حکم جلب برای افشاگر سفر خانواده قالیباف به ترکیه! / آیا قالیباف در پی انتقام است؟

وحید اشتری، فعال اصولگرا می‌گوید در ارتباط با یک پرونده قبلی برای او حکم جلب صادر شده است.

حکم جلب برای افشاگر سفر خانواده قالیباف به ترکیه! / آیا قالیباف در پی انتقام است؟

وحید اشتری، از مسئولان سابق بسیج دانشجویی و از چهره‌های توییتری جریان بنام "عدالتخواه" می‌گوید در ارتباط با یک پرونده قبلی برای او حکم جلب صادر شده است.

وحید اشتری مدعی شد که به واسطه نقد عملکرد سپاه در غیزانیه و ماهشهر و روستای ابوالفضل به پرداخت جریمه یک میلیون و ششصد هزار تومانی محکوم شده است.

این حکم جلب در حالیست که هفته گذشته تصاویری از همسر، دختر و داماد محمدباقر قالیباف به ترکیه، به صورت یک رشته توییت از سوی یک فعال اصولگرا منتشر شد که این افراد را در حال بازگشت از ترکیه با بار فراوان در فرودگاه تهران نشان می‌داد. به دنبال بالا گرفتن انتقادها از این سفر، رسانه‌های ایران نیز محتوای این توییت‌ها را منتشر کردند.

داستان سفر خانواده رئیس مجلس شورای اسلامی به ترکیه توسط جوانی ۳۲ساله بانام وحید اشتری افشا شد؛ کسی که قریب به چند سال است در صدر افشای فسادها، زمین‌خواری‌ها و سیاست‌های غلطی همچون سربازی اجباری قرار گرفته است.

لازم به اشاره است که نام محمد باقر قالیباف تاکنون چندین بار در پرونده‌های فساد مالی به عنوان متهم اصلی یا یکی از متهمان اصلی اعلام و برجسته شده است.

از جمله یکی از پر سر و صداترین این پرونده ها، در بهمن ماه سال گذشته یک فایل صوتی ۵۰ دقیقه‌ای از جلسه فرماندهان سپاه بود که در آن، صادق ذوالقدرنیا، معاون سابق اقتصادی و سازندگی سپاه پاسداران، قالیباف را به دست داشتن در یک فساد ”هشت هزار میلیارد تومانی” در بنیاد تعاون سپاه متهم کرده بود.

از دیگر سو، گزارش‌های زیادی از تخلف‌ها، پول‌های گم شده و فسادهای شهرداری تهران در زمان مدیریت محمدباقر قالیباف منتشر شده است.

این تخلفات در حالیست که تاکنون پای محمدباقر قالیباف، به دادگاه نرسیده است.

منبع: کلمه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    1

    عجب قانونی داریم ما.یکی دیگر گند زده خورده و برده و رفتن عشق و حال حالا گردن یکی دیگر دارند می زنند .به جای تشویق

  • فواد ری
    0

    در حکومت علوی امیرالمومنین ع هم خودش وهم کارگزارانش در صورت شکایت از انها مانند انسان های عادی در دادگاه حضور می یافتند اما در حکومت جمهوری اسلامی متنفذین دون شان خود می بینند که در دادگاهی حضور یابند !؟

  • محمد گلکار خوزانی
    1

    باسلام
    آسیاب به نوبت است.
    پای ایشان هم به موقع به دادگاه خواهد رسید.
    دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

  • ناشناس
    0

    باید رفتار و عملکرد روزانه تمامی روسا، وزرا و مدیران ووو به همراه خانواده هایشان، برای همه مردم بطور شفاف اطلاع رسانی شود تا غارتگری‌ها و اختلاسها و نفاق ها و بی تدبیری ها کاهش یابد، و سخنان امیرمومنان ع در باره حکومت اسلامی عملیاتی شود یعنی نظارت اندر نظارت وووو

  • مش جمعه
    0

    چرا حرف بی حساب می نویسی؟ عالی جناب سیسمون گیت مزد لوله کردنهای خویش را می خورد.این سیسمونی و واگذاری املاک نجومی و مبلغ هشت هزار میلیاردی نوار صوتی لو رفته که هیچ؛ اگر مجلس را هم بخورد خبری نیست.تو هم مثل یاشار سلطانی باید باید طعم زندان را بکشی که دیگر با متصدی امور لوله کردن کاری نداشته باشی

  • ناشناس
    0

    باید عملکرد همه مسئولین لشکری و کشوری به همراه خاندانشان بطور روزانه زیر ذره بین باشد تا مفاسد احتمالی کاهش یابد، نظارت اندر نظارت که توصیه امیرمومنان ع در باره حکومت اسلامی است باید دقیقا عملیاتی شود تا عدالت اجرا شود.

  • ناشناس
    0

    سردار گاز انیر ولوله

  • آیلار
    0

    عجب،پس اوتی رو که افشا میکنه میخواند زندانیش کنند...چه قانون قران مداری داریم،،،ی ضربالمثل ماداریم مثبت ۱۸ هستش ولی چیکارکنم مربوط به همین مسئله مصداقش میشه،...میگند،اونی که خواهردا فلان میکنه ،اونجاشو نمیتونی بشکنی ولی اونی که داره میبینه ،چشاشو میخوای کور کنی...حکایت دزدیای مسئولین ماست و افشاگران،خود مسئولا قانون نمیتونه کاری بکنه ،ولی اونی که لو دادس رو میخواند دستگیرش کنند...خدااایا خبر مرگت کوجا مردی مگه ،بیا بین عدالتی که ازش تو قرانت تاکید موکد ،کردی همینس ،یا چیز دیگه ای...

  • تاریخ
    0

    اگر روحانی مردانگی نمیکرد امروز روحانی هم زندانی بود.

  • ناشناس a. M. Gh
    0

    چه فرقی داره کی مردم را آگاه کرده یا بقول شما افشا کرده، مهم اینه که چرا حرف و عمل مسولین یک مملکت اسلامی یکی نیست؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    عدالت خواهان را زندان کردن که کشور به این روز افتاد بیدار بشیم

  • فتاحی
    0

    آدمای بزرگ همیشه در مظان اتهامند.
    درود خدا بر آنها که از همه داراییشان برای ملت میگذرند.

  • 0

    میگم چرا از آنهایی که ( اصلاحاتچیا) بدبخت کردن ( صندوق ذخیره ارز ۴۲۰۰ که شده سی تومن و ...) بازخواست نمیشه.
    دست پیش گرفتن.
    قوه قضائیه می ترسه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها