گروسی: بخش های هسته ای توافق با ایران نهایی شده است

رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: بخش‌های هسته‌ای توافق با ایران تقریباً نهایی شده اما مذاکرات با موضوعات غیرهسته‌ای با سختی‌هایی همراه است.

گروسی: بخش های هسته ای توافق با ایران نهایی شده است

رافائل گروسی چهارشنبه شب در مجمع جهانی اقتصادی داووس در سوئیس افزود: من فکر می‌کنم که توافق با ایران درباره بخش‌های مربوط به برنامه های هسته‌ای تقریباً نهایی شده، هرچند هنوز تردیدهایی وجود دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این (مذاکرات) یک روند طولانی داشته و بیش از یک سال است که ادامه دارد؛ در زمان حاضر به نظر می رسد به دلیل چیزهایی که شاید ارتباط چندانی با مسائل هسته ای نداشته باشد با سختی هایی روبرو شده است.

گروسی همچنین افزود: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران در ماه مارس (اسفند) اعلام کردند که درباره رویکردی به مسائلی که برای احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ نیاز به پاکسازی دارند، توافق کرده‌اند. آژانس می خواهد وجود ذرات اورانیوم در سایت های اعلام نشده در ایران را شفاف سازی کند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • محمد گلکار خوزانی
    2

    باسلام
    اروپایی ها یکی به لعن می‌زنند و یکی به میخ.
    سیاست هویج و چماق برای ایران جواب نمی‌دهد و این سیاست اروپایی ها و آمریکا مدت زیادی است منسوخ و بایگانی شده ولی فعلا دارند به این شیوه با کشورهای که منابع خاص دارند از سیاست هویج و چماق استفاده می‌کنند.

  • منتظر جمعه ظهور
    3

    جمعه می آید و شنبه توافق میکنن با حضور آقا و یکشنبه کاهشی است

    نظرات شما -
    • محمد گلکار خوزانی
      0

      باسلام
      انشاالله
      همین باشد.

  • خلاصه ی مطلب
    0

    روز امضای برجام ترامپ ترور می شود

  • محمد
    0

    ما میدانم پشت پرده توافق شده ولی فعلا علنی نمیکنید بازم دستتون درد نکنه ملت رو از فقر و بدبختی نجات میدین

  • ناشناس
    0

    و این در حالی است که از ابتدا موضوع مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و غیره 100 درصد فقط در باره صلح آمیز هسته ای بوده است، نه برنامه موشکی و غیره و سپاه هیچ ارتباطی و ربطی به توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و رفع تحریم ندارد و تاکنون هم نداشته است.

  • 0


    صهیونیست‌ها درباره موضوع هسته‌ای ایران دروغ پردازی‌های زیادی می‌کنند / آمریکایی‌ها خیلی خوب می‌دانند اگر بخواهند به برجام برگردند باید چه کار بکنند

  • 0

    متاسفانه حق وحقوق مردم و کشور تاکنون در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین تامین نشده است چرا؟
    امیرعبداللهیان هم متاسفانه مانند ظریف و عراقچی تاکنون نتوانست در مذاکره و مذاکرات وین از حق وحقوق مردم و کشور در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و کشورهای اروپایی و غیره دفاع و حمایت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها