دستگاه‌های امنیتی تحت امر دادستان باید مافیای خودرو را کشف کنند

یک حقوقدان گفت: مبارزه با مافیای خودرو باید جدی گرفته شود و دستگاه‌های امنیتی باید مافیا را شناسایی و رسوا و به مردم معرفی کنند.

دستگاه‌های امنیتی تحت امر دادستان باید مافیای خودرو را کشف کنند

سیدمحمود علیزاده طباطبایی، در رابطه با سخنان دادستان کل کشور مبنی بر اینکه "در صنعت خودروسازی کشور دست های پشت پرده ای وجود دارد که مانع ارتقاء وضعیت خودروسازی کشور می‌شود"، گفت: سخنان دادستان کل عین واقعیت است و متاسفانه صنعت خودروسازی ما به دست مافیایی است که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی که تحت امر دادستان هستند باید آن را کشف کنند؛ زیرا افرادی که توسط خودروهای غیراستاندارد که خودروسازها می سازند، کشته شده اند؛  از تعداد کشته شدگان جنگ تحمیلی بیشتر است. 

وی افزود: خودروهایی که داریم تکنولوژی ندارد زیرا تولید کننده نیستیم، لذا دادستان باید موضوع را جدی بگیرد و ببیند منافع چه کسانی  در صنعت خودرو تامین می شود و مقابل آنها بایستد، البته باید دانست مافیای خودرو  بسیار قوی هستند که توانستند مصوبه خودرویی مجلس را  به اسم حمایت از تولید داخلی از بین ببرند؛ در صورتی که این حمایت نیست و ما هر چقدر اینگونه  حمایت کنیم نتیجه ای نمی گیریم.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: واقعیت این است که ما در مسایل تکنیکی از دنیا عقب نیستیم و  به تکنولوژی روز دنیا در صنایع پهباد و نظامی  رسیدیم ولی به دلیل اینکه در صنایع خودرو، منافع یک عده مدنظر است؛ به نتیجه نرسیدیم و  فجایعی رخ می دهد.

علیزاده طباطبایی در پایان گفت: مبارزه با  مافیای خودرو باید جدی گرفته شود و دستگاه های امنیتی که ضابط دستگاه قضایی هستند؛ باید مافیا را  شناسایی و رسوا و به مردم معرفی کنند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    0

    بازار رقابتی دشمن مافیاست . این حرف ها و این مبارزه بی سرانجام هست

  • Ali
    0

    مافیای خودرو شامل برخی از وزرا برخی از از نمایندگان و... میباشد

    نظرات شما -
    • 0

      برو بالاتر

  • ت
    0

    چیییییییییی مافیای خودرووووو خخخخخخخخ عزیز اگه روزه ای برو افطار کن فشار بهت اومده مرد حسابی مافیای خودرووووو ،زمین ،خانه ،بابا شما همه چی کردین بنگاه داری واگذارتون به خدا

  • مورچه
    0

    از وزارت صمت شروع کنید که پدرخوانده گردن کلفت درانجام مستقرمیباشد وااقازاده والامقامی هست که کسی نمیتواندب اوبگویدبالای چشمت آبرویت ایشان قدرتش بالاترازدولت ورییس دولت میباشد

  • نون خ
    0

    آقای علیزاده خدا پرتو بیامرزد خوب شد یادشون انداختی این بندگان خدا یادشون رفته مافیا را کشف کنند!!!!!!!خیلی ساده میرن پرده را کنار میزنن ودستهای پشت پرده را برملامیکنن!!!!!!بابا کجای کاری؟؟؟؟!!!!!این دستها کاملا مشخصن ولی کسی جرئت وتوان نزدیک شدن به آنها را ندارد،وانگهی این مافیاها فقط در خودرو سازی هستند ؟؟!!!کجای این کشور دست مافیا نیست!!!!

  • بازنشسته
    0

    حامیان ومافیای خودرو معلومه کجاهستند،در مراکزی نشستند که مصوبات واردات خودرو را وتو میکنند وزیاداحتیاج به جستجونیست

  • ناشناس
    0

    آقای علیزاده طباطبایی! خب شما که وکیل پایه یک دادگستری خانواده هاشمی هستید اولین شکایت را از اعضاء گروه مافیا خودرو در دادسرای صالح ثبت کن تا دادستان به شکایت شما ورود و رسیدگی کند.

  • ناشناس
    0

    مافیا همونهایی هستند که به اسم نبود قطعا خودروهای بردن توی پارکینگها خواباندن فکر می کنند دور ازجون از
    مردم گوشمون درازه اره خودتونید بدبختها سیرمونی ندارید
    خاک دو عالم توی سرتون؟ راستی جواب اون دنیارو چطور
    میخواید بدید ؟ بعد یک شبه همه قطع رو می بندن عیب
    میشن بازی خوردگان دنیا؟؟؟

  • ناشناس
    0

    قیمت مرغ کیلویی ۸۰ هزار تومان خواهد شد
    ۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ۱۹:۲۸:۲۲
    جلال محمودزاده عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در شرایطی برای حذف ارز ترجیحی خیز برداشته است که با کمبودهایی در ذخایر استراتژیک کشور روبه رو هستیم و تبعات حذف ارز ترجیحی هم نه با ۲۰۰ هزار تومان یارانه بلکه با ۱ میلیون تومان هم جبران نخواهد شد.

  • شرم آور است که چرا برخی نمایندگان مجلس در خانه ملت به دنبال قیمت مرغ کیلویی ۸۰ هزار تومان هستند
    0


    شرم آور است که چرا برخی نمایندگان مجلس در خانه ملت به دنبال قیمت مرغ کیلویی ۸۰ هزار تومان هستند

  • ناشناس
    0

    اظهر من الشمس را کشف نمیکنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها