واکنش نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات لاوروف درباره هیتلر

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی نیز به اظهارات وزیر خارجه روسیه مبنی بر یهودی‌تبار بودن هیتلر، واکنش نشان داد.

واکنش نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات لاوروف درباره هیتلر

اظهارات جنجالی روز گذشته «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه،  داد «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را درآورد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المیادین»، نفتالی بنت، تصریح کرد: «اظهارات لاوروف درباره تبار و ریشه هیتلر، بسیار خطرناک است و بیانگر حقیقت نیست. این اظهارات دروغهایی است که هدف از آن، سرزنش یهود است»

این واکنش بنت پس از آن صورت گرفت که، وزارت خارجه رژیم موقت صهیونیستی، امروز (دوشنبه، ۲ می)، سفیر روسیه در تل آویو را در اعتراض به اظهارات اخیر «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین را با «آدولف هیتلر» مقایسه کرده بود و به اعتقاد تل‌آویو، اظهاراتی ضد یهودی به زبان آورده، احضار کرد.

به نوشته «عرب ۴۸»، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ضمن محکوم کردن و خطرناک توصیف کردن اظهارات لاوروف که گفته بود، «هیتلر نیز دارای ریشه‌ای یهودی بوده»، خواستار عذرخواهی مسکو شد.

وزارت خارجه این رژیم ضمن «خطرناک» توصیف کردن اظهارات لاوروف، اعلام کرد که آناتولی ویکتوروف، سفیر روسیه در تل‌آویو را برای یک گفت‌وگوی توضیحی و شفاف با معاون مسئول امور اوراسیا در وزارت خارجه اسرائیل، احضار و اظهارات لاوروف را محکوم کرده است.

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم موقت صهیونیستی نیز طی پستی در توئیتر اظهارات وزیر خارجه روسیه  را «شرم آور و نابخشودنی و یک خطای تاریخی وحشتناک» خواند و نوشت: «یهودیان در هولوکاست خود را نکشتند؛ متهم کردن خود یهودیان به یهودستیزی، پایین‌ترین سطح نژادپرستی علیه یهودیان است».

این در حالی است که وزیر خارجه روسیه، یکشنبه (دیروز) در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی ایتالیایی گفت: «این واقعیت که زلنسکی یهودی است، وجود عناصر نازی در اوکراین را نفی نمی‌کند.من معتقدم که هیتلر نیز خون یهودی داشت و بعضی از بدترین یهودستیزان، خود یهودیان هستند».

تنش‌ها بین رژیم صهیونیستی و روسیه در حالی بر سر جنگ اوکراین افزایش یافته که لاپید چند روز پیش در پیامی در توییتر ادعا کرد روسیه در حال ارتکاب جنایت جنگی در اوکراین است. پس از این اتهام‌زنی بود که وزارت امور خارجه روسیه «الکس بن زوی» سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو را احضار کرده و از اظهارات لاپید شدیداً انتقاد کرد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    هیتلر یک یهودی اشکانازی بود که دشمن یهودی های اصیل بوده مثل دشمنی شیعه و سنی که هردو مسلمان هستن و صدام سنی هزاران نفر شیعه رو کشت پس منطقی که هیتلر یهودی های دیگه رو بکشه!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها