تحلیلی بر نتایج یک نظرسنجی

پروژه حذف قالیباف دوباره کلید خورد / افکار عمومی رئیس مجلس را متهم اصلی رسوایی "سیسمونی" می‌داند

نتایج یک نظرسنجی در خبرفوری نشان می‌دهد که اکثریت بالایی از مخاطبان، مخالف خرید سیسمونی از سوی دختر رئیس مجاز بازار ترکیه هستند.

پروژه حذف قالیباف دوباره کلید خورد / افکار عمومی رئیس مجلس را متهم اصلی رسوایی "سیسمونی" می‌داند

انتشار یک توییت درباره اضافه‌بار دختر قالیباف و لو رفتن سفر دختر رئیس مجلس به ترکیه برای خرید سیسمونی و تایید خبر از سوی پسر قالیباف، آغازی بود بر موج تازه انتقادات به اشرافی‌گری خانواده رئیس‌مجلس. چهره‌ای که پیش از این، در فضای مجازی متهم به پرونده املاک نجومی بود و بازداشت عیسی شریفی، معاون‌ وی، تاییدی قلمداد شد درباره فساد در دوران مدیریت‌اش بر شهرداری تهران.

پیش از این هم انتشار یک فایل صوتی مربوط به فرمانده پیشین مجلس درباره هلدینگ یاس و اتهام به قالیباف درباره مشارکت در یک بی انضباطی مالی، احتمال اینکه رئیس مجلس، از کرسی ریاست پارلمان کنار گذاشته شود را افزایش داده بود. 

تحلیلی درباره جایگزینی نیکزاد به جای قالیباف را اینجا بخوانید

حالا مشاور رئیس مجلس، بی‌توجه به تقبیح سفر دختر قالیباف از سوی برادرش، انگشت اتهام را به سمت یک نهاد امنیتی مرموز نشانه گرفته که مدعی است، قصد تخریب رئیس مجلس را دارد. (دفاع رضوی از قالیباف را اینجا بخوانید)

اما افکارعمومی چندان به دفاعیه‌های جریان اصولگرا موافق نیست. نتایج یک نظرسنجی در خبرفوری با مشارکت ۴۷هزار نفر، نشان می‌دهد که ۷۹درصد مخاطبان، با این سفر مخالف هستند، چراکه معتقدند نباید فرقی میان آقازاده‌ها و مردم عادی باشد.

IMG_20220421_234729_818

منتقدان رئیس مجلس با اشاره به اظهارات پیشین قالیباف درباره ۴ درصدی‌های اشرافی، او را متهم به دورویی و عدم صداقت در بیان مواضع می‌کنند.

اما ۱۱ درصد دیگر از مخاطبان خبرفوری موافق سفر دختر قالیباف روده و آن را امری شخصی می‌دانند. ۱۰درصد دیگر هم ترجیح داده‌اند در این‌باره بی‌نظر باشند.

با این همه، حالا دوباره بحث استعفای قالیباف و احتمال جایگزینی علی نیکزاد نایب رئیس مجلس به جای او، در انتخابات خرداد ماه هیئت رئیسه، داغ شده است.

قالیباف از یکسو متهم به جلوگیری از استیضاح وزراست و از سوی دیگر دو رسوایی مهم فایل صوتی مربوط به هلدینگ یاس و حالا داستان سیسمونی دخترش را در پرونده دارد.

به این ترتیب، حالا بعید است که حتی نماینده‌های حامی رئیس مجلس بخواهند او را نماد مجلسی بدانند که قرار بود نماد انقلابی‌گری و شفافیت و تحول‌خواهی باشد.

تیتر یک روزنامه درباره استعفای قالیباف را ببینید

نظر شما درباره رسوایی سفر دختر رئیس مجلس چیست؟ آیا قالیباف هم به سرنوشت لاریجانی دچار می‌شود؟ در ادامه کامنت بگذارید و نظر بدهید.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 108
  • ناشناس
    5

    از این به بعد بجای کفن پوشان از #سیسمونی پوشان بترسیم

    نظرات شما -
    • داروغه ناتینگهام
      9

      الان یکی از این ساندیس خورای ماله کش میاد در برنامه سمت خدا میگه حضرت علی هم از روم برای بچه هاسش سیسمونی می آورد

    • ایرانی آباد و آزاد
      9

      انتخاب رئیسی و قالیباف توسط نظام و انتصاب اینان نشان داد که به رای و نظر اکثریت مردم در این حکومت اصلا توجه نمی شود و مردم با نظام چقدر زاویه دارند و بهش بی اعتماد هستند.. یک جوری آخرین میخ بر تابوت شعار جمهوریت نظام و دهن کجی بر ملت بود....

    • ناشناس
      6

      این خبر حاشیه ای برای انحراف ذهن مردم از پتروشیمی میان کاله است که آن قضیه و فساد کمرنگ و بی اهمیت و فراموش گردد... تقریبا کار باند فساد است!!!!

    • 24

      بیان حقیقت را ماله کشی نگویید این اتهام خرید سیسمونی به آقای قالیباف نمی چسبد و با واردات پوشاک ایتالیلئی مقایسه نشود و فساد بعضی در دوران گذشته !!!

  • ناشناس
    8

    تا این مجلس هست قالیباف هم رئیس هست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      خانه از پی بست ویران است. ۴۳ ساله که چاپیدند، به چینی ها، روسها و تازیان عرا۳ی و سوری و لبنانی و فلسطینی ، افغان و دیگرلاشخوران ایران را بخشیدند و آبروی ایران و ایرانی را بردند و ایران را سده ها به پس افکندند و شما نگران سیسمونی ۶ستید!؟

    • محمد.،،
      3

      این جریان سیسمونی مشت ازخروارها دزدی وفساداین جماعت درطی ۴۳سال است که فراموش میکنیم .ومتاسفانه مااحساساتی وفراموشکارهستیم

    • محمد
      39

      واقعا جای تاسف است جبهه نیرنگ و تزویر کاش ۸ سال گذشته تلاش میکرد برای مشکلات مردم مثل
      حالا که با تمام قوا جهادی پای کارند تا چهره مردی جهادی و انقلابی رو مخدوش کنن کارو خدمت میکردند
      عمل فرزند ایشان قابل دفاع نیست وتقبیح است
      اما خرید سیسمونی نه رانت خواری است نه فساد اقتصادی و نه ارتجاع و..‌‌با ساده زیستی منافات دارد
      کسانی که امروز بر طبل این خبر می کوبند
      کمی از پرونده کثیف خودشون و آقازادهاشون هم روکنن.
      جناب اقای قالیباف این جریان باید برای همه مسیولین اتقلابی جهادی پای کار چون شما زنگ هشدارو بیدار باش که مراقب باشید جبهه نیرنگ تله سیتی راه انداختن تا بی عرضگی و خیانتهای خودشون رو لاپوشی کنن.
      جبهه انقلاب و خانواده ایشان باید بیدار و هشیار باشند.

  • ناشناس
    4

    نهضت سیستماتیک ریا، نزدیک به ۴ دهه در فرهنگ ایرانیان بویژه مسیولین ریشه کرده و ثمراتشو به عینه می بینیم .

    نظرات شما -
    • 10

      یه عده ای که خودشون دچار فساد ودروغ و فریب و مزدوری برای بیگانه در جاسوسی و نفوذ و حتی قتل بیگناهان و ترور مردم کوچه و بازار مجرم هستند می خواهند سینه چاک دفاع از حقوق این ملت شوند !!!خودشون پروندشون سیاه هست !!!

  • مهدی
    2

    متاسفانه در کشور ما صداقت و راست گوئی و تلاش صادقانه و خداپسندانه برای حل مشکلات مردم و کشور ، معیار انتخاب نیست و افراد دست اندرکار در یک چارچوب تعریف شده و معلومی حرکت عمل نمی کنند. هر کسی بسته به میزان اعتقاد و ایمان شخصی خود عمل می کند که این سبک و نحوه اداره در دنیای امروز جواب نمی دهد تا زمانی که احزاب قوی و ریشه دار در کشور شکل نگیرد و مملکت از طریق احزاب معتبر و مورد اطمینان مردم اداره نشود هر روز وضع بدتر از اینها خواهد بود و همیشه شاهد این معضلات و سوء استفاده ها خواهیم بود.

  • محمدغیاثی
    121

    اولا داماد آقای قالیباف چه ربطی به او دارد می‌بینید پسر آدم باتقوا و انقلابی می آید بی‌نیاز می‌شود ودنیاطلب بروید خدا روزیتان را جای دیگر حواله کند

    نظرات شما -
    • شهروند
      45

      اقای غیاثی بعضی ها فکر میکنند قالیباف باید کاروزندگی خودشو ول کنه بره فرزندانشو بپایه !!! همین سیاسی بازی و نادانی ها امروزِ ما را رقم زد !

    • 1

      داداش رایت میگی چه ربطی داره به پدر آخه خود قالیباف تو انتخابات آبرو وزیر آموزش پرورش روحانی رو برد بخاطر بچه اش

    • امید
      1

      داماد ربطی نداره . اما اختیار زنشو که دارا . مگه زنه بی صاحب

  • محمد
    6

    حذف بشه چی میشه یه ریا کار کمتر ...

  • شهرام.ر
    3

    زهی خیال باطل.
    تو این مملکت تنها چیزی که «حذف» میشه ، مایحتاج زندگی مردم عادی می‌باشد . قالیباف هم شاید به مقام بالاتر با حقوق بیشتر برسه ولی تا پایان جمهوری اسلامی ، جزو مسوولان کشور خواهد ماند.

  • نیما
    3

    برای مردم عادی میان حرف از مقاومت و مرگ بر آمریکا میزنن بعد به خانوادهاشون دلار آمریکا میدن میگن برید عشق کنید
    گور پدر مردم عادی

  • ناشناس
    4

    این قشر هوای خودشونو دارند و فقط مردمو حذف میکنند

  • دارا
    1

    باسلام. خودش محترمانه استعفا بده.
    ماه مبارک رمضان
    سفر ترکیه
    خرید بچه ) غیرضرور(
    تولید داخل، ثروت و قدرت و ...
    مخالفت با استیضاح وزرای بیعرضه صمت، کار، اقتصاد و جهاد

  • ممد
    2

    هرچی فکر می کنم درک نمی کنم چرا رفتن اونجا سیسمونی بگیرن مگه سیسمونی های ایرانی چه ایرادی داشتن؟ آقای قالیباف چشم ها تو باز کن ببین چه کسانی دور و بر شمان ، اون کسی که میاد فیلم یخچال خالی یک بازنشسته که قطعا دلیلش امثال شماهاست رو به عنوان یخچال خونه شما جا میزنه حتما سواستفاده مالی زیادی از قبل شما داره

  • ناشناس
    0

    این سیاست روزگاره کاری ندارم وقتی مهره سوخته شود چه با فایل صوتی چه کشتن ووو کنار گذاشته میشه حالا چه دزدیده باشه چه اختلاس گر باشه

  • ناشناس
    1

    قالیباف باید پاسخگوباشدکه نمی توان خانواده خودش اداره کند چطور ریس مجلس ۹۰میلیون ایرانی است

  • رضا
    27

    مطالب خبر فوری سیاسی است و هیچ ربطی به مسافرت دختر آقای قالیباف ندارد . مسافرت امری طبیعی و لازم است و انسانها نیاز به مسافرت دارند . چرا باید مسافرت اعضای خانواده مسئو لین خیلی مهم و به آن پرداخته شود و مورد بازی ها و عقده های سیاسی قرار گیرد .؟ بله ، اگر از امکانات و پول بیت المال استفاد نمایند خلاف شرع و عرف و قوانین بوده که بایستی جرایم آن مشخص و محکومیت آن روشن و به سزای عمل برسند ( مانند مسئولین دولت آقای روحانی ) .
    آیا دختر آقای قالیباف از امکانات و پول بیت المال استفاده کرده اند. ؟ آیا ایشان از مسئولین دولت میباشد . ؟ آیا ایشان حق انتخاب دارند ؟ آیا ایشان در زمره آقازاده های فراری و ضد نظام جمهوری اسلامی هستند ؟ آیا ایشان جزو آقازاده های وارد کننده کالاهای قاچاق و دلال کالا و مواد هستند ؟ آیا ایشان جزو آقازاده های طرفدا ر تحریم های آمریکا علیه ایران هستند ؟ مشخص است سیاسیون و اشرافیون سیاسی ، قصد انتقام از قالیباف را دارند . ولاجرم انتظاری جز این نیست .

    نظرات شما -
    • 3

      این سفر کوچکترین سفری هست که خانواده ی آقایون و خانمها میرن و مردم میدونن که انگشت کوچیکه ی سفر های آقازاده ها هم نمیشود و همه به یقین می رسند در مورد املاک نجومی در شهرداری و بقیه کارهای این قشر اقایان پس شما مزدوران نظام ماله کشی نفرمایید که شما و امثال شما خوب از برکات نظام به جیب زده اید

    • ناشناس
      12

      افتخار ما دفاع از نظامی است گه سردار سلیمانی برای آن خون داد و مدافع آن هستیم و هیچ بهره ای هم نبرده ایم ولی امتال شما مزدور بیگانه و اربابان آمریکائی وغربی و حتی چشم بسته به جنایات اسرائیلی های آدم کش هستید !!!برای ما اردلنگ نیائید !!مه وضعیت امقال شما در مزدوری روشن است

    • احمد
      0

      وای به روزی که برای تمام گند کاریهای مان توجیه بیاریم ولی دریغ از یک عذرخواهی ساده فقط از دین تظاهر و ریا رو یاد گرفتیم همین افرادی که دارن این کار رو توجیه میکنن مگه در دین نگفتن مسئولین باید ساده زندگی کنن پس با این تفاسیر زندگی شاه و شاهزاده چه فرقی با آقا و آقازاده داره

  • شهروند
    38

    اهل هیچ جناحی نیستم ، ولی یک سوال دارم : بعداز ازدواج مگر پدرومادر اختیار فرزندان را دارند ؟ هرفرزندی بعداز ازدواج اختیار زندگی خودشو داره و هرگونه رفتار فرزند چه ربطی به پدرومادرش داره ! همه میدونن که اینها همش سیاسی بازییه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      شهروند جان بیسواد آخه در این مملکت این جناح های فکری هر کدوم دیگری را با اشتباه فرزندشان کوبیده اند حالا گریبان فاسد خودشون را گرفته

    • به ناشناس
      14

      ناشناس جان تو اگر شعور داشتی به نظر دیگران توهین نمی کردی !

    • حامد
      3

      میگی اهل جناح نیستی ولی صحبت هایی که می‌کنی کاملا جهت داره.
      اولا بله کنترل داماد و دختر خودش رو نداشت درسته ولی کنترل همسر خودش رو هم نداشت؟
      دوما مسافرت رفتن ایراد نداره و مطمئن باش کسی بابت مسافرت حرف نمیزنه
      سوما ایشون مدعی پاکی و حمایت از تولید ملی بود ولی خودش غیر از این عمل می‌کنه و از طرف دیگه با تصویب انواع و اقسام قوانین مانع ورود محصولات با کیفیت خارجی میشه ، خون ایشون و امثال ایشون از بقیه مردم رنگی تره؟
      در آخر یه سری آدم که احتمالا منافع شون وابسته به افرادی مثل ایشون هست دارین مردم رو به القاب نامتعارف صدا میزند تا فشار افکار عمومی رو کم کنید

  • حسین
    2

    این ها همشون دم از انقلاب و ‌پیروی از رهبر عزیزمون می زنند در حالی که اصلا اینطور نیست همشون محل های اعیون نشین ساکن هستند
    به خدا این مردم مدیران بالایق می خوان ، نه امثال قالیباف
    متاسفم برای خودمون

  • ناشناس
    19

    حالا خانم و دخترش به فکر عیاشی هستند قالیباف چه میتونه بکنه.

  • ناشناس
    1

    بهرام که گور می گرفتی همه عمر
    دیدی که چگونه گور بهرام گرفت

  • شیرتوشیر
    1

    مگه قالیباف و امثال قالیباف با رای اکثریت سرکار هستند قالیباف کلا ۱۰درصد رای مردم تهران رو داره ! پس عزل و نصبش با ملت ایران نیست با یکی دیگه هست

  • کلکل
    1

    حاکمان الان دارند به نظرسنجی شما می خندند خانه از پای بست ویران است

  • علوانی
    1

    ملت ایران سالهاست خواهان رفراندم هستند ملت کجای معادلات این نظام قرار داردکی به رای و نظر مردم احترام گذاشته شده مارا فقط برای چنگ و اقتصاد مقاومتی و قناعت برای حفظ حکومت می خواستند

  • رضا
    0

    وقتی یاشار سلطانی به خاطر افشاگری علیه قالیباف زندان رفت انتظار دارید سیسمونی را از چهار راه استانبول بخرن

  • علیرضا
    0

    ماه برای همیشه پشت ابر نمی ماند. دروغگوها دیر یا زود رسوا می شوند. انشاالله خدا شرّ تک تک دروغگوهایی که "چون به خلوت می روند، آن کار دیگر میکنند" را از سرِ این مردم کم کند... اصلاح طلب و اصولگرا هم نداره، چون دوره گول زدن مردم با این عبارات هم گذشته و دیگه جواب نمیده ... وقتی افرادی که طب ۴۳ سال گذشته همواره به نوعی تصمیم گید بوده اند، با وقاحت در مقابل دوربین تلویزیون، خبرنگاران، پشت تریبون مجلس و...و...و... عینِ نقل و نبات دروغ های شاخدار می گویند ( که ما ۹۶ درصدی هستیم، من و خانواده در حساب هامون پول نداریم، من دو میلیون حقوق میگیرم، ما میوه های لک دار و خراب میخوریم و لباس هامون رو وصله میکنیم و الی آخر) چه انتظاری در مورد جامعه دارید... جامعه ای که حاکمانش در عمل دروغ و ریا را ترویج میکنند، قطعا دچار فروپاشی اجتماعی شده و شاهد مرگ ارزش های انسانی در آن خواهیم بود (و البته که شاهد آن هستیم). هرچند تجربه نشان داده که با سناریوی سکوت و بعضاً بایکوت خبری و سرگرم کردن مردم به قیمت بادمجان و سیب زمینی و گوجه و کم کردن سرعت اینترنت و محدود کردن دسترسی به فضای مجازی و گران کردن اینترنت و انتشار اخبار زرد در رسانه ها و به طور کلی "به مرگ گرفتن مردم"، بندگان خدا "به تب راضی میشوند" و همه این رسوایی ها هم ماله کشی میشه... هنوز که هنوزه تفکر ۴۰ سال پیش مملکت را اداره میکند... کدام یک از محدودیت ها و ممنوعیت های اجباری جواب داده... شطرنج، ویدئو، ماهواره، رقص، جشن های ملی و... و... و... . طی دهه های گذشته هم هستند مسئولین تراز اول مملکت که خودشان خودشان را بی آبرو کرده اند؟... برادر فلانی، فرزند فلانی، معاون فلانی، خودِ فلانی و الی ماشاالله... اسم نمیاورم چون مثنوی هفتاد من میشود.
    امیدوارم که عقلا زودتر ، زودتر و زودتر این مریض رو به موت را درمان کنند... تا الان هم خیلی دیر شده و خیلی از فرصت ها از دست رفته... کاش به مردم اعتماد کنند... بر مردم تکیه کنند... هیچ غریبه و هیچ کشوری به این مملکت و مردم فکر نمی کند... کاش این سرمایه عظیم (مردم) موردِ بی مهری قرار نگیرد. چون اگر این مردم از حکومت و مملکت پشتیبانی نکند، هیچ نیرویی قادر به حفاظت و اعتلای آن نخواهد بود.

  • ناشناس
    1

    خلایق هرچه لایق

  • 1

    وقتی مردم خوب و بد رو نمیتونند تشخیص بدند از این بدترها به سرشون میاد.

  • ماستمالی
    3

    اصلا ربطی به سیسمونی نداره چرا الکی انگ می زنید بنده خدا رفته بودندگلدانهای ویلای ترکیه رو آب بدن مگه کار بدی کرده سیسمونی چیه

  • ایران زمین
    1

    خانه از پای بست ویران است.
    این بازی ها خرید فرصت برای حاکمان ضعیف و خودشیفته است و سودی برای ملت ندارد.

  • ناشناس
    1

    مگر سیسمونی در ایران نبود
    رفتن به ترکیه و غیره مهم نیست اما منافقی و دو رویی و با همین حرفها دیگران و نخبگان رو از میدان بیرون کردند حالا خودشان دچار شدند
    اسمشان را انقلابی و اسلامی و غیره نگذارند
    بگویند تا عمر داریم می چاپیم و می بریم

  • M
    0

    افکار عمومی رو قشنگ اومدی خخخخخ

  • میثم
    1

    بردار قالیباف اصلا غصه نخور چون از روز اول مردم میدونستن دروغ میگید داداش فقط یه لطفی کن میشه حساب بانکی که اعلام کردی با حساب من تعویض کنید
    فقط یه چیزی میگم خدایی رو با خودت خلوت کن.......
    البته اگر وقت داشتی میدونم سرت شلوغه مدیر جهادی .....

  • ...
    1

    حالا سيسموني و كاري نداريم ، ولي از اينكه قاليباف جلوي استيضاح وزراي بي لياقت و گرفته و دستش با اونا توي به كاسه هست ، خون مردم و بحوش اورده...

  • سونامی
    0

    این حرکت و اتفاق شاید از دید کلی امر ی عادی و مشکلی نداشته باشد ، ولی اینکه اینکار از سمت چه کسی و چه جریانی و یا فرد خاصی که در جایگاه اظهار نظر در امر و نهی مردم و قانون گذاری و مسئولیت های اجتماعی و دولتی قرار دارد بستگی خواهد داشت ، وقتی فردی در چنین جایگاه و نظامی با نام جبهه و جنگ و شهادت و ایثارگری و پاکدستی و صداقت کلام و رعایت عدالت و برابری و توزیع ثروت یکسان و دفاع از ملت و 4 درصدیهای زیر دست و مستمند کوپن و بلیط میسوزنه و مثل دیگر جریانات و حزبهای حاکم کشور در سایه و بنام دفاع ازمحرومین و پایین دستان و منافع و مصالحه مملکت آن حرکت میکندو منابع را بروش سر بردین با پنبه و دین چپاول و غارتگری خود را کامل میکنند . کاملا بعید و غیر قابل بخشش بوده و این اتفاقات یه شرمندگی بزرگ و پشت کردن به اعتقاد و صداقت این ملت از خود گذشته در این شریط سخت و دشوار اقتصادی و معیشتی را رقم زده است هر چند که از این اتفاقات غیر قابل قبول و ارتزاق از جیب و حیثیت و نام ملت و اختلاس از منابع و سرمایه کشور و حیف و میل نموده آن در کشور از طرف این مسئولین بی تعهد و منافق و دورو و آقازاده ها و هرکسی که دستش بجایی برسد مکانیزه شده .( این ره به ترکستان است و این رفیق ،شریک دزد )

  • ایرانی آباد و آزاد
    2

    متاسفانه از اول ورود قالیباف به مجلس و در نهایت تعجب انتخاب ایشان به ریاست مجلس بسیار بسیار غلط و یه جوری عدم توجه به آرای مردم و حتی دهن کجی به نظر اکثریت مردم بود. اگر عدالتی باشد و حکومت ادعای اسلامی و علی (ع) وار را دارد که (متاسفانه در این چهل و چهار سال مردم و جوانان عملا ندیدند و بیشتر به اسلام بدبین شدند) باید ایشان علنی محاکمه و در خصوص عملکرد گذشته به مردم پاسخگو باشند تا حدودی اعتماد مردم به نظام برگردد

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    انتخاب قالیباف و رئیسی نشان داد در کشور جمهوری و احترام به اکثریت نظر و رای مردم و مردم سالاری وجود ندارد و همچنین مشخص شد مردم و نظام و دولت چقدر با هم زاویه و اختلاف نظر دارند....
    این زنگ خطر را امیدوارم نظام درک و بهش توجه و اصلاح کند و تجدید نظر کلی در حکومت داری و کشور داری بدهد و بیشتر مردم را ببیند... البته امیدوارم

  • انسانم آرزوست
    0

    درخواستی که از هموطنان عزیز هست هیچوقت اصل خدا و دین را با هیچکدام از مسئولین آمیخته نکنند اینها ریشه باور و اعتقادات مردم را زده اند ما باید خدای خود را هیچوقت فراموش نکنیم که به یاریش ریشه همه این مفتخورای زالوصفت بی همه چیز کنده خواهد شد.

  • حسام بیگ
    3

    رسانه محترم خبر فوری. شیر مادر و نان پدر حلالتان.واقعا که رهرو سید و سالار آزادگان جهان هستید .بالای ۹۹ درصد اخبار و مطالبتان موید این است که آزاد مرد هستید.

  • حمید
    4

    بهترین را ممکن قالیباف استعفاه می باشد

  • محمد
    16

    درود بر قالییاف مظلوم بچه های این دور زمانه خودمختارند انهایی که کامنت میگدارند نیک میدانند

  • ناشناس
    2

    حیف است دانشمندی چون جناب آقای دکتر ،سید، سردار سرهنگ، پاسدار، سردار خلبان، قالیباف حذف شود.

  • زمان
    1

    دست بالاي دست بسيار است!!!!

  • تابدخ
    0

    سيسموني چيه؟

  • زمان
    4

    من و اقاي قاليباف هم سن هستيم زماني كه ما بدنيا امديم بهراشت نبود مگس ها مي ريدن صورتمان شپش همه جايمان را گرفته بود الان اقا ذوق زده شده نمي دونه پولا را كجا خرج كنه

  • هفت لنگ بختیاری
    19

    این بنده خدا که نه دزدی کرد نه اختلاص کرد،فقط یه اشتباه کرد ،چرا اینقدر هجمه ناحق به ایشون شده

  • مردم
    3

    باید استعفا دهد ننگ است برای یک کشور مردمش در تنگناه خانواده ایشان در نعمت قوه قضائیه اقدام کند باید برکنار شود عذرخواهی فایده ندارد یعنی خندیدن به مردم هرچند دولت ما باندی است وایشان هستند و طرفدار اینها هستند آقایان امام جمعه ها که مردم را به قناعت دعوت می کنند ایشان را برکنار کنند ننگی برای نظام

  • ناشناس
    1

    طرح صیانت از اینترنت دوباره کلید خورد

  • ناشناس
    6

    به‌نظرمن‌آقای‌قالیباف‌‌یه‌روی‌سکه‌نمادانقلاب
    وروی‌دیگرسکه‌پنهان‌کاری‌‌وضربه‌زدن‌
    به‌آرمان‌خودکفایی‌‌....
    متاسفم‌لاقل‌ازشما‌انتظار‌نداشتیم

  • جواد
    3

    چاره کار تغییر بنیادین در اصول قانون اساسی و برگزاری رفراندوم آزاد راجع به مسائل اساسی کشور هست

  • پیام
    2

    ای مردم کمتر به مسئولین که شب وروز دغدغه هایشون برای برطرف کردن مشکلات تلاش بی شا ئبه انجام می دهند تهمت بزنید بابا بتده خدا مقصر نبودند راننده راه بلد نبود بجای اینکه ببر خیابون بهار برد چهار راه استانبول برای بندگان خدا حرف دار آوردند رفتن برای خرید هم سیسمونی وهم آپارتمان در استانبول ترکیه،

  • ناشناس
    3

    اگر ژاپن بود یارو خودش استعفا می‌کرد میرفت

  • پروانه
    2

    بهشت خیالی برای ما، دلارو عشق و حال برای ملاها😀

  • ناشناس
    0

    نترسید خیلی زود ماس مالی میشه

  • ناشناس
    2

    این نطر سنجی فقط به سخره گرفتن مردم هست

    مگر در این جامعه قانون حاکم نیست
    چرا اگر یک شخص عادی دو تا خودرو داشت یارانه فرد قطع میکنید و می‌گویید قانون اینطور میگه

    ولی در مورد عیاشی مسولین ساکت هستید

  • حسین‌نعمان‌فر۰
    6

    نفس‌عمل‌بسیار‌زشت‌وسرزنش‌کننده‌است
    دشمن‌داخلی‌با‌برنام‌وارد‌شده‌است
    ایا‌همه‌شما‌بی‌گناهید

  • مهرداد سربندی
    2

    گر حکم کنند که مست گیرند // در شهر هر آنکه هست گیرند.
    یعنی در این نظام بسیار بسیار بسیار مقدس که هر روز فریادش مرگ بر امریکاست. آیا آقایی وجود ندارد که آقا زاده اش با بقیه مردم فرق نکند!!!!؟ عجب سئوال چرتی کردم. نظام اسلامی به سران نظام چه ربطی داره. نظام اسلامی مال مردمه. امریکا و کیفش هم مال سران نظام.

  • جلبل
    1

    اولا سیسمونی وظیفه طرف عروس هستش پس این سیسمونی را خودآقای قالیباف خریده اینقدر بعضی ها برای دورویی اینا طرفداری نکمن

  • ناشناس
    10

    بیشتر این پیامها را بخوانید همه یه خط را دنبال می کنند و همه از یه جا سازماندهی شده اند همانطور که تخریب آقای قالیباف هم از یه جا کلید خورده است !!!خیلی عجیب است یه خبطی هم اگر صورت گرفته باشد این هجمه تبلیغات منفی بر علیه آقای قالیباف!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این آلبانی تبار باز هم شروع کرد پیام های منفی بر علیه قالیباف بگذار د !!!فاصله زمانی پیامها راببینید !!

    • 3

      ماموریت مزدوران صدام معدوم سنگین است برای تخریب قالیباف!!بهوش باشیم

  • 9

    شما بسیاری از پیامک ها را ببینید با فاصله زمانی کم نوشته شده و این پیام دارد که یه تهاجم نا جوانمردانه بر علیه آقای قالیباف صورت گرفته است !!

    نظرات شما -
    • 1

      اتفاقاً تویی که تک نفره از شب تا صبح نشستی به نفع قالیباف به همه کامنت ها جواب دادی

  • 9

    آقای قالیباف با ان همه خدمت دلسوزانه مستحق این حمله های با بغض و کینه نیست

  • 7

    آقای قالیباف تا آخر بمان و از این حمله ها ها هراس نداشته باش زیرا با یه اشتباه هم اگر به فرض باشد یه مدیر انقلابی صحنه را خالی نمی کند !!

  • 7

    خرید سیسمونی یه اتهام است ویه فضا سازی رسانه ای از روی بغض و کینه نسبت به اقای قالیباف هست

  • آرام
    1

    سلام برادران همه آنهایی که در برابر مردم فیلم بازی می کنند بدانند وای به روزی که پرده ها کنار می رود و ماهیت افراد معلوم می شود که چه کسی به نفع مردم و یا به ضرر مردم کارمی کند. ویا تشنه قدرتند نه شیفته خدمتند .درون آدمها را فقط خدا می داند و بس

  • ناشناس
    9

    دخترقالیباف گناه که نکرده روزچندین میلیون ادم ترکیه میره خرید این بنده خداهم رفته چه اشکال داره چرانادانها دوست دارن ابروی کسی راببرند دخترهاشمی داره باتوهین به ولایت وپیامبر وخیانت به مملکت درایران جولان میده چرا سکوت کرده اید

    نظرات شما -
    • م
      3

      دختر هاشمی اهل ریاکاری نیست

  • ناشناس
    1

    کسی که پرونده هایی درموردش وجود دارد که متهم به دروغگویی خیانت درامانت تهمت به دیگران تناقض دررفتار با گفتار نسبت دادن سوء عملکردش را به توطئه دشمن ودست درازی به بیت المال وداشتن سابقه حق الناس به گردنش ودرنتیجه همه اینها بی اعتقادی جوانان کشور به دین وانقلاب که مسببش امثالهم وبی اعتنایی به فرامابشات رهبر مایه ننگ برای کشور میباشد وهر چه زودتر بهتر است از مقامش عزل شود تا شاید مرهمی به دل مردم پشتیبان نظام باشد

  • سیاوش سلطان
    1

    اون ۱۱ درصد از طایفه رانت خواران یا دوستان جناحی حضرت دوست جناب قالیباف هستند ...
    بررسی کنید ، نبودند ، هر حکمی را به جان خریدارم

  • ناشناس
    1

    خدایا این باز ازهمه بهتر جایگزین بد بدتر میشه

  • غلامرضا سیه پوش اگ این خبر صحت داشته باشد من که طرفدار سرسخت قالیباف بودم وهستم دیه دفاعی ندارم کنم چو ن تو مملکت خودمان سیسمونی هست وپس کجا رفت این همه ادعا در مورد اقتصاد مقاومتی ودر پایان هم امثال اینها چهره ی انقللاب را خراب می کنن که جای دفاع برایرما انقلابی ها نمی زارن
    0

    دیه جایی برایردفاع برای ما بچه های انقلابی نزاشتید خجالت بکشید

  • کلانتری
    0

    همشون سر و ته یک کرباسن.بهترین گزینه انحلال مجلس نجومی بگیران بیسواد بدستور رهبری مصرف هزینه های مجلس برای کشور و ملت.

  • ناشناس
    0

    دو صد گفته چون نیم کردار نیست .لم تقولون مالاتفعلون

  • کوروش
    0

    عجب مدیر جهادی و این حرفا
    مشت نمونه خرواراست

  • ناشناس
    0

    مسولیت. که دروغگو و دورو باشد وای به حال مردم عادی

  • ناشناس
    0

    مسیله خرید سیسم‌ونی نبود خرید اپارتمان در برج گرانقیمت در میان است اینجا یک بحث در میان ایت چرا تقریبا هیچ کدام از دولتمردان نتواستند در هدایت خاپواده خود موفق باشند ریا کاری و نفاق کجای این کار است

  • للک
    0

    خانه از پای بست ویران است

  • علی
    0

    معاون قالیباف میگه این یک مسئله ی امنیتی هست ، براش بپا گذاشتن تا خرابش کنن . آقای معاون از خدا بیخبر ! قبل از هر بپایی ، خدا بپای آدماست . چرا غلط زیادی بکنید تا انگشتنما بشید؟

  • ناشناس
    0

    در ماه رمضان سفر ب خارج چه معنی داشت آن همه ساک مگر برای چند بچه بوده پا گذاشتن روی خون شهدا حیا هم چیز خوبی است

  • ناشناس
    0

    واقعاجای تاسف داره که مسئولی درجمهوری اسلامی دزدی اختلاس ووووانجام میده هردوره پست بالاتری میگیره؟!! درکشورهای دیگرمثل ژاپن یادراروپا مسئولی درپرداخت مالیات کاستی میکنه وقتی مردم متوجه میشوندیااستعفامیدهدیاخودکشی میکند مادرکشورخودمدعی راویان وترویج دین مبین اسلام هستیم هرقدرازپست ومقام سواستفاده، اختلاس، دزدی میکنیم پست بالاتری میگیریم.بنده پیشنهادمیدهم برای اولین باربعداز۴۳سال تکرار مکررات، اقای قالیباف تابوشکنی کند خودش استعفادهدتاعبرتی شودبرای دیگران.ومسئولین پاکدست بدورازجریان جناحی ازاین عمل حمایت کنند.

  • ناشناس
    1

    افکار عمومی اشتباه میکنند مقصر اصلی اول دشمن فرضی و دوم فتنه ۸۸ و دولت قبل و در آخر هم سید محمد خاتمی بود اصلا افرادی چون خاوری مرتضوی طوسی منصوری شریفی و دیگر بزرگواران و خدمتگذاران مثل همین محمد باقر که مشکل براشون درست شده هم کار همین دشمنان اصول گراها بود

  • باقری
    0

    سلام بهتر است خود جناب رییس مجلس به رسانه ملی بیاینداز ملت ایران عذرخواهی کنند

  • ۹۹
    0

    رییس مجلسی که کنترل روی خانواده ندارد چطور ۲۷۰نماینده را مدیریت می کند

  • یاسر
    0

    خبر فوری چرا این نظرسنجی رو ایام دولت روحانی در سیل سال ۱۳۹۸ نذاشتی که در اون ایام بعضی وزرا و استانداران دولت روحانی در خارج بودن و مردم در مشکلات سیل دست و پنجه نرم میکردن کسی نبود به دادشون برسه حالا زبون باز کردی راست میگن دولت جدید یک سری آدما رو لال بودن توی این ۸ سال دولت روحانی شفا داد

  • محمد
    0

    اینها آنقدر پرو هستند که ککشان نمی گزد

  • ناشناس
    0

    استعفا

  • همیشه عادلانه قضاوت کن
    2

    زمانی که جنگ بود و یه عده تو سوراخ موش قایم
    می‌شدند آقای قالیباف داشت از وطن دفاع می‌کرد
    به خاطر یک مسأله کم اهمیت نباید از جان گذشتگی ایشون در اون روزهای سخت فراموش بشه....

  • ناشناس
    0

    با سلام.
    این خانواده می توانند بدون سفر از تمام کشورها خرید کنند و برای آنها ارسال شود. اما سفر اجباری در ماه مبارک رمضان، فراتر از خرید سیسمونی است و به نظر می رسد برای خرید ملک و یا نقل و انتقال املاک باشد که حضور خریدار و فروشنده الزامی است.

  • وحید قنبری
    0

    جابجا شدن افراد در سطوح مختلف قدرت امری عادی شده درست مثل دانه های تسبیح هی می‌چرخد اما تنها جاشون عوض میشه...و این چرخه باطل و نابودگر ادامه داره...نباید انتظار داشت که قدرت با سیسمونی پوش!!خداحافظی کنه !!!مثل اون بنده خدا!!!!!(لاریجانی) که هم اکنون در سایه هستند و باید منتظر بمب ایشان هم بود!!!!!

  • ناشناس
    0

    دختر قالیباف رفته ترکیه دنبال اسکندر مقدونی برای حمله به ایران، ولی اسکندر زیر لحاف بوده و ایشان از روی اضطرار سیسمونی نوزاد خریده و برگشته.

  • ناشناس
    2

    آقای قالیباف هرچه باشه هم خودش هم خانوادش. از خیلی مسؤلین دولت قبل بهتره وپاک تره الکی شلوغش نکید

  • ناشناس
    0

    دعوای درون گروهیست ما مردمم سرکار .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها