا در ارتباط با افشای این اطلاعات مقصر می‌داند.

گفته شده مقامات جنگی رژیم صهیونیستی از انتشار اطلاعات ترور نظامی ایرانی در آمریکا به شدت شگفت زده و خشمگین هستند و نسبت به این اقدام به شدت دچار نگرانی شده اند.

خبر نگرانی و عصبانیت مقامات تل آویو از آمریکا را روزنامه «یدیعوت اخرونوت» به عنوان پرانتشارترین روزنامهٔ رژیم صهیونیستی در ساعات نیمه شب به وقت تل آویو منتشر کرده، هرچند جزئیات بیشتری از این واکنش اعلام نکرده است.

انتشار گزارش خشم و عصبانیت مقامات صهیونیستی از شرکای آمریکایی خود تنها چند ساعت پس از آن صورت گرفت که روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز اعلام کرد که برخی گزارش‌ها حاکی از ان است که مقام‌های رژیم‌صهیونیستی به ترور شهید صیادخدایی، توسط مأموران این رژیم اذعان کرده اند.

در گزارش نیویورک تایمز گفته شده که هرچند سخنگوی نفتالی بنت در این ارتباط اظهارنظری نداشته است، اما یک مقام مطلع گفته است که تل آویو انجام این کار را به اطلاع واشنگتن رسانده است.

سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی روز یکشنبه در مقابل منزل خود در یکی از خیابان‌های تهران به ضرب گلوله ایادی آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

در گزارش نیویورک تایمز به نقل از مقامات تل آویو ادعا شده است که شهید خدایی، فرماندهی یک واحد مخفی علیه نیروهای اسرائیلی را برعهده داشته است.

به ادعای مقام اطلاعاتی آگاه در آمریکا که نامش فاش نشده، اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها گفتند که هدف از این ترور هشداری به ایران برای توقف عملیات یک گروه مخفی در نیروی قدس سپاه موسوم به واحد ۸۴۰ بوده که علیه نیروهای اسرائیلی مشغول به فعالیت بوده است.

نیویورک تایمز در گزارش خود به نقل از برخی تحلیلگران گفته است که این اتهامات با هدف جلوگیری از توافق آمریکا با ایران در جریان گفتگوهای هسته‌ای و حذف نام سپاه به عنوان از فهرست تروریستی ادعایی آمریکا صورت گرفته است.

به گفته یک مقام اسرائیلی، موضوع ترور اخیر در تهران ممکن است به مجموعه همکاری‌هایی مرتبط باشد که پیشتر صهیونیست‌ها با همکاری شبکه ایران اینترنشنال که از سوی سعودی‌ها تأمین مالی می‌شود، علیه ایران اعلام کرده بودند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 40
  • ناشناس
    20

    مقام معظم رهبری بارها درباره نفوذ تاکید داشتند ولی متاسفانه سهل انگاری صورت گرفت ،،،چطور اطلاعات مربوط به شهید خدایی و ماموریت ویژه ایشان افشا شده است پیش از فکر درباره انتقام از رژیم منحوس و کثیف صهیونیست و نابود ،به فکر شناسایی ایادی و خود فروشان نفوذی داخلی باشید

    نظرات شما -
    • به ناشناس
      2

      کاسب تحریم بسیجی مزدور

  • ناشناس
    27


    جامعه بین‌المللی به مسئولیت خود در قبال ملت مظلوم فلسطین عمل نمی کند چرا؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      حاکمیت در ایران چرا به مسئولیت خود در برابر مردم عمل نمی کند؟ در حالی که کل ثروت ایران در اختیار حاکمیت است چرا 43 سال است که پیوسته گرانی و تورم داریم و بیکاری و فقر و اعتیاد در کشور موج میزند!

    • به ناشناس
      3

      کاسب تحریم شکمت سیره حقوق بگیر

  • iraj soltani
    14

    وقت انتقام علنی از صهیونیست ها فرا رسیده، چشم در مقابل چشم‌

  • ناشناس
    3

    بی کفایتی نیروهای اطلاعاتی ما و شهید شدن دانشمندان هسته ای و سرداران نظامی ما به کنارر....این نکته خیلی مهمه که ازادی عمل مطبوعات و حیطه فعالیتشون جای غبطه داره مث ما نیستن که با یه تلفن هرچی دستور گرفتن منتشر کنن و یا مثل اون خانم خبرنگار کنار ویرانه ی متروپل با اون حجم اوار گزارش کنه که چند نفر از هموطنانمان دچار خراش سطحی شدند که مورد درمان قرار گرفتن. در حالی که پس زمینه گزارش جیغ زنان و گریه مردم اشفته و هراسان خارج از قاب دوربین باشه

  • ناشناس
    3

    فیلمه بابا شما چه ساده این

  • ناشناس
    2

    اینقدر به شعور مردم توهین نکنید

  • ماس موسیر
    0

    خبر الکی انشاء ابککی چخ چخه

  • ناشناس
    3

    وقتی آمریکا خودش اعتراف می کند حضور نیروهای آمریکایی در عراق و عربستان سعودی به خاطر مبارزه با ایران است.

  • ناشناس
    4


    در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

  • 4


    مسئولان و نمایندگان مجلس توضیح و پاسخ دهند
    چرا جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی ضد انقلاب، اشرار، گروهک تروریستی منافقین، تروریست ها و حامیانشان به رهبری آمریکا، توسط روحانی، ظریف، عراقچی و... تاکنون پیگیری نمی شود، نمی کنند و نشده است.

  • ناشناس
    2

    ایران در این مدت 8 سال به خاطر، به علت و دلیل سیاست نادرست، غلط و اشتباه روحانی، ظریف، عراقچی و... بیش از 999 میلیارد دلار برای گفت گو، مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی، توافق هسته ای بی مورد و برجام بی مورد هزینه کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
    روحانی، ظریف، عراقچی و مسئولین ازسال 1392 تاکنون ثابت کردند که دیگر نمی توانند از حق و حقوق مردم و کشور در برابر آمریکا و کشورهای اروپایی و... دفاع و حمایت کنند.

  • 3

    مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون به ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقن، اشرار، اغتشاشات، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی خدمت کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    جامعه بین الملل در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان شکست خورده است.
    اعتراف اوباما به نقش آمریکا در پیدایش داعش
    اعتراف دیرهنگام حامی اصلی داعش مانند باراک اوباما سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر اشتباه ما در تهاجم سال 2003 به عراق، داعش را به وجود آورد.

    احتمال محاکمه سربازان آمریکایی و انگلیسی به جرم جنایت جنگی درعراق سال 2003
    چرا دیوان کیفری بین المللی ازسال 2003 تاکنون به پرونده جنایات جنگی آمریکا و انگلیس درعراق رسیدگی نمی کند.

  • 1

    منافقین چگونه متولد شد؟ / حامیان گروهک تروریستی منافقین چه کسانی هستند؟ گروهک تروریستی منافقین درسال 1357 توسط فرانسه با هماهنگی، همدستی و همکاری صدام دیکتاتور، برخی کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
    چرا فرانسه ازسال 1357 تاکنون به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است؟
    ایتالیا و فرانسه، پایتخت و خانه قاتلان 18 هزار شهید ایرانی+ فیلم
    و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 1357 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی گروهک تروریستی منافقین و حامیانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
    دولت روحانی، ظریف، عراقچی، برخی مسئولین و نمایندگان مجلس هم تاکنون نه تنها در برابر مقابل آمریکا و متحدانش از حق و حقوق ملت ایران دفاع و حمایت نکردند و متاسفانه همه جانبه هم با حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین، مذاکره، ملاقات، دیدار، گفت و گو و همکاری کردند.

  • ناشناس
    1

    تجاوزات آمریکا علیه ایران با ترامپ شروع نشد
    ۳۱ سال پیش در چنین روزی، ناو آمریکایی پرواز ۶۵۵ ایران ایر که یک هواپیمای مسافربری بود را بر فراز آب‌های سرزمینی ایران ساقط کرد و همه ۲۹۰ فرد بی‌پناه شامل ۶۶ کودک را کشت. تجاوزات آمریکا علیه ایران با دونالد ترامپ شروع نشده است.

  • 1

    از مرداد ماه 1332 تاکنون در هر جای قم، مشهد و دیگر شهرهای ایران جنایتی رخ می دهد آمریکا و متحدانش نقش دارند و دست داشتند.
    مشکل کشورمان با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1392 تاکنون هم برای مردم ایران و جهان ثابت شده است.
    حضور ایران هم در مذاکرات وین غلط و اشتباه است.
    مشکل آمریکا جنایتکار با ملت ایران در سال 1332 شروع و آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.
    مشکل آمریکا جنایتکار با نظام جمهوری اسلامی در سال 1357 شروع و آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.
    مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی نتیجه ای جز خسارت ندارد و از سال 1392 تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.

  • آمریکا جنایتکار با قتل‌ عام و بمباران در افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن حقوق بشر را نقض می‌کرد
    0

    آمریکا جنایتکار با قتل‌ عام و بمباران در افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن حقوق بشر را نقض می‌کرد

  • 0

    و این در حالی است که ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ایالات متحده خودش رئیس کل تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

  • ناشناس
    1

    نه سازش نه تسلیم فقط نبرد با آمریکا جنایتکار
    دنیا دیگر از کارهای آمریکا جنایتکار حسته شده است.
    هرجا آمریکا جنایتکار حضور داشته باشد، داعش درآنجاست.
    آمریکا جنایتکار از سال 1332 تاکنون که در امور ایران دخالت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

  • 0

    حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع مقدس، تامین امنیت در شرق کشور، کنار مردم بودن در حوادثی مانند سیل، زلزله و مجاهدت‌های او در منطقه مانند مبارزه با رژیم صهیونیستی و داعش و دفاع از امنیت مسلمانان، مسیحیان شیعه، سنی، کرد و عرب و فارس ... همه و همه نشان داد که هم می‌توان ملی‌ترین و هم امتی‌ترین چهره بود.

  • ناشناس
    0

    از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا اهانتی، خیانتی و جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.

  • 0

    حضور آمریکا جنایتکار در خاک سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
    آمریکا جنایتکار با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار به خاطر کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت، پشتیبانی از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق می‌ماند.

  • 0

    آمریکا جنایتکار مادر همه گروه های تروریستی است.
    آمریکا جنایتکار مادر القاعده. داعش. بوکرحرام و همه تروریست های جهان است.
    عامل جنایت در حرم امام رضا پیاده نظام آمریکا است

  • 0

    منافقین را آمریکا جنایتکار به وجود آورد
    القاعده را آمریکا جنایتکار به وجود آورد.
    داعش را آمریکا جنایتکار به وجود آورد.
    جبهه النصره را آمریکا جنایتکار به وجود آورد.
    از سال 1980 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار مادر تروریسم است.

  • 0

    ‏تروریسم بین المللی وابسته به آمریکا، اروپا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل نه دین دارد، نه مذهب ، نه ملیت، نه قومیت
    آمریکا و متحدانش 100 درصد عامل اصلی حادثه تروریستی در مشهد بودند و هستند.

  • 0

    ترور روحانیون شیعه سناریوی صهیونیستی-آمریکایی-انگلیسی بوده که وحدت اسلامی را نشانه رفته است
    این اقدام بخش دیگری از سناریوی صهیونیستی-آمریکایی-انگلیسی می باشد که قلب همبستگی ایران، یعنی وحدت اسلامی را نشانه رفته است.

  • 0

    و این درحالی است که آمریکا جنایتکار خودش تروریسم بین المللی است.
    آمریکا همان القاعده است.
    آمریکا داعش جهانی است.

  • ناشناس
    0

    نیروی قدس سپاه کابوس گروه‌های تروریستی و افراطی بوده است
    نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره کابوس گروه‌های تروریستی و افراطی در منطقه بوده‌اند.
    جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح رسمی و قانونی آن به خصوص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره کابوس گروه‌های تروریستی و افراطی در منطقه بوده‌اند.
    طبیعی است دولت آمریکا به عنوان مادرخوانده این گروه‌های تروریستی، از هیچ تلاشی برای حمایت از آنها خودداری نکند، کما اینکه از سال‌ها پیش تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی را علیه مردم ایران و فرزندان سپاهی آنها تحمیل کردند و در زمان ترامپ، بزدلانه دست به ترور سردار شهید قاسم سلیمانی زدند.

  • 0

    آشکار است که دولت بایدن نیز، به رغم صحبت‌های فریبکارانه اولیه، همین سیاست شکست خورده را ادامه داده است و این اقدام اخیر نیز نشانه دیگری از سوءنیت دولت آمریکا در قبال مردم ایران و تداوم سیاست مفتضح فشار حداکثری است.
    این رفتارها ابدا تاثیری در اراده مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران در پیگیری اهداف عالی خود از جمله محو تروریسم در منطقه نخواهد داشت و جمهوری اسلامی ایران حق مقابله متناسب و قاطع با این اقدامات را منطبق با اصول حقوق بین‌الملل، برای خود محفوظ می‌داند.



  • ناشناس
    0

    تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان 100 درصد فقط نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین بوده است.

  • 0

    مامور سابق سیا، سفیر جدید آمریکا در بغداد شد

  • 0


    صهیونیست ها و تروریست ها 100 درصد فقط با حمایت مستقیم آمریکا جنایت می کنند و آدم می کشند.

  • 0

    جامعه جهانی باید نگران عواقب اقدامات تروریستی باشد

  • ناشناس
    0

    بحران‌های منطقه ناشی از دخالت‌های شرارت بار آمریکا و اسرائیل است و سازمان ملل متحد هم شریک جرم جنایات آمریکا و اسرائیل است.

  • 0

    متاسفانه گروه‌های تروریستی در افغانستان به‌شدت فعال هستند و حاکمیت افغانستان نیز حساسیتی در مورد فعالیت‌های ناامن کننده آنها ندارد.

  • 0

    دزدی دریایی آمریکا از ایران در جزیره یونان
    آمریکا محموله توقیف شده نفت ایران توسط یونان را در نزدیکی جزیره اویا یونان تحویل گرفت و مصادره کرد

  • 0


    ایالات متحده آمریکا نفت نفتکش متعلق به ایران را در یونان مصادره کرد و قصل انتقال آن را دارد.

  • شیما
    0

    افتخار کنین به بی عرضگیتون و فقط شعار بدین که توانمندیم!!! حرف باد هواست همه بلدن حرف بزنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها