پیش‌نویس «متن توافق» تهیه و تدوین شده؟/ امیرعبداللهیان به نمایندگان مجلس پاسخ داد

نماینده گرمسار در مجلس گفت: مسئولین و بزرگان نظام اشراف کامل به موضوع مذاکرات دارند.

پیش‌نویس «متن توافق» تهیه و تدوین شده؟/ امیرعبداللهیان به نمایندگان مجلس پاسخ داد

اردشیر مطهری گفت: وقتی وزیر امور خارجه می‌گوید پیش نویسی وجود ندارد، چه اصراری داریم که بگوییم پیش‌نویس وجود دارد. متاسفانه برخی همکاران اظهاراتی را مطرح می‌کنند که به غیر از تضعیف تیم مذاکره کننده و وزیر امورخارجه دستاورد دیگری ندارد.

وی با اشاره به اقدامات تیم مذاکره کننده گفت:‌ روند مذاکرات در مسیر خود قرار گرفته است و باید همه به آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده کمک کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه تا زمانی که چیزی قطعی نشده است باید در اظهارنظرها احتیاط کنیم چراکه اگر در مسیر دیگری قدم برداریم باعث تضعیف تیم مذاکره‌کننده و حتی وزیر امورخارجه می‌شود تصریح کرد: بسیاری از موضوعات در جریان مذاکرات هنوز قطعی نشده است و صرفا رایزنی‌ها و اظهارات طرفین است که مطرح می‌شود.

نماینده مردم گرمسار ضمن تاکید براینکه تیم مذاکره‌کننده از اقتدار مجموعه حاکمیت دفاع کرده و در مسیر تامین منافع ملی حرکت می‌کند اظهار داشت: در تحلیل روند مذاکرات برخی کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند، اما بدانند قرار گرفتن در میدان کار با تحلیل پشت میز دو مقوله جداگانه و مختلف از هم هستند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    اگر وجدان و ایمان به خدا داشتید،همین افاضات را هم در زمان ظریف و روحانی میزدید؟؟؟؟؟!!!!!

  • کیکاووش
    0

    توافق که صورت گرفته جنگ زرگری هم دیگه تابلو شده

  • ناشناس
    0

    متاسفانه برخی همکاران اظهاراتی را مطرح می‌کنند که به غیر از تضعیف تیم مذاکره کننده و وزیر امورخارجه دستاورد دیگری ندارد.البته در راستای تقویت خود وچپاولگریهاشون که در گرو تحریم کشور است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها