صهیونیست‌ها به سرزمین موعود دیگری خواهند رفت/ پاتاگونیا کجاست؟

در سه دهه اخیر و پس از آشکار شدن نقاط ضعف رژیم تشکیل شده صهیونیستی در فلسطین کار به جایی رسید که مهاجرت یهودی‌ها به این سرزمین سیری معکوس به خود گرفت.

صهیونیست‌ها به سرزمین موعود دیگری خواهند رفت/ پاتاگونیا کجاست؟

 کانال سپاه سایبری ایران در ادامه نوشت:

بروز این مشکل هویتی و همچنین محاصره اسرائیل توسط حزب‌الله، حماس و سوریه با محوریت جمهوری اسلامی صهیونیست‌ها را مجاب کرده است تا به طرح پیامبر دروغین خود یعنی "تئودور هرتسل" دوباره بیاندیشند.

هرتسل برای تشکیل دولت یهودی ۲ مکان را پیشنهاد داده بود یکی فلسطین و دیگری آرژانتین! حالا یهود به سرعت در حال فراهم سازی بستر برای تشکیل دولتی در جنوب آرژانتین هستند، طرح موسوم به "آندینیا" (Andinia Plan).

یهودی‌ها باتوجه به بدهی‌های سنگین دولت‌های آرژانتین و شیلی تاکنون توانسته‌اند توسط " جو لیو" مولتی‌میلیاردر انگلیسی زمین‌هایی با مساحت بیش از دولت کنونی‌شان در فلسطین خریداری کنند. اکنون زبان دوم در این منطقه یعنی "پاتاگونیا" عبری است و بیشترین توریست این منطقه چشم‌نواز، اسرائیلی هستند و حتی منوی رستوران‌ها به دو زبان اسپانیایی و عبری نوشته می‌شود.

هر صدای مخالفی چه از سوی بومیان و چه برخی مسئولان به سرعت خفه می‌شود تا جایی که رهبر یهودیان سانتیاگو خواستار عزل یک سناتور به دلیل افشاگری در همین رابطه شد. گاردین اما اخیرا در گزارشی به حساسیت مردم منطقه پاتاگونیا و رسانه‌ها اشاره کرده و مدعی شده که مردم خواستار اخراج یهودیان از آرژانتین شده‌اند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    5

    یهودیان مهاجر ممکن است در صورت عدم برخورداری از امنیت کافی در فلسطین اشغالی به کشور دیگری نقل مکان کنند ولی خواستگاه دین یهود که سرزمینی ما بین کنعان (مصر) و اسرائیل فعلی است زیستگاه پیروان قوم یهود باقی خواهد ماند.

  • ناشناس
    5

    اصلا همه دنیا اگه از شما ناراضیند میتونن جمع کنن برن یه کره دیگه .

  • کریمی
    3

    اینها هر جای دنیا دولت تشکیل بدن دست از شرارت در منطقه حکومتی خود بر نمی دارند هی می خواهند سر زمینشان کسترش بدن و دو باره با ملتهای منطقه درگیری خواهند داشت اصلا نباید به یهودیان اجازه تشکیل حکمومت داده شود هر شهروندی به کشور خودش بر گردد به دنیا هم ازنقدر ایجاد مزاحمت نکنند خدا گفته شما اواره باشید توی این همه سالها نتوانستید کشورکی برای خودتان داشته باشید از این پس هن نخواهید توانست

  • مابوس
    5

    متاسفانه سرزمین آینده یهودیان درمیان نیل تا فرات گسترش می یابد. و یهودیان پس از آن با ایران همسایه خواهند شد.درست است که یهودیان. یک قوم نفرین شده هستند ولی هرچه باشد تهران همسایه خوبی برای آن خواهد شد.زیرا تهران و اسرائیل اشتراکات وشباهتهاي فراوانی دارد

  • ناشناس
    4

    به همین خیال باشید،این سرزمین از قدیم متعلق به قوم یهود بوده و تمام پیامبران بنی اسرائیل نیز در این منطقه متولد و زندگی کرده اند،حال چطور ادرس غلط می دهید؟؟؟؟کمی برای دیگران هم عقل و شعور در نظر بگیرید.

  • ناشناس
    0

    بفرستیدشون یه کره دیگه.
    مثلا توی کره خر یا نهایتش کره اسب :)

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها