صباحی فرد:هرگونه اشتباه دشمن با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ما دشمنان را فراتر از مرز‌ها کشف، رصد و شناسایی می‌کنیم و هرگونه حرکت نابجا و اشتباهی با پاسخ کوبنده غیورمندان پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

صباحی فرد:هرگونه اشتباه دشمن با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد

امیر سرتیپ صباحی فرد در جمع فرماندهان مناطق این نیرو ، گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با به‌کارگیری سامانه‌های راداری و موشکی پیشرفته، جدید و بومی هرگونه نفوذ به حریم هوایی کشورمان را به مراتب برای دشمنان بسیار سخت کرده است.

به گفته وی پدافند هوایی ارتش با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از ظرفیت تخصص و تعهد خود، پیشرفت‌های بسیار چشمگیر و شگرفی را در زمینه علوم پدافندی کسب کرده است.

پیشتر هم سرتیپ دوم علی اسدی فرمانده منطقه پدافند هوایی غرب در مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفته بود که « پدافند هوایی اجازه  ورود هیچ پرنده بدون مجوز به آسمان کشور را نخواهد داد و با صلابت و اقتدار به آن پاسخی کوبنده و قاطع خواهد داد.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • درز
    1

    از کوثر بدل f5 تو تبریز معلومه

  • ناشناس
    1

    رحم کنید

  • هرگونه اشتباه آمریکا و اسرائیل با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد
    4


    هرگونه اشتباه آمریکا و اسرائیل با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شد

  • ناشناس
    2

    کرکری خواندن از دور که مورچه هم میکنه.

    نظرات شما -
    • ایرانی
      1

      نباید انسان_های خود حقیر پندار را توبیخ کرد. خود تحقیری یک بیماری است. با بیماران مدارا کنیم.

  • علی
    1

    خراب کاریها ی پهپهادی دشمن به تاسیسات اتمی کشور طی یکسال گذشته نشان داد خوب کارتون رو بلدید.!

    نظرات شما -
    • مانی
      3

      منم با نظر شما کاملا موافقم. به نظرم آمریکایی ها هم این نکته رو خوب میدونند که تو صنعت هوایی و سامانه های راداری هیچی نیستیم و همش بلوف می زنیم ولی دستشون با دست آخوندا تو یک کاسه هست و برای همین به ما حمله نمی کنند. چه میدونم شایدم دلیلش، اون حس ترحمی هست که آمریکایی ها نسبت به همه ی مردم جهان به خصوص با ملت خودشون و سرخ پوستان و سیاه پوستان دارند، یک آمریکایی هیچ گاه راضی نمیشه خون از دماغ کسی ببیاد چه برسه بخواد به حریم هوایی سوراخ ایران تجاوز کنه و ایران رو با خاک یکسان کنه. به شرافت شما دوست عزیر قسم می خورم که مطمئنا آمریکا بهتر از ما از قدرت پایین نظامی ایران با خبره ولی فقط و فقط به خاطر همین حس انسان دوستانه، راضی نمیشه به ما حمله کنه.

  • مش جمعه
    0

    امیر دشمن تا کنون اشتباهی نکرده است.هدف های خودشو بدون خطا زده است.این شماها هستید که باید چهار چشم مواظب باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها