رویترز مدعی شد

آژانس از نصب دوربین های نظارتی در تاسیسات نطنز خبر داد

خبرگزاری رویترز به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش داد که آژانس در تاسیسات نطنز دوربین‌های نظارتی نصب کرده است.

آژانس از نصب دوربین های نظارتی در تاسیسات نطنز خبر داد

خبرگزاری رویترز امروز (پنج‌شنبه) در یک خبر فوری گزارش داد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تاسیسات نطنز در ایران دوربین‌های نظارتی نصب کرده است.

رویترز در ادامه گزارش داد: آژانس همچنین اعلام کرده است که کارگاه جدید سانتریفیوژ در نطنز با ماشین آلات کرج کار می‌کند.

پخبرگزاری رویترز مدعی است که جدیدترین گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را رویت کرده که در آن آمده است: ایران در حال راه اندازی یک کارگاه جدید در نطنز است که قطعات سانتریفیوژهای غنی‌سازی اورانیوم را با ماشین‌هایی که به تازگی از تاسیسات کرج به آنجا منتقل شده است، خواهد ساخت.

بنابر ادعای رویترز، در ادامه این گزارش با اعلام اینکه آژانس در تاسیسات نطنز دوربین‌های نظارتی نصب کرده، آمده است: ایران در تاریخ ۱۳ آوریل (۲۴ فرورین ماه) به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاع داده است که ماشین‌های منتقل شده در کارگاه نطنز از همان روز شروع به کار خواهند کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • Ali
    0

    چرا باید اطلاعات خودرا دراختیارغرب بگذاریم که این دوربین ها بجزآژانس حتی آمریکا بخصوص اسرائیل ازجیک پیک اونجا با اطلاع میشوند وماخیال میکنم زرنگ هستیم ولی اونا شیطان درس میدن بعدازپنجاه سال میفهمیم که این دوربین ها حتی عکس تک تک دانشمندان رابرای اسرائیل فرستاده وچه سو استفاده از این دوربین ها نکردن ای کاش دوربین ساخت خودمان میبود عکس های که اونا میخواستن تحویل میدایم چونکه خون دادیم وشهدا نظاره گر هستند.

  • مهدی
    0

    خدایا با کیا شدیم هشتاد میلیون !!! پولی برسان فرار کنم ازین دارالمجانین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها