قالیباف: برای مجلس مهم است هر روز قیمت‌ها بی‌دلیل بالا نرود

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای مجلس معیشت مردم مهم است و اینکه هر روز قیمت ها بی‌دلیل بالا نرود.

قالیباف: برای مجلس مهم است هر روز قیمت‌ها بی‌دلیل بالا نرود

محمدباقر قالیباف در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، 15 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش مرتبط با ارز 4200 در لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، گفت: پیشنهادی که در مورد ارز 4200 امروز مطرح شده مربوط به کالاهایی که از خارج تهیه می‌شود، نیست. موضوع این است که کالاهایی که به خانواده‌ها داده می‌شود، افزایش قیمت نداشته باشد.

وی افزود: باید کالای اساسی ثبات قیمت داشته باشد، این برای مجلس مهم است هر روز قیمت‌ها بی‌دلیل بالا نرود وگرنه افزایش قیمت‌ها در بازار جهانی موضوعی روشن است.

 

منبع: خانه ملت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0


    مسئولین، مدیران و مسئولان مخابرات و در سایه سکوت دولت ناتوان و عاجز و نمایندگان خیانتکار مجلس در سراسر شرکت مخابرات یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کردند.

  • A
    0

    اقای قالیباف، همه میدانندشمادرجهت منافع گروه یاافرادخاص دفاع میکنیدنه برای مردم؟!!

  • ناشناس
    0

    با عرض سلام. بازنشستگان ۱۳۹۵ هنوز سکه های بازنشستگیمان وجشن پایان خدمت را دریافت نکرده ایم. لطفا پیگیری نمایید. از بازنشستگان استان تهران پس لطفا پیگیری فرمایید

  • 0

    تفاوت رفاهیات از سال 1388 تاکنون پرداخت نشده است !!!
    حق جذب از سال 1388 تا کنون پرداخت نشده است !!!
    تفاوت ناشی از 3/4 سربازی بازنشستگان جهت پاداش تشویقی وپاداش سنواتی ومرخصیهای ذخیره شده تاکنون پرداخت نشده است !!!
    12 سال از خصوصی سازی گذشت کی مطالبات بازنشستگان پرداخت میگردد تورم به 50 درصد رسیده این پول دیگر ارزشی ندارد بعد از 12 سال ؟؟
    کسورات بیمه تاکنون پرداخت نشده است !!!

    سازمان تامین اجتماعی از سازمان بازنشستگی کشوری یاد بگیرد.وام 12 میلیونی بدهد.به خدا ما هم نیازمند این وام هستیم.از زن و بچه هامون خجالت میکشیم تو خرج و مخارج با این گرانیها موندیم.مسولین به داد برسید.

  • ناشناس
    0

    کمک های مالی و... ایران به فلسطین، لبنان و... بودجه آنها از کجا و چگونه تامین می شود ولی متاسفانه بودجه وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون تامین نشده است و پرداخت وام تعاون بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را در این مدت 17 ماه است خودداری کردند و پرداخت نمی کنند چرا؟
    در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از آبان ماه سال 1388 تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟

  • 0

    رئیسی هم متاسفانه تاکنون ثابت کرد که مانند حسن روحانی پاسخگو و جوابگو مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

  • روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال کل دنیا را گرفتار کرده است.
    1

    روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال کل دنیا را گرفتار کرده است.

  • ناشناس
    0

    با عیدی ۲ میلیون تومانی چه‌کار می‌توان کرد؟
    دولت محترم و سازمان تامین اجتماعی لطفاً پاسخ دهند بازنشستگان تامین اجتماعی با عیدی ۲ میلیون تومانی چه‌کار می‌توانند انجام دهند و آیا این پول‌ کفاف خرید پوشاک اعضای خانواده و حتی آجیل و میوه و شیرینی شب عید را می‌دهد؟ دولت خودش تمامی خدمات‌اش را بسیار گران کرده است و آن وقت می‌گوید که در پی تأمین رفاه مردم و بخصوص شاغلان و بازنشستگان است؟

  • ناشناس
    0


    هیچ پیمانکاری حق ندارد یک روز در پرداخت حقوق کارگر تأخیر کند

  • ناشناس
    0

    مجلس باز هم نیاز به توپ دارد اضطراری

  • ناشناس
    0

    بی دلیل نیست .دلیلش بی سوادی وبی قیدی وچپاولگری شماهاست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها