معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر:

رفع تنگی معیشت مردم نیازمند عزم‌ جهادی است/ آماده‌ باش به ستاد تنظیم بازار استان بوشهر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه رفع تنگی معیشت مردم نیازمند عزم جهادی است از آماده‌باش به ستاد تنظیم بازار استان بوشهر خبر داد.

رفع تنگی معیشت مردم نیازمند عزم‌ جهادی است/ آماده‌ باش به ستاد تنظیم بازار استان بوشهر

علی باستین ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان بوشهر با تبریک سال نو اظهار داشت: حلول سال جدید را به همه ایرانیان به ویژه مردم شریف استان بوشهر تبریک عرض می‌کنم و آرزوی موفقیت و سلامتی برای شهروندان عزیز دارم.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در لحظه تحویل سال جدید افزود: با اینکه تیم اقتصادی جدید تنها پنج ماه است که آغاز به کار کرده است، اما از همان روز اول مصمم به بهبود معیشت و حمایت از سفره مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر بوده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بیانات دیشب رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه تلخ‌ترین مسئله سال گذشته، تنگی معیشت مردم بود؛ نشانگر کمبودها، کاستی‌ها و ضعف‌ها در این راه مهم و طولانی است.

باستین تصریح کرد: مهم‌ترین بستر برای کمک به معیشت مردم، کارگروه تنظیم بازار است و از این رو انتظار می‌رود تمامی اعضای کارگروه که دستگاه‌های اقتصادی مرتبط با بازار هستند، با حساسیت و جدیت بیشتر در اجرای وظایف خود کوشا باشند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه ذخایر کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی است، اما باید لحظه به لحظه بازار توسط متولیان امر پایش شود تا از بروز هرگونه مشکل مثل کمبود عرضه، افزایش تقاضای کاذب و کمبود ذخایر کالاهای اساسی و همچنین هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، تعطیلی بی دلیل واحدهای خدمات رسان و اختلال در بازار، جلوگیری به عمل آید.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر افزود: در این زمینه تمام دستگاه‌های تأمین کننده و نظارت کننده بر بازار موظف هستند با دقت، سرعت و جدیت اقدامات لازم را انجام دهند.

باستین یادآور شد: ان‌شاءالله اقدامات و برنامه‌های سال جدید به گونه‌ای باشد که شرایط معیشت مردم و گستردگی سفره شهروندان در نقاط مختلف استان بسیار بهتر شده و این دغدغه واقعی مدیران و مسئولان کشور به خوبی برطرف شود.

منبع: بازار
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    43 ساله مگه کارهاتون همه جهادی وانقلابی نبوده ؟

  • ناشناس
    0

    مردم استان بوشهر با اینکه لبه خلیج هستن ولی ماهی رو از هموطنان تهرونی کرونتر میخرن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها