رئیسی

دشمن به موضوع زن و خانواده هجوم آورده است

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی زن و خانواده با اشاره به جایگاه رفیع زنان در جامعه گفت: این موضوع یکی از بخش‌هایی است که دشمن به آن هجوم آورده و ما نیز در مقابل باید با پیش‌بینی و پیشگیری از مخاطرات، از کیان خانواده مراقبت کنیم.

دشمن به موضوع زن و خانواده هجوم آورده است

سید ابراهیم رئیسی در جلسه ستاد ملی زن و خانواده با اشاره به جایگاه رفیع بانوان در جامعه گفت: مساله مهم امروز جامعه ما زن و خانواده است. تکرار این سخن که باید مشکلات زنان و خانواده رفع شود مشکلی را حل نمی‌کند و باید در این راستا اقدامات عملی انجام شود.

وی مهمترین نهاد در جامعه را نهاد خانواده دانست و اظهار داشت: موضوع زن و خانواده یکی از بخش‌هایی است که دشمن به آن هجوم آورده و ما نیز در مقابل باید با پیش‌بینی و پیشگیری از مخاطرات این حوزه، از کیان خانواده مراقبت کنیم.

رئیس‌‌جمهور با تاکید بر لزوم رفع مشکلات اعطای تسهیلات به زنان سرپرست خانوار تصریح کرد: زنان و بانوان باید احساس کنند که در جامعه مورد پشتیبانی و حمایت هستند.

در این جلسه اعضا با تشکیل صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار و ارتقای جایگاه ساختار معاونت و مشاورین مرتبط با معاونت زنان در سازمان‌ها موافقت کردند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • هه
    0

    دوست تحمیلی نیز به دنبال به افسار کشیدن زن و خوب قالب کردن خود در تیاتر همایت از خانواده است

  • نامور
    0

    ریءس جمهور هنوز نمیداند دشمن مردم چه کسانی هستند

    نظرات شما -
    • Ali
      0

      خودش یکی از دشمنان مردم هست

  • یلدا
    1

    زن ستیز تر از شما و طالبان وجود ندارد.

  • مرگ بر دوجمن
    0

    ما هر چه مي كشيم بخاطر اين دوججججمن هست

  • مهدی
    1

    شما ها خودتان دشمن اصلی مردم هستید .
    اگه زنها مثل لولو خور خوره دهتا چادر بپیچند دور خود بعد جایگاهی عالی دارند. عجب تفکری

  • ناشناس
    1

    خداراشکر که بیکاری وگرانی وفقر وووووووهجوم نیاورده .

  • 1

    وعده های دولت همش دروغ بوده است.
    وعده های مجلس همش دروغ بوده است.

  • 1

    حال که دولت سیزدهم توانسته بارقه‌های امید در دل مردم نسبت به تغییر روندهای گذشته به وجود بیاورد انتظار می‌رود در عرصه‌هایی مثل اقتصاد و فرهنگ جامعه تحولی جدی ایجاد کند تا دست دشمنان و معاندان در جریان‌‌سازی رسانه‌ای علیه نظام بسته شود.

  • 2

    خودروسازان کشور نسبت به کیفیت خودروهای تولیدی مسئول هستند. چرا باید کیسه هوای ماشین‌ها به هنگام تصادف باز نشود یا ترمز ای‌بی‌اس آن کار نکند و یا گاه با یک تصادف بلافاصله ماشین منفجر می‌شود و سرنشینان آن امکان خروج از خودرو را ندارند. از مسئولین نیروی انتظامی می‌خواهیم اگر دستگاه‌های مسئول نسبت به وظایف خود در بالا بردن کیفیت خودرو عمل نکردند ماشین‌های فاقد ایمنی لازم را پلاک ندهند.

  • ناشناس
    2

    اگر حرکت بموقع و با ولایت نباشد هزینه‌های چندده برابری پرداخت می‌شود ولی نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد. توابین پس از واقعه کربلا قیام کردند 5 هزار کشته هم دادند اما دیر شده بود، مردم مدینه قیام کردند و 10 هزار کشته دادند نتیجه‌ای حاصل نشد و آن شهر را محل تاخت و تاز یزیدیان کرد. مردمی که پس از خروج امام از مدینه و مکه و کوفه همراه امام نشدند و قیام‌هایی کردند و 35 هزار کشته هم دادند ولی نتیجه‌ای نگرفتند. حرکت بهنگام و ولایتمدارانه است که اثربخش است. فرمان امام‌المسلمین به سردار دلها برای مقابله با شیطان بزرگ و شیطان‌صفتان در سوریه و عراق را بنگرید. اگر حرکت به موقع نبود الان چه وضعی منطقه و ما داشتیم! خداوند به علو درجات سردار و شهدای مدافع حرم بیفزاید.

  • ناشناس
    2

    هدف دولت قبل برای مذاکرات لغو تحریم‌ها بیان می‌شد ولی با وجودی که دولت وقت همه امکانات و ظرفیت کشور را به مذاکره گره زد ولی چیزی جز خسارت و نابودی ارزش پول ملی، افزایش فقر، رشد چشمگیر نقدینگی، نابودی معیشت مردم، افزایش نجومی قیمت‌ها و افزودن صدها تحریم بر تحریم‌های گذشته دستاوردی نداشت و در حالی دولت را به دکتر رئیسی سپرد که از پرداخت حقوق مرداد عاجز بود و ویرانه‌ای با میلیاردها دلار بدهی تحویل داد!

  • 3

    با توجه به شروع به کار بانک‌ها از ساعت 7 و ۳۰/۷ صبح لازم است دستگاه‌های نظارتی بررسی نمایند و ببینند که درصد مراجعین تا ساعت 10 صبح چقدر است؟ دستگاه‌های تجاری که کار خود را اغلب از ساعت 10 صبح به بعد شروع می‌کنند و نیاز به مراجعه به بانک دارند بانک‌ها 12 و 13 تعطیل می‌کنند؟‌ خوب است ساعت کاری طوری شروع شود که تا ساعت ۱۶-۱۵ ادامه داشته باشد نه اینکه هنوز آفتاب طلوع نکرده کارمندان در بانک‌ها حاضر شوند و تا ساعت ۱۰-۹ صبح چرت بزنند و عصر که ساعت مراجعه بیشتر است بانک‌ها تعطیل شوند.

  • ناشناس
    3

    در دولت قبل که می‌گفت زبان دنیا را بلد است نه منابع ارزی‌مان آزاد شد نه تحریم‌ها برداشته شد ولی دولت انقلابی و جهادی ثابت کرد آزاد‌سازی منابع ارزی نه احتیاج به وین داشت نه ‌FATF و نه لازم است موشکی‌مان را تعطیل کنیم و از نفوذ منطقه‌ای‌مان بکاهیم و یاهسته‌ای کشور را بتن‌ریزی کنیم. تفاوت دو دولت از زمین تا آسمان است!

  • ناشناس
    3

    رئيس‌جمهور گفت، مذاکرات هسته‌ای یکی از مسایل سیاست خارجی است نه همه مسایل سیاست خارجی. متأسفانه در دولت قبل در 8 سال گذشته همه مسایل کشور را به مذاکرات هسته‌ای و نگاه به دست کدخدا گره زدند و شد آنچه نباید بشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها