یک نماینده مجلس:

آقای رئیس جمهور! خرید گوشت و میوه آرزو شده است

یک نماینده مجلس گفت: آقای رئیس جمهور به فریاد مردم برسید، خرید گوشت و میوه آرزو شده است حداقل قیمت نان خشک و تخم مرغ را کنترل کنید.

 آقای رئیس جمهور! خرید گوشت و میوه آرزو شده است

شهریار حیدری در جلسه علنی دیروز (یکشنبه) در تذکر شفاهی گفت: آقای رئیس جمهور به فریاد مردم برسید، خرید گوشت و میوه آرزو شده است، حداقل قیمت نان خشک و تخم مرغ را کنترل کنید. تیم تنظیم بازار دولت که در صدر آن  وزارت صمت قرار دارد، توان کنترل بازار را ندارد.

وی با انتقاد از وضعیت مدیریت سازمان صمت کرمانشاه گفت: وزیر صمت علی رغم اطلاع از وضعیت مدیریت سازمان صمت کرمانشاه ، اجازه تغییر مدیریت را نمی دهد لازم است سازمان بازرسی وزارت اطلاعات به این موضوع رسیدگی کند.

حیدری همچنین در تذکر دیگری گفت: داد صنعت گران بلند است، اما کسی به فریاد آنها نمی رسد لذا از رییس جمهور میخواهم با جدیت به مساله ورود کند چون وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به موضوعات زیر مجموعه وزارت خود بی تفاوت است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    0

    خدا لعنت کن همه آنهایی که زندگی مردم را به این رو کشاندند خدایا به تو واگذار میکنم تو انتقام شرمندگیما را پيش زن و بچه از اینها بگیر

  • علی
    0

    چرا کشوری که تحریم هست باید کالاهای خوارکی وغیرخوارکی که نیاز مردم کشور خودش هست صادر می کند واین صادارت باعث کمبودکالا داخل کشور می شود واین صادرات باعث افزایش کالاها وگرانی می شود وفشار بر مردم ایجاد می شود وقتی عرضه کم باشد تقاضا زیاد می شود موج گرانی ایجاد می شود وقتی که صادارات نشود کالاها در کشور زیاد می شوند واین عرضه زیاد باعث ارزانی می شود واین را بدانند مسئولان شاید به ظاهرصادرات باعث ارز آوری می شود ولی این صادرات فقط برای افراد خاصی سود دارد وعموم مردم با این صادارت ضرر می کند(چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است)

  • ناشناس
    0

    مگر شما التماس نکردید یک شش کلاس سوادی بیاد رییس جمهور بشه؟ همین امروز یک دستور میده همه چی حل میشه. این رییس جمهور هم مثل خودتونه نگران نباشسد. شما چنتا طرح اقتصادی دادید تا حالا؟

  • سلام
    0

    کی به کیه

  • ناشناس
    0

    کار هر کس نیست خرمن کوفتن

  • ناشناس
    0

    در طول سال یک بار به حقوق‌ها در حدود ۱۰-۲۰ درصد اضافه می‌شود اما برخی شرکت‌های تولیدی لبنیاتی در طول سال چند بار اقدام به افزایش قیمت می‌کنند و به کسی هم پاسخگو نیستند و دستگاه‌های نظارتی هم توجهی ندارند چرا؟!

  • ناشناس
    0

    در رسانه ملی گزارش‌هایی از کم‌فروشی نان یا سبک کردن اندازه‌های مختلف وزن خمیر نان پخش شد. مردم چه گناهی کرده‌اند که باید متحمل این کم‌فروشی‌ها شوند. چرا دستگاه‌های نظارتی تعزیراتی به وظیفه خود عمل نمی‌کنند؟

  • 0

    ثبات قیمت ارز و سکه و مقابله جدی با کسب سودهای نامتعارف دلالان به‌ویژه در بخش مسکن و خودرو در ثبات قیمت‌ها موثر است.

  • 1

    درج قیمت کالا و برخورد با متخلفین و گران‌فروشان، جرأت تخلف را به حداقل می‌رساند.

  • بهرلم
    0

    خرید گوشت ومیوه چه ربطی به رئیس جمهور دارد . روئسای جمهور در ولایت اسلامی مانند نمایندگان مجلس انتصابی بوده و هیچ اختیاری ندارند . باید سر انها فریا د بکشی که بفکر گستر ش اسلام از نوع اخوندی بوده و با این هدف ملیاردها دلار ثروت این مردم را هزینه ساخت موشک و بهپاد کرده و به گروههای جهادی و از جمله دار دسته نصرالله لبنانی می بخشند

  • بهزیار
    0

    رئیس جمهور بخاطر بی کفایتی استیضاح شود

  • ناشناس
    1

    من یه سوال از نماینده دارم وظیفه نمایندگان چیست .پس الکی پشت تریبون دادوهوار راه نیانداز برو پایین وبه وظیفه خودت عمل کن اگه راست میگویی

  • حسن
    0

    برنج و لبنیات را هم اضا فه کنید

  • ناشناس
    0


    چرا نمایندگان مجلس در خانه ملت در این زمینه اقدامی نمی کنند؟
    آیا یک نماینده مجلس شورای اسلامی درخانه ملت تاکنون درک می کند، می داند و می فهمد مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با همدستی مسئولان شرکت مخابرات ۴ ماه است بن خواربار بازنشسته های مخابرات را پرداخت نمی کند، خودداری کرده است و هنوز هم خودداری می کند.
    هر چی می کشیم از دست این مدیران بی لیاقت است
    چرا بیمه تکمیلی ۱۲ ماه است هزینه های پزشکی را پرداخت نمیکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سبد ماه رمضان کی به حساب بازنشستگان مخابرات واریز میشود ماه مبارک رمضان روبه پایان است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بن خواربار بازنشستگان ۴ ماه است پرداخت نشده ؟ تا کی باید منتظر بمانیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بن خوار بار بازنشستگان کی واریز می شود؟ ۴ ماه هم گذشته است!

  • ناشناس
    0

    همینطور سیسمونی

  • نون خ
    0

    در یک کلام وضعیت بازار ووضعیت اقتصادی دراین کشور یعنی بلبشو یعنی هرج و مرج،دولت محترم هم که عین خیالش نیست،انگار دولت کشور دیگریست!!!!!!

  • ناشناس
    2

    راه حل مشکل مزمن فساد اقتصاد ایران انقلابی چیست؟
    ---
    شاید تنها یک حدس و گمان نباشد اگر با خوش بینی گفت رئیس جمهور با مافیای فساد اقتصادی همه جانبه در لباس دشمن و خودی مشکل زمین گیر کننده دارد و او و دولتش برای برخورد با این مشکل فراگیر از علم برنامه ریزی اقتصادی هدفمند و قاطعیت لازم برخوردار نیستند .
    بی تردید تنها اکثریت بی پناه ملت است که قربانی این مشکل می شود و تلفات و خسارات می دهد .
    اگر وفا داران دلسوز کشور و ملت و نظام با علم و ضابطه مندی و هوشیاری لازم برای اجرای برنامه ریزی کلان قاطع اجرا پذیر رفع این مشکل وارد عمل نشوند و این مشکل را با توکل صادقانه به مدد الهی ؛ با دلار ستیزی و با تکیه به ثروتهای ملی بعنوان پشتوانه ی ارزش پول ملی و با اقرار به حق ملت در این ثروتها خدا پسندانه مهار نکنند ؛ عاملان بیگانه و نوکران درونی آنان در ایجاد این مشکل دیر یا زود به اهداف پلید خود که ده ها سال در انتظار تحقق آن مبالغ و داراییهای بی شمار هزینه کرده اند به این اهداف خواهند رسید و آنگاه همه شیرازه های کشور مداری از هم خواهد پاشید و همه ی رشته ها پمبه خواهند شد و پشیمانی هیچ سودی نخواهد داشت و همه چیز از دست خواهد رفت .
    دولت مردان مؤمن اگر صادقانه عزم اصلاح خدا پسندانه ی امور همه جانبه ی کشور را دارند ؛ باید با تعهد به اهداف الهی کشور داری ؛ از این پند آموزنده ی قرآنی : « مَثَلُ مَا يُنْفِقُونَ فِي هَذِهِ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا كَمَثَلِ رِيحٍ فِيهَا صِرٌّ أَصَابَتْ حَرْثَ قَوْمٍ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ فَأَهْلَكَتْهُ وَمَا ظَلَمَهُمُ اللَّهُ وَلَكِنْ أَنْفُسَهُمْ يَظْلِمُونَ » ﴿ آیه ۱۱۷ سوره آل عمران ﴾ نیک درس عبرت بگیرند و
    دولت مردان مؤمن برای دست رسی به حل مشکلات مزمن و زمین گیر کننده ی کشور ؛ باید با تلاش پیوسته هدفمند خدا پسندانه ؛ صادقانه و بی وقفه با ریشه یابی علل و عوامل رواج فساد در خود و در کشور ؛ وارد اصلاح حال خود و اصلاح حال کشور آفت زده ی خویش شوند .

  • حمید
    0

    ایناهمه با هم هستند ازاین سیاه بازیها زیاد دیدیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها