مصاحبه های روحانی و رییسی از رادیو ورزش پخش نشد/قالیباف هم با ایرانیان مقیم خارج گفت وگو نکرد

مصاحبه انتخاباتی عصر امروز یکشنبه دکتر حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با رادیو ورزش پخش نشد. چهار روز پیش نیز همین وضعیت در مورد مصاحبه حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی رخ داده بود.

مصاحبه های روحانی و رییسی از رادیو ورزش پخش نشد/قالیباف هم با ایرانیان مقیم خارج گفت وگو نکرد

طبق برنامه اعلام شده از سوی صداوسیما، ساعت 16 امروز یکشنبه قرار بود در ادامه برنامه های انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، برنامه ویژه حجت الاسلام والمسلمین روحانی ساعت 16 به مدت 60 دقیقه با عنوان « صدای انتخاب» در شبکه رادیو ورزش پخش شود.
اما درست در لحظاتی که مخاطبان منتظر پخش این برنامه بودند، ساعت 16 مجری اعلام کرد طبق برنامه ریزی، این نوبت بر اساس قرعه کشی تعیین و به نماینده قانونی و ستاد انتخاباتی آقای حسن روحانی اعلام شده بود ولی ستاد انتخاباتی ایشان در فرصت قانونی قادر به ضبط این برنامه نشده است و در نتیجه، این مصاحبه پخش نمی شود.
ستاد انتخاباتی دکتر روحانی هنوز در این زمینه واکنشی نداشته است.
پیش از این نیز مصاحبه انتخاباتی عصر چهارشنبه (13 اردیبهشت) حجت الاسلام رئیسی یکی دیگر از 6 نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با رادیو ورزش به دلیل آماده نشدن در زمان مقرر پخش نشده بود.
این در حالی است که گفت وگوی زنده «محمدباقر قالیباف » دیگر نامزد ریاست جمهوری با ایرانیان خارج از کشور نیز که قرار بود ساعت 30دقیقه بامداد امروز یکشنبه از شبکه جام جم پخش شود، بدون هیچ اطلاع رسانی پخش نشد.
قالیباف قرار بود در این برنامه به سوالات ایرانیان خارج از کشور پاسخ دهد ولی این امر رخ نداد.
البته، برنامه های تبلیغاتی روحانی و رییسی نیز در وقت مقرر از شبکه جام جم پخش نشد و با یک روز تاخیر از همین شبکه به نمایش درآمد.

منبع: ایرنا

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها