قالیباف: جنایت رخ داده در حرم مطهر رضوی با جدیت بیشتری ریشه‌یابی شود

رئیس مجلس با اشاره به شهادت یک طلبه در حرم رضوی گفت: مسئولین باید چنین اتفاقاتی را به جد پیگیری و آن را ریشه یابی کنند.

قالیباف: جنایت رخ داده در حرم مطهر رضوی با جدیت بیشتری ریشه‌یابی شود

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در نطق پیش از دستور خود با اشاره به حمله اخیر به ۳  طلبه در حرم امام رضا(ع) اظهار کرد: جنایت رخ داده را در حرم مطهر رضوی محکوم می کنم. این حادثه ناگوار و درگذشت طلبه فعال در مناطق محروم مشهد را به مردم خراسان و خانواده محترم حجت الاسلام و المسلمین اصلانی تسلیت عرض می کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی برای دو طلبه دیگر مجروح شده در حرم رضوی آرزوی سلامتی کرد و گفت: مسئولین باید چنین اتفاقاتی را به جد پیگیری و آن را ریشه یابی کنند. پیگیری جدی آغاز شده و امیدوارم که با جدیت بیشتری پیش رود.

قالیباف خطاب به مردم ایران گفت: همه ماباید هوشیار باشیم چرا که فرصت طلبان نباید بتوانند از چنین اتفاقاتی برای بر هم زدن برادری بین ملت ها استفاده کنند. بسیاری از برادران افغان ما در راه دفاع از ایران در میدان های جنگ حضور داشتند و به شهادت رسیدند. ملت ما هوشیار بوده و هوشیار خواهد بود و چنین شیطنت هایی هرگز به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی خدشه وارد نخواهد کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    دریافت پول بابت خدمت سربازی توسط سازمان تامین اجتماعی از زمان شروع و آغاز خصوصی سازی در کشور به خاطر اهانت ها و خیانت های دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

  • 0

    برای تحویل یک جعبه قرص هم حق فنی می‌خواهند!
    فروشنده دارو در داروخانه‌ای که یک بسته قرص را از قفسه به من تحویل داد. به توصیه مدیرش، ۱۵ درصد حق فنی مطالبه کرد و در پاسخ به اعتراضم که برداشت یک بسته دارو مانند یک پاکت سیگار از قفسه مغازه و تحویل آن به مشتری است و چه دلیلی برای دریافت حق فنی دارد، با اشاره به بخشنامه‌ انجمن داروسازان گفت که حق دارند برای ارائه داروهای بدون نسخه هم، حق فنی دریافت کنند. سؤال من از مسئولان ذی‌ربط در وزارت بهداشت و درمان و انجمن داروسازان این است که چرا باید داروخانه‌ها در قبال ارائه داروهایی که به محاسبه قیمت، راهنمایی بیماران و هیچ مهر و امضایی نیاز ندارند، حق فنی دریافت کنند؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی
    0


    حقوقی که بنده دریافت می کنم فقط کفاف دو روز زندگی را میدهد.
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • ناشناس
    0


    امروز 17 فروردین ماه سال 1401 هنوز بن خواربار دی، بهمن و اسفند ماه سال 1400 بازنشستگان مخابرات نریختن چرا؟
    چرا پول برای پیمانکاران مخابرات هست ولی فقط برای بازنشستگان مخابرات نیست
    چرا پول برای پرداخت اضافه کاری 100 الی 120 ساعت مدیران و مسئولان شرکت مخابرات هست ولی فقط برای پرداخت بن خواربار بازنشستگان مخابرات نیست شرم آور است.
    عملکرد و رفتار مدیران و مسئولان شرکت مخابرات با بازنشستگان مخابرات که بدون پاسخ و بدون جواب نخواهیم گذاشت

  • ناشناس
    0

    مردم عادی که گروه گروه می کشند نیاز به پیگیری نداشت ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها