موقعیت محسن!/ کاریکاتوری از کنار گذاشته شدن محسن رضایی از دولت رئیسی

اختلافات در دولت رئیسی سرباز کرده است. محسن رضایی و صولت مرتضوی از کمیسیون اقتصادی دولت کنار گذاشته شدند تا مغز تصمیم گیری اقتصادی دولت یکدست شود!

موقعیت محسن!/ کاریکاتوری از کنار گذاشته شدن محسن رضایی از دولت رئیسی

دولت حذف محسن رضایی که معاون اقتصادی رئیس جمهور است از کمیسیون اقتصادی را عادی و معمول می‌داند. اما خبرها حاکی از این است که این حذف به خاطر اختلافاتی است که ریشه در ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی دارد.

در همین رابطه هادی حیدری، کارتونیست معروف طرحی را با عنوان «موقعیت محسن!» (کنایه به فیلم موقعیت مهدی و مقایسه با وضعیت دو سردار جنگ، شهید باکری و امروز رضایی) در صفحه نخست روزنامه سازندگی منتشر کرده است.

08040837

 

منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • داود
    1

    محسن رضایی در حد معاون رئیس جمهور نیست البته خود رئیس جمهور هم ...........

  • ایران زمین
    4

    کاش زمان جنگ شهید میشدن اقا محسن واین روز را نمی دیدن

  • رمان
    1

    خسرت دنيا و اخرت

  • ففه
    0

    آقا محسن یه ضرب المثل قدیمی میگه سنگ در جای خودش سنگین است!!!یعنی سنگ هر چند سنگین باشد اگر از جا کنده شد دیگه اون وزن وسنگینی خودرا از دست میدهد حالا این حکایت شما وعرصه سیاست بازی این روزهای مسئولین کشور است ،وقتی خودتو روی نقاله سیاست باز ی انداختیدکه در عصر حاضر همه ارزشها را اعم از اسلامی ملی و.....بر اساس منافع مادی ود نیوی خودشون تفسیر میکنند باید پیه همه چیزی را به تنت بمالی برادر!!!!!!

  • ناشناس
    0

    احسنت بر فرمانده موفق کربلای چهار احسنت

  • ناشناس
    0

    همه می دانند آقا محسن طرفدار قشر مستعضفین هست اقای رئیسی مثل احمدی نژاد به مردم قول داده من طرفدار مستعضفین هستم اگر واقعاً راست می گفت خصوص سازی بیمارستان ومدارس کارخانه هارا از دست فئودالها خارج می گرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها