در جلسه سران قوا چه گذشت؟‌

در نشست عصر امروز سران قوا که با حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهور، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، روسای قوای مقننه و قضائیه ضمن تشکر از دولت برای اجرای طرح عادلانه کردن یارانه ها، بر همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها با دولت برای اجرای این طرح تاکید کردند.

در جلسه سران قوا چه گذشت؟‌

در این جلسه، سران قوا ضمن بررسی مسایل مربوط به اجری طرح عادلانه کردن یارانه ها، توجه به مسائل مختلف این طرح و رسیدگی به شکایات و مطالبات مردم درباره پرداخت کمک معیشتی به صورت دقیق و در کوتاه‌ترین زمان ممکن را مورد توجه قرار داده و بر برخورد با تخلفات احتمالی در روند توزیع کالا‌های ضروری تاکید کردند.

در این نشست، سران سه قوه همچنین بر توجه به حفظ آرامش معیشتی مردم به عنوان ستون اصلی اجرای این طرح تأکید و خاطرنشان کردند که همانگونه که مدیران اجرای طرح پیگیر هستند، باید به نحوی اقدام شود که هم کالا‌ها و اقلام مورد نیاز مردم به موقع در بازار‌های هدف توزیع شود و هم اجرای طرح به گونه‌ای پیش برود که در کوتاه‌ترین زمان، ساختار استفاده از کالابرگ الکترونیکی برای عرضه کالا‌های ضروری به قیمت شهریور ۱۴۰۰ آماده و اجرا شود.

 

 
 

 

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    در جلسه اقایان ضمن پپسی باز کردن برای یکدیگر در مورد راهکارهای خالی کردن بیشتر جیب ملت رایزنی کردند.

  • ناشناس
    0

    یه تا بی شرم

  • ناشناس
    0

    رییسی ایت الله برای چی؟ چرا درجات حوزوی اینا با پست سیاسیشون تغییر می کنه؟؟ لابد اگه ایت الله بود الان می کردنش مرجع تقلید. آبروی روحانیت را بد جور بردید و بی اعتبار کردید.

  • حسنی
    0

    بمناسبت جلسه سران سه قوه بجاست نکته مهمی جهت یاد اوری ذکر شود که خواست ملت ایران است : از قدیم گفتند ضرر را از هر کجا که بگیرید منفعت است مردم خوشحال هستند که دولت محترم ایده و طرح یک یا چند باند مافیای سیاسی اقتصادی را در حساس ترین نقطه حیاتی مملکت را متوجه شدند و انرا ملغی کردند و بساط چپاولگران را بر سر انان ا وار کردند .. خوب خیلی عالیست بهر صورت برای سر و سامان دادن به اقتصاد مملکت و رضایتمندی مردم راهکار های دیگری را پیاده میکنند. نکته بسیار ظریف اینست که با مسئولین طراح این باند مخوف و خائن قوه قضائیه چه کردند ! مگر نه اینست اگر طرحی در بدنه دولت تصویب و جوابگوی صحیح اقتصادی نداشت و اثار مخرب کلاشی و چپاول بیت المال را در بر داشت سریعا باید ان طرح ملغی و کن لم یکن شود ؟چرا و به چه سبب وقتی متوجه نامناسب بودن طرح شدند و جراید و سایت ها و اساتید دلسوزاقتصادی فریاد میکشیدند طرح مخرب است این طرح فقط برای وابستگان نزدیک یک باند خائن طراحی شده و خانوادگی است و ایضا شاید مراکز امنیتی و اطلاعاتی بیگانگان هم دستی بر ان داشته باشند گوش شنوا نبود و مدت هفت سال ادامه داشت . قوه قضائیه باید پاسخگوی افکار عمومی باشد نباید در مسئله حیف و میل بیت المال مماشات و چشم پوشی و اغماض کند ! مدیر یک کارخانه و یا شرکت اگر در انجام وظیفه اش بازدهی مالی اقتصادی خوب و مناسب نداشته باشد اعضاء هییت مدیره فورا او را بر کنار و سیاست گذاری کاری او را منتفی میکنندو بعضا ان مدیر را اخراج مینمایند رئیس دولت محترم وقت در ظرف این هفت سال چرا هیچگونه فعلی در جهت منع ادامه طرح درهیات دولت مطرح نکرد ؟ چه دست هائی در پس این طرح مخرب پنهان بود ؟ چرا معاون اول رئیس دولت بالاترین مبلغ ممکنه را به برادر و بستگان خودش اختصاص داد ؟ چرا رئیس دولت مبالغ هنگفتی به بستگان و اقربای خودش اختصاص داد ؟ چرا تا کنون این مبالغ از انها پس گرفته نشده ؟ چرابا اعتراض رئیس بانک مرکزی وقت او را تهدید به اخراج از بانک کردند ؟ چرا مدعی العموم ( دادستان کل کشور ) در ان زمان سکوت اختیار کرد و در این طرح مخرب ورود نکردند ! اینها همه در جراید کثیرالانتشار ان زمان موجود و همگان از انها اطلاع دارند. حافظه تاریخی خودمان را از یاد نبریم رسوائی این طرح در همان یکی دو ماه اول برملا شد هجوم وابستگان اعضا دولت و نور چشمیان دولت و مجلس کار را بجائی رساند که رجال سیاسی و اساتید دانشگاه ها و امامان جمعه کشور در جراید فریاد و تریبونها فریاد میکشیدند ولی متاسفانه گوش شنوائی نبود که نبود و مدت هشت سال این طرح ادامه و اقتصاد ایران را خاکستر نشین کرد . اکنون باید قوه قضائیه جبران مافات کند و با عمل انقلابی و فوری و بدون رو در بایستی و مماشات مسئولین و مدیران خاطی و چپاولگران بیت المال را به میز محاکمه بکشاند و حقوق از دست رفته مردم را از انان بستانند . مطمئنا خبر های خوب کشف واقعیات کام مردم را شیرین میکند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها