روایت‌های متناقض رسانه‌های صهیونیستی از هویت شهید خدایی/ لافِ اشراف اطلاعاتی در غربت!

رسانه‌های صهیونیستی در پوشش خبر ترور ناجوانمردانه شهید «صیاد خدایی» روایت‌های سراسر متناقض و مضحکی را از این ترور منتشر کردند.

روایت‌های متناقض رسانه‌های صهیونیستی از هویت شهید خدایی/ لافِ اشراف اطلاعاتی در غربت!

پس از اقدام تروریستی امروز در خیابان مجاهدین اسلام تهران که به شهادت حسن صیاد خدایی از مدافعان حرم انجامید رسانه‌ها و برخی افراد در رژیم صهیونیستی مسابقه جالبی در تناقض‌گویی و لاف اشراف اطلاعاتی زدن به‌راه انداخته‌اند که محصول آن معرکه مضحکی است.

پایگاه روزنامه عبری‌زبان معاریو نوشت این ترور احتمالاً ارتباطی به مسئله هسته‌ای نداشته باشد و بیشتر به مسائل امنیتی دایر در سوریه مربوط باشد.

در همین حال شبکه 13 تلویزیون اسرائیل هم مدعی شد فرد ترورشده مسئول انتقال فناوری موشک‌های پیشرفته و دقیق به حزب‌الله بوده است.

اینتل تایمز دیگر رسانه صهیونیستی نوشت: اطلاعاتی که ما از حسن خدایی داریم آن است که وی یک سرتیپ(!) سپاه است که سال‌های اخیر خود را در محور سوریه و لبنان بوده و یا مسئول یکی از واحدهای تهاجمی نیروی قدس است و یا آن که در بخش لجستیکی که مقر آن در خاک سوریه است در قالب قاچاق سلاح و کمک به تولید موشک‌های دقیق فعالیت می‌کرده است.

اینتل تایمز در ادامه آورده است فرد ترورشده در تهران احتمالاً در فعالیت‌های پهپادی مشارکت داشته است(!)، همچنین احتمالاً عضو واحد 840، یگان اصلی فعال در سوریه بوده است.

کانال 12 اسرائیل نیز در پوشش متناقض خود با دیگر رسانه‌های عبری مدعی شد سرهنگی که در تهران ترور شد مسئول طراحی حملات تروریستی و ربایش اسرائیلی‌ها بود!

سرتیپ کوپر فایسر رئیس سابق سرویس اطلاعات ارتش اشغالگر هم در گفتگو با یسرائیل هیوم گفت: خدایی به‌شکل غیررسمی در برنامه هسته‌ای تهران دخالت داشت(!) اما به‌رغم آن تا مدت کوتاهی قبل در سوریه حضور داشت ازاین‌رو مشخص نیست که؛ آیا او در انتقال سلاح از این کشور به سوریه نقش داشته است یا خیر؟

الون بن دیوید خبرنگار شبکه 13 تلویزیون اسرائیل هم مدعی شد صیاد خدایی عامل اصلی ترور اتباع اسرائیل و ژنرال آمریکایی در آلمان بود!

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    19

    این اولین ترور از آغاز دولت رئیسی بود

    صهیون ها منتظر ضربه ی سنگینی باشند

    نظرات شما -
    • حسین
      2

      عزیز دل برادر در تمام موارد قبلی هم که اسرائیل زد، مسئله امنیت ملی بود و شخص اول تصمیم گیرنده برای پاسخ رهبر و زیر مجموعه اش یعنی شورا عالی امنیت ملی که همین آقای رییسی عضوش بود و بیشتر اعضاش منصوب مستقیم رهبری هستند. خواهشا بفهمید که رئیس جمهورفقط یک کارمند رده بالا هست تو این نظام و هیچ . خودتونو گول نزنید اینا فقط هارت و پورت الکی دارن در عمل هیچی واسه مقابله ندارند. انتقام های سختشون قبلا دیدیم الان به بعد هم میبینیم . اسرائیل به لحاظ علمی و فناوری و... دست برتر اساسی داره چون راهش تدافعی هست نه تهاجمی برای محو سایرین و البته اینکه علم و دموکراسی در ساختار حکومتش تعیین کننده است نه التزام به ولایت

  • لورک
    13

    بنظر من اگر این بنده خدا کاره ایی بود امکان نداشت با پراید و تو پایین شهر زندگی کنه ، اسرائیل اشتباهی گرفته

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      با ظواهر امر نمی شود کسی را شناخت! الآن خیلی از مأموران اطلاعاتی و امنیتی با لباس و خودرو مبدل در بین مردم حضور دارند! پراید سوار شدن که نشانگر فقیری کسی نیست! من افرادی را می شناسم که چندین باب واحد آپارتمانی و حقوق مکفی دارند ولی پراید سوار می شوند!

  • نمازی
    1

    چوب این جر و دعواهارو ملت ایران از جیبشون باید بخورند

  • ناشناس
    5

    اگر این شخص ترور شده اینقدر از لحاظ نظامی برای دشمن مهم بوده برای چه بدون محافظ در معابر عمومی تردد می کرده است؟!

  • انتقام
    14

    آماده ده تا خوردن از ایران باشید صهیونستهای کثیف اینجا ایرانه بزن در رو تمام شد

    نظرات شما -
    • 1

      حالا بذار جای قبلی ها خوب بشه بعد پای منقل هارت و پورت کن دادا....

  • در ذیل
    3

    اونا لاف میزنند یا شما که ادعاهای پوشالیتون گوش فلک و کر کرده تو قلب تهران ترور کردن اقدام کوچکیه؟

  • محمد
    1

    با این تیترها نمی‌تونید ناتوانی محضتون دربرابر اسرائیل را طی یکدهه گذشته توجیه کنید. اسرائیل طی یکدهه گذشته عملیات های کاملا موفقیت آمیز بسیار بزرگی در قلب جمهوری اسلامی با حداقل هزینه انسانی انجام داده که در تاریخ بی‌نظیره. دلیلش هم دو تا عامله اول اینکه اونها بجای انتخاب و پذیرش انسان از روی جای مهر پیشانی فقط بر اساس علم و سطح دانش پذیرش نیرو می‌کنند. و دوم اینکه شما ابتدا تهاجم بی دلیل و با استدلال کور کورانه را شروع کردید و اونها خودشونو در حال دفاع ميدونند این امر به لحاظ روانی دست برتر و به اونها میده همیشه مدافعان از مهاجمان ثابت قدم تر هستند بعلاوه اینکه حمایت بین المللی را نیز پیدا میکنند

  • خخخ
    1

    درود بر رزمندگان اس...

  • نظرگو
    1

    تجربه ثابت کرده شما هویت اصلی افرادتون رو پنهان میکنین و ما باید از اسرائیل بفهمیم نفرتون واقعا چکاره بوده

  • اسی
    7

    منتظرسیلی حزب الله باشید موشهای کثیف

  • یه دختر ایرانی
    3

    من فقط میدونم کشور ما که دلسوز نداره یه عده ایرانیاواقعا بی فرهنگن میرن اطلاعات میبرن ازدانشمندان هسته ای وباعث ترور اینهامیشن پس نتیجه میگریم علاوه برمسوالان خودمونم فرهنگ نداریم البته بعضیا مون ازماست که برماست

  • ناشناس
    0

    سربازان گمنام حضرت موسا سالهاست خدمت سربازان گمنام امام زمان می رسند برای عرض ارادت!

  • زهره کریمی
    0

    بنده خدا چقدر سمت داشت ولی سوار پراید بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها