صولت مرتضوی: خروج از کمیسیون اقتصادی دولت، خواسته من و محسن رضایی بود

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: آقای رضایی به نقش‌آفرینی فعالانه خود در معاونت اقتصادی و دبیری ستاد اقتصادی ادامه می‌دهد.

صولت مرتضوی: خروج از کمیسیون اقتصادی دولت، خواسته من و محسن رضایی بود

سید صولت مرتضوی درباره خروج از ترکیب کمیسیون اقتصادی دولت گفت: حضور در کمیسیون اقتصاد مستلزم اظهارنظر کارشناسی در خصوص جزئیات تصمیمات و لوایح اقتصادی است؛ بنابراین لازم است این کمیسیون با با حضور حداکثری وزرا که بیشتر در جریان جزئیات امور مرتبط با دستگاه‌های تحت مدیریت خود هستند تشکیل شود.

ظهر چهارم اردیبهشت نامه‌ای به امضای محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور منتشر شد که بر اساس آن محسن رضایی، معاون اقتصادی و سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور از ترکیب کمیسیون اقتصادی دولت حذف شده بودند.

پس از انتشار گمانه‌زنی‌هایی در رسانه‌ها مبنی بر تغییر در تیم اقتصادی دولت، سخنگوی دولت گفت: خروج آقایان محسن رضایی و صولت مرتضوی به خواست خود آن‌ها بوده و ایشان مانند سایر اعضای هیئت دولت همچون گذشته حق حضور در تمام کمیسیون‌های دولت از جمله کمیسیون اقتصادی را دارا هستند.

به گفته آقای جهرمی ، «علاوه بر این، هیچ تغییری هم در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به طور منظم از سوی رئیس جمهور و به ریاست ایشان برگزار می‌شود رخ نداده، همه اعضای تیم اقتصادی دولت کمافی السابق در آن حضور دارند، همه بحث‌ها و تصمیمات اقتصادی لازم و اجرایی در آنجا طرح می‌شود و آقای محسن رضایی هم دبیر این ستاد هستند.»

کمیسیون اقتصادی دولت، یکی از ۷ کمیسیون تخصصی ذیل دبیری هیات دولت است که وظیفه دارد لوایح اقتصادی را برای ارائه به هیات دولت آماده سازی کند.

بنا به اعلام سایت اطلاع رسانی دولت هم در تیم اقتصادی دولت هیچ تغییری ایجاد نشده و معاون محترم اقتصادی رییس جمهور همچنان عضو ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا خواهند بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حاج س طوسی
    0

    ای آقای صولتی خبر کنار گذاشتن شماها، آن چنان شوکه ای به آقای رضائی وارد کرد که اگر چهار دقیقه دیر تر به بیمارستان می رسید خدای ناکرده جبران پذیر نبود.

  • ناشناس
    0

    نه بابا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها