رئیس جمهور آمریکا:

پوتین جنایتکار جنگی است و باید دادگاهی شود

رئیس جمهور آمریکا، ولادیمیر پوتین را جنایتکار جنگی خواند و خواستار محاکمه او شد.

پوتین جنایتکار جنگی است و باید دادگاهی شود

جو بایدن روز دوشنبه(۱۵ فروردین) در سخنانی اظهار داشت که باید اطلاعات جمع‌آوری کنیم و همه شواهد و مدارک لازم را برای محاکمه پوتین به‌ دست بیاوریم.

بایدن افزود: رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین، یک جنایتکار جنگی است و باید به‌دلیل جنایات مرتکب‌شده در اوکراین تحت پیگرد قانونی قرار گیرد و تحریم‌ های بیشتری علیه روسیه اعمال شود.

رئیس جمهور آمریکا گفت: از من انتقاد کردند که پوتین را جنایتکار جنگی خواندم، اما واقعا جنایتکار جنگی است.

جو بایدن روز دوشنبه ۱۵ فروردین، گفت: پوتین یک بی‌رحم و جنایتکار جنگی است. آنچه در بوچا اتفاق افتاده، ظالمانه است و همه آن را دیده‌اند. به نظرم این جنایت جنگی است و باید پوتین مواخذه شود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    11


    آل سعود جنایتکار جنگی است و باید دادگاهی شود.
    نتانیاهو جنایتکار جنگی است و باید دادگاهی شود.
    ترامپ جنایتکار جنگی است و باید دادگاهی شود.

  • ناشناس
    10

    جو بایدن دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.

  • ترامپ یک "جنایتکار جنگی" است؛ خواستار محاکمه او هستم
    9

    ترامپ یک "جنایتکار جنگی" است؛ خواستار محاکمه او هستم

  • ادامه جنگ به ضرر ملت‌های روسیه و اوکراین است
    0

    ادامه جنگ به ضرر ملت‌های روسیه و اوکراین است
    نتیجه جنگی که میان روسیه و اوکراین جریان دارد و متأسفانه هر روز ابعاد وسیعتری می‌گیرد، ظلم به مردم بیگناه هر ۲ کشور است که می‌طلبد در این‌باره نظرها و پیشنهادهای کارساز گوناگونی را چاپ کنید، شاید راه حلی برای سرعقل آمدن پوتین پیدا شود و به جنگی غیرانسانی و ضد بشری که در صورت ادامه می‌تواند به جنگ سوم جهانی بینجامد، پایان دهد از بی سروسامانی بسیاری از خانواده‌های اوکراینی جلوگیری می‌کند. این جنگ در نهایت به نتایج مطلوبی نمی‌رسد و بهتر است کشورهای جهان با پیدا کردن راه حل‌های عاقلانه پوتین را برای خدمت به انسان‌ها آرام و تشویق کند، وگرنه تهدید روسیه و یا مذاکره تهدید آمیز به جز ضرر و زیان برای ملت‌های روسیه و اوکراین، نتیجه‌ای ندارد.

  • آمریکا برای تک قطبی شدن قدرت در جهان می‌کوشد
    7

    آمریکا برای تک قطبی شدن قدرت در جهان می‌کوشد
    به نظر من هدف‌نهایی تمامی جنگ‌هایی که آمریکا به راه انداخته است، از ایران گرفته تا افغانستان و یمن و سوریه، این است که به تنها قدرت اول جهان بدل شود و در سراسر دنیا هرگونه که دل‌اش می‌خواهد، حکومت ‌کند، روسیه پس از فروپاشی اتحاد شوروی مانند نامادری است که فرزند خوانده‌هایش را یکی پس از دیگری از دست داده و حالا که می‌بینند ممکن است اوکراین را هم از دست بدهد، به آن کشور یورش برده است تا نتواند عضو اتحادیه ناتو شود، امیدواریم دنیا هیچگاه به تک قدرت‌ شیطان بزرگ و جنایت پیشه‌ای مانند آمریکا رضایت ندهد و مردم گیتی گرفتار جنگ و دیگر مشکلات انسانی ناشی از سلطه آمریکا نشوند.

  • روحیه بالای جنگزدگان اوکراینی تحسین برانگیز است
    1

    روحیه بالای جنگزدگان اوکراینی تحسین برانگیز است
    زنان و کودکان اوکراینی که بر اثر حمله روسیه ‌آواره و ناچار به مهاجرت از کشورشان شده‌اند، با حفظ روحیه و امید به زندگی و لباس‌های مرتب همراه با کودکان معصوم و زیبایشان توانسته‌اند مصائب و مشکلات جنگ تحمیلی علیه میهن‌شان را به خوبی تحمل کنند و از جمله در صف‌های منظم و با رعایت حقوق هموطنان‌شان، کمک‌های بشردوستانه را تحویل بگیرند که امیدوارم درس‌ عبرتی برای دیگر ملت‌های جهان باشد که مورد تجاوز و تعدی همسایگان و یا قدرت‌های سلطه‌گر قرار می‌گیرد.

  • آیا کویت و عراق و افغانستان هم اعضای ناتو بودند؟
    9

    آیا کویت و عراق و افغانستان هم اعضای ناتو بودند؟
    معاون رئیس‌جمهوری آمریکا در سفر به آلمان تاکید کرده است ما ملزم به دفاع از وجب به وجب خاک تمامی کشورهای عضو پیمان ناتو هستیم که باید پرسید مگر کویت و عراق و افغانستان عضو ناتو بودند که آمریکا به این کشورها لشکر کشید و مردم بیگناه آن‌ها را کشت و یا آواره و سرگردان کرد؟

  • ناشناس
    8

    و این در حالی است که از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در هر جای دنیا اهانتی، خیانتی، و جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.

  • آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم
    8

    بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
    آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
    آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم

  • ناشناس
    0

    پوتین و طرفدارانش

  • ناشناس
    0

    پوتین چقدر بدبخته که دشمنش برایش حکم دادگاه درست میکنه

  • اله قلی خان
    0

    پوتین جنایتکار همه کشورهای خاورمیانه به ویرانی و نابودی کشیده. آنقدر مدرک بر علیه جنایات روسیه در سوریه ویمن و افغانستان و ایران و عراق زیاد است که باید جمع آوری و توسط آمریکا عدالت اجرا شود. آزادیخواهان و وجدان بشری خواستار محکوم کردن کمونیست های روسیه به سرکردگی پوتین هستند .کسانی که چشم به روی جنایات و کشتار زنان و کودکان اوکراین مظلوم میبندند و سعی در تطهیر کمونیست های روسیه و چین هستند باید در مسلمانی شان شک کرد .به امید پیروزی غرب وحشی بر کمونیست‌ها.مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل. مرگ بر روسیه و چین مرگ بر ناتو و اتحادیه بیعرضه اروپا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها