باهنر: دولت‌های دوم هاشمی و خاتمی بهترین دوران از نظر معیشت مردم بود

ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین شامگاه امروز با حضور منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه، محمود واعظی رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران ، غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، احسان ارکانی نماینده نیشابور در مجلس، رضا روستاآزاد رئیس اسبق دانشگاه شریف، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران، حسن بیادی عضو اسبق شورای شهر تهران، مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز، حجت الاسلام ناصحی عضو سابق شورای شهر تهران، عباس آخوندی وزیر اسبق راه و شهرسازی و برخی نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از حاضرین در این برنامه بودند.

باهنر: دولت‌های دوم هاشمی و خاتمی بهترین دوران از نظر معیشت مردم بود

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین شامگاه امروز در ضیافت افطاری حزب متبوع خود اظهار داشت: در مجموع طبق آنچه حافظه تاریخی فعالان سیاسی اجازه می‌دهد در طول 30یا 40سال گذشته نداشته ایم که قوای سه گانه همدل و همسو کار کنند و بخش بزرگی از تاریخ انقلاب اینگونه گذشته است. 

وی افزود: در دولت های گذشته برخی از نمایندگان مجلس فکر می‌کردند هرچه به دولت مستقر گیر بدهند انقلابی تر هستند و قوه قضائیه نیز به دنبال این بود ببیند این وسط چه کسانی خطایی می‌کنند.

وی افزود: امروز علی الظاهر قوای سه گانه همدلی و همسویی و همراهی بیشتری از نظر تفکر و گفتمان دارند و امیدوارم این ماه عسل سه قوه زود تمام نشود و رفاقت بخش‌های دیگر کشور نیز با این سه قوه طولانی تر شود و ذائقه مردم حس همراهی مسئولین باهم را بچشند و اگر همدلی باشد مشکلات قابل حای نباید بود. 

دولت آقای رییسی کشور را با مشکلات زیادی تحویل گرفت و کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت و مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق های بازنشستگی تحویل گرفت که برخی نتیجه دولت های گذشته است. 

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: امروز  بالای ۸۰ درصد از شهروندان حال حاضر کشور کسانی هستند که انقلاب جنگ و سازندگی های ابتدای انقلاب را درک نکردند و سوال به جایی دارند مبنی بر اینکه شما چه کردید که اگر بقیه بودند نمی‌توانستند به سرانجام برسانند. این مسئله بحث مهمی است 

وی همچنین تصریح کرد: کارنامه خدمات جمهوری اسلامی بسیار بلند بالا و افتخار آمیزی است؛ البته طبیعی است که ظرف این سالها مشکلاتی وجود داشته که امروز این مشکلات بر روی هم تلنبار شده است. 

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بیان داشت: یک زمانی در کشور ما کسانی بودند که فقط کار می‌کردند و فکر نمی کردند و بعد از یک عده ای آمدند که فقط فکر می‌کردند و کار نمی کردند و آرزوی همه این بود که عده ای بیایند که بتوانند ایده های عملیاتی داشته باشند. 

باهنر خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم نسبت به نحوه اداره کشور نقد داشته باشیم نقدهای سنگینی به همه دولت های بعد از انقلاب وارد است؛ اما مجموع کارنامه و عملکرد جمهوری اسلامی قابل قبول بوده است. 

وی بیان داشت: امروز یک موقعیت بسیار استثنایی است که از نظر گفتمان ظاهرا سه قوه در یک طیف هستند. 

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: من جناب اژه ای را جزو موفق ترین رؤسای قوه از ابتدای انقلاب تا کنون می دانم 

وی افزود: علی رغم مشکلات و انتقاداتی که به دستگاه های اجرایی وارد است باید دست به دست بدهیم تا امیدهایی که مقام معظم رهبری به این نظام دارند را تحقق بخشند. 

باهنر تاکید کرد: غیر از شخص رهبر انقلاب شخصی را پیدا نکردم که به فکر ۲۰ سال یا 40 سال آینده جمهوری اسلامی باشند و دیگرانی که خیلی به فکر آینده نظام هستند نهایتا به فکر ۸ سال آینده یا امشب خود هستند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • ناشناس
    1

    باهنر، یادت هست یک زمانی، احمدی نژاد جیره و مواجب خودت و باندت را قطع کرد، چی گفتی؟ گفتی که در مجلس، ترمز دولت احمدی نژاد را میکشم. حالا باید در بارگاه الهی پاسخگو باشی، چون حق الناس را پایمال کردی.

  • علی
    2

    اگر چه آقای باهنر با همه سابقه ای که در مجلس و...بوده اند به یکسری صحبت های کلیشه ای پرداخته اند خوب شما بیایید وسط گود و به آقای رییسی کمک کنید راه حل ارایه بدهید چرا که الان وقت ان رسیده که در جلسات و گرد هم آمدن ها به موضوع معیشت مردم بپردازید آقای رئیسی دست کمک و همدلی خود را دراز کرده اند وزرا و مدیران قوی را به ایشان معرفی کنید ایشان استقبال می نمایند ما مدیران قوی اصولگرا کم نداریم به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می نمایم یک بحث کارشناسی بر وزارت خانه صمت انجام بدهند آیا نیاز است این وزارت خانه تغییراتی در ان بوجود اید بجای اینکه مجلس به موضوع وزارت راه و شهرسازی بپردازد بهتر است به وزارت خانه صمت را بررسی کند اگر کال هایی مانند آهن و میگذرد و سیمان و....حل شود خود بخود بخش ساختمان از این رکود خارج خواهد شد واقعا جای تعجب دارد که شاید برای اولین بار باشد که در کشور تمامی ارکان و قوا با هم همدل هستند چرا باید این مشکل در بحث معیشت مردم باشد من فکر افراد یا گروه هایی هستند که خواهان موفقیت دولت نیستند وان ها در درون دولت و مجلس هستند !!! برای اولین بار است که دو معاون در بخش اقتصادی و اجرایی دولت داریم پس آقای محسن رضایی و وظیفه شان چیست ایشان هماهنگ کننده بخشهای اقتصادی هستند نمونه بارز ان همین جدیدا اتفاق افتاد که با یک تصمیم غلط و نسنجیده که من می گویم از روی عمد بوده باید وزیر صمت پاسخگو باشند که به چه دلیل مالیات بر صادرات .......را عنوان می کنند و بازار بورس و شاخص های را پایین می آورند چرا؟؟ مگر آقای رضایی چکاره هستند ؟؟ ایشان باید هماهنگ کننده تصمیمات اقتصادی دولت باشند این تازه بحث کوچکی بود بنظر م همه مشکلات قابل حل هستند بحث دارو با گذاشتن افراد سالم در بخش غدا و دارو در حال حل است افراد فاسد را سیستم دارو برکنار و اموالشان را مصادره فرمایید مضایقه نکنید بحث خودرو هم حل خواهد شد ابتدا وزارتخانه صمت را و وظایفش بررسی کنید




  • ناشناس
    4

    دلاور دودی بگیر خسته ای

  • سین
    0

    جناب باهنر ،چهل سال پیش کفتند به فکر اینده باشیم.حالا دوباره وعده چهل سال دیگر می دهید.البته به شما ها خوش گذشته است.

  • ناشناس
    4

    دولت هاشمی بدترین دولتها و روحانی بدترترین و رئیسی بدترترترین

  • ناشناس
    1

    جناب با هنر چرا تو و امثال دست از سر این ملت بر نمی دارید چرا شما جماعت باز نشسته نمی شوید چه کسی شما جماعت را مدام العمر بر کرسی ریاست نشانده است بس است نتیجه تفکر شما وهم فکرانت حال روز امروز ملت و مملکت است

  • درود بر چشمه زلال احمدی‌نژاد و درود بر رفسنجانی
    9

    احمدی‌نژاد از همه بهتر بود، هست و خواهد بود...
    او صادق ترین سیاست مدار ایرانی است که
    عاشقانه به مردمش خدمت می‌کرد و میکند...
    و همچنین آقای رفسنجانی که بسیار بسیار پخته
    بود او باهوش ترین سیاست مدار ایران بود که
    قدرش رو ندونستند و از راهنمایی های او بهره نبردند
    و کشور رو به چنین وضعیتی رساندند...
    فقط میتونم بگم متاسفم براتون!!!!!

    نظرات شما -
    • محمد.،،
      0

      ازماست که برماست متاسفانه ما مردمی فراموش کارهستیم .این جماعت سراپایککرباسند وهیچوقت درپی منافع مردم نبوده ونیستند

  • بازنشسته
    0

    به به،خسته نباشیدپیرمردها ،توخودگویی وخودخَندی عجب پیرمردهنرمندی

  • ناشناس
    0

    ورضا پهلوی بهترین دوران تاریخ ایران .

  • علی
    3

    بله بسیار بهتر بود، جمله مشعشع اولی در مورد ساختن سد و جایز بودن اختلاس و حرامخواری و دوران دومی که با فقر و فحشای عجیب به خصوص در تهران به پایان رسید را مردم فراموشکار ایران فراموش می کنند.

  • ناشناس
    5

    عامل بدبختی کارمندان و کارگران رفسنجانی و خاتمی خائن با شرکتی کردن اداره ها بود .لعنت بر خائنین


  • ما
    1

    سلام بر سید فاطمی خمینی خامنه‌ای خاتمی رییسی لعنت خدا به ریاکاران پاچه خوار ب

  • قلی
    0

    هاشمی نه ولی خاتمی آره

  • عبدالله
    0

    بهترين دوران اقتصادي براي مردم ايران بي شك دوران سيد پاك دست و نجيب خاتمي بود كه واقعا از اذهان مردم فراموش نخواهد شد. مراجعه به مركز آمار و عملكرد دولتها گوياي اين ادعاست بدون تعصب،
    رشد اقتصادي ٨ درصدي، تورم ١٠ درصد ، ارتباط عالي با دنيا ، رونق كسب وكار مردم ، قيمت پايين خودرو و ... همه گوياي موفقيت دولت خاتميست

    نظرات شما -
    • amir
      0

      بله آقای عبدالله کلام تان بسیار صحیح ، ولی متاسفانه ، خاتمی ایکاش به جای ذخیره ارزی و دو دستی تقدیم آن به احمدی نژادها ، بعضی از کارهایی که احمدی نژاد انجام داد را که طرفدارانش کشته مرده احمدی نژاد شدند را خودش انجام داده بود

  • ل
    0

    تمام مقصر اصلی گرانی همچی مردمند که ۴۱ساله داریم گول اینها را میخوریم یکبار نه برای همیشه نه به ریس جمهور نه به مجلس نه به خبرگان نه به مصلحت بابا دیگه بسه اینها هیچ کاری برای کشور ومردم نمیکنند

  • ناشناس
    0

    مردی نشسته بر خوان برادر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها