روزنامه رسالت:

قرار است چه شود که رئیسی می‌گوید آبرویم را در دست گرفته‌ام؟

« تأکید چندباره دولتمردان بر این‌که دولت پا در مسیر سختی گذاشته یا آن‌که رئیس‌جمهور آبروی خود را در دست گرفته، صرف‌نظر از تلاش مخلصانه‌ای که دولتمردان به خرج داده‌اند، از منظر رسانه درست نیست.»

قرار است چه شود که رئیسی می‌گوید آبرویم را در دست گرفته‌ام؟

روزنامه رسالت در ادامه نوشت:

مخاطب، به‌ویژه اگر کمتر برخوردار و نگران آینده باشد، از خود سؤال می‌کند که مگر چه اتفاق سخت و ترسناکی قرار است رخ دهد که دولتمردان در مواجهه با مردم، مرتب این‌گونه سخن می‌گویند. ضمن آن‌که تجربه هم نشان داده که هر کس با جلب همراهی مردم، پا در مسیر اصلاحات جدی بگذارد، جایگاه بالاتری هم در میان مردم خواهد یافت و هر که از آن فاصله بگیرد، با افت شدید سرمایه اجتماعی مواجه خواهد شد.

 ایراد سخنان ضدونقیض از سوی مسئولان اقتصادی، می‌تواند حس بلاتکلیفی و رهاشدگی را در میان مردم به وجود آورد. هرچند با قاطعیت رئیس‌جمهور، کمتر شاهد این مورد بوده‌ایم، اما کمترین مقدار ناهماهنگی هم زیاد است.

مطمئنا مجموعه تصمیمات دولت در حوزه جراحی اقتصادی، متکی به کار کارشناسی متخصصان و اساتید اقتصاد بوده است. در چند هفته گذشته، شاهد انتقادات و نقد و نظر‌های بسیاری در این زمینه بوده‌ایم که برخی اعداد و ارقام اعلامی توسط دولت را به چالش کشیده‌اند. هرچند پاسخ برخی از نقد‌ها از سوی کارشناسان و مسئولان دولت مطرح گردیده، اما همچنان بسیاری از نقد‌های دلسوزان بدون جواب باقی‌مانده است. هرچند نباید خیلی درگیر بازی‌های رسانه‌ای شد، اما هیچ نقد دلسوزانه و حتی شبهه بدخواهانه‌ای نباید بدون جواب مستند و مستدل و علمی باقی بماند.

با توجه به گستردگی تیم اقتصادی دولت، خوب است رئیس‌جمهور محترم یکی از دستیاران ارشد اقتصادی خود به همراه یک گروه اقتصادی و رسانه‌ای را مسئول شفاف‌سازی ابعاد و پاسخگویی به انتقادات و اشکالات جراحی اقتصادی کند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ایرانی
    2

    حالا مثل اینکه سقراط یا دکارت یا مارکس یا مصدق یا ایلان ماسک آمده است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      معلومه میخواد به پدر خانمش بگه دیگه حق نداری حرف بزنی و الا طلاق میدم

  • ناشناس
    1

    لابد قراره نان آوران خانواده را بیشتر از این جلوی بچه هاشون بی آبرو کنه

  • ناشناس
    1

    آقای رئیسی چرا از 12 میلیون خانواده مستمری بگیران تامین اجتماعی نمی پرسید که ناهار خورده اند یا نه؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    10

    والله آقای رئیسی آدم خوبیه ولی افرادی هستند که خودشان را به ظاهر طرفدار سفت وسخت آقای رئیسی جا زده اند ولی درباطن به فکر خوردن وبردنن.اکثر فرمانداران .وشوراهای شهر که خودشون هم کارمند شهرداری هستند هم عضو شورای شهر.وبا فرمانداران هم دوست صمیمی وخودشونم طرفدار جان بر کف رئیسی جا زده اند یه بخور بخوری راه انداخته اند که نگو آقای رئیسی میدونم که شما دنبال عدالتی میدونم به قرآن میدونم ولی جلوی اینا رو نمیتونی بگیری چون ظاهرا باشما هستن ولی باطنا دنبال چاپیدن مال بیت المال .اگه جلوی اینا رو تونستی بگیری کاری کردی وگرنه مدیون خون شهدا مدیون حق بیت المال هستید پدر سوخته ها صف اول نماز جمعه وا می ایستند تسبیحه به دست وازوونطرفم پایمال میکنن حق مردم پیر وپیغمبر خدا.وبا همی نقشه خوردن هم اومدن عضو شورا شدن کارمندا شهرداری

    نظرات شما -
    • فندک
      2

      ولا منم آدمد خوبی هستم باید ریس جمهور بشم

  • ناشناس
    1

    دیگه قراره چی بشه با طرح این نابغه ها کسانیکه به درایت اینها اه در بساط نداشته اند کمی تکان خواهند خورد ولی بیشتر مردم که در طبقه ی متوسط هستند سقوط خواهند کرد و به قعر خواهند رفت و به یارانه ی چندر غاز دولت محتاج خواهند شد اینم از روش اقتصادی اخوندی

  • ناشناس
    0

    آقای ریسی قراره از ماه آینده یارانه ها 4برابر شوند

  • ناشناس
    1


    تمام حرف ها و شعارهای دولت، مسئولان و نمایندگان در رسانه های 100 درصد فقط دروغ بوده است.

  • ناشناس
    1

    قبلی ها هم بگم می‌گفتند خاتمی و احمدی‌نژاد و روحانی فیلمشان از ملت ساده لوح را میگذارند سر کار

  • ناشناس
    0

    وعده دروغ جدید دربازه زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
    رئیس بی ادب سازمان تامین اجتماعی ضمن عذر خواهی از بازنشستگان این سازمان اعلام کرد، واریز افزایش حقوق بازنشستگان در صورت ابلاغ به این سازمان در پرداختی خرداد اعمال خواهد شد.

  • ناشناس
    1

    میشه توصیح بیشتری بفرمایید صورت مساله یه چیزی کم داره

  • م ح
    2

    مگه آبروهم داشتی بیسواد

  • ناشناس
    1

    مگرتیم اقتصادی رئیس جمهورچه کسانی هستند؟ مگرعلم اقتصادووضعیت معیشت مردم بی دفاع رامیشناسند؟ مگرمردم محلی ازاعراب دارند؟ اقایان مخبرورضایی تیم اصلی؟!! مخبرباوعده دروغین همیشگی ازجمله واکسن برکت واختلاس ان؟ رضایی باپیشنهادگروگانگیری امریکایی ودرامدازطریق ان؟!! ایامیشودانتظارداشت اقتصادکشورساماندهی شود؟ اقای رئیس جمهورهم باسوادش؟!!

  • ناشناس
    1

    دولت از جراحی حرف زد ...ایا علم جراحی داره؟ چیزی که ما دیدیم منفعت طلبانی بیش نیستن...رضایی اگر دلسوز بود اول باید دلسوز شهر خودش میبود و مسجدسلیمان رو اباد میکرد ..نه اینکه شهرش شببه روستایی بی بهره باشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها