دبیرکل حزب موتلفه:

۲۰۰ میلیارد دلار ثروت ایران را بلوکه کرده اند

دبیرکل حزب موتلفه گفت: در حالی که در دوره مصدق، دولت نمی‌توانست حتی یک بشکه نفت بفروشد، ولی ما به رغم تهدیدات آمریکا نفت خود را در ونزوئلا می‌فروشیم.

۲۰۰ میلیارد دلار ثروت ایران را بلوکه کرده اند

«اسدالله بادامچیان» روز سه‌شنبه در کنگره جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران گفت: مجمع بعدی باید در تبیین و اجرای رویکردهای گام دوم انقلاب برگزار شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بعد از گذار از دوران سخت درشرایط کنونی باید مشکلات را با تدبیر و مرتفع ساخت، افزود: دولت قبل مشکلات فراوانی در حوزه اقتصادی، مسکن، روابط خارجی و ... ایجاد کرد و به تفکر غربی آنها نقد داشته و داریم. اما دولت کنونی به دنبال حل مشکلات است و در وضعیت کرونا تفاوت مدیریت دولت کنونی و سابق مشخص شده است.

وی با اشاره به تلاش دولت برای حل مسائل معیشتی مردم اظهار داشت: حل مشکلات به راحتی نیست و باید حوصله کرد و وقتی با سیاست‌های غلط بانک مرکزی و دولت گذشته دلار ۳ هزار تومانی، ۳۰ هزار تومان شد، لذا نمی‌توان انتظار داشت تا قیمت‌ها به سرعت کاهش یابد.

بادامچیان با بیان اینکه ایران در جهان کشور مستقل، قدرتمند و دارای موقعیت ویژه است، تصریح کرد: ما در حال پیشبرد سیاست‌های خود در جهان هستیم و در شرایط کنونی ایران نفت خود را با قدرت می فروشد و آمریکایی‌ها هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند. در حالی که در دوره مصدق، دولت نمی‌توانست حتی یک بشکه نفت بفروشد. ولی ما علیرغم تهدیدات آمریکا نفت خود را در ونزوئلا می‌فروشیم.

دبیرکل حزب موتلفه ادامه داد: در جریان انتقال نفت به ویتنام، آمریکا قصد مصادره نفتکش جمهوری اسلامی ایران را داشت ولی سپاه با اقتدار در برابر ناو جنگی آمریکا قرار گرفت و ناو آمریکایی نتوانست هیچ مداخله‌ای انجام دهد. چنین موفقیت‌هایی به برکت انقلاب، رهبری حکیمانه، خون شهدا و غیرت ملت ایران است که در برابر استکبار ایستاده‌ایم.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت های کشور و پیشرفت نظام اسلامی گفت: پیش از انقلاب ۲۰۰ هزار دانشجو در کشور و ۱۰۰ هزار نفر خارج از کشور تحصیل می‌کردند ولی در حال حاضر ۴۰ میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی داریم. همچنین آمریکا ۳۰ تریلیون بدهکار خارجی دارد ولی ایران اسلامی یک دلار بدهکاری ندارد. در حالی که ۲۰۰ میلیارد دلار ثروت ایران را بلوکه کرده اند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ضمن تاکید بر اینکه باید تمدن نوین اسلامی را در گام دوم بسازیم، تصریح کرد: باید جامعه نمونه را ایجاد کنیم که پر از رفاه، اقتدار، ارزش های اسلامی، شادی، محبت، قدرت و ... باشد و نباید در دولت اسلامی اختلاس و فساد باشد.

بادامچیان ضمن تاکید بر اینکه مجلس و قوه قضاییه باید الگو و کاملا مبتنی بر یک جامعه اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در بخش های کشاورزی، سیاسی و جامعه نمونه های فعالیت بیشتری در گام جدید انجام دهند. مسوولان منتخب باید بدانند برای گام دوم و رویکردهای آن انتخاب شده‌اند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • عباس
    0

    مردم خسته شدندزودتروعده هاتون رواجراکنید،فردا دیراست

  • ناشناس
    2

    بعد از این همه تعریف و تمجید از قدرت فروش نفت پس پولشو کی میگرید.برای گرفتن پولش آخرش هم باید التماس کنید

  • ناشناس
    2

    جناب بادامچیان جنابعالی با این ید و بیضا و سوابق انقلابی چرا یقه مسیولین دولت قبل را در موقع تصدیشان نگرفتی شما که ماشاالله انقلابی دو آتشه و از سردمداران موتلفه هستید هنوز هم جرات نمیکنید از حاکمیت مواخذه و محاکمه مسببان وضع موجود را مطالبه کنید آیا انقلابیون فقط برای یک دوره تاریخی انقلابیند؟؟؟و یا شما چون به مشروطه تان رسیده اید مدام در فکر تداوم وضع موجود و توجیه آن میباشید از خودتان بارها شنیدیم که انقلابی بودن شرط نیست انقلابی ماندن شرط است پس اگر راست میگویید به همراه مجلس که خود را انقلابی میداند به دنبال همان هایی که این وضع را به وجود اوردند بروید و حق ملت مظلوم ایران را بستانید و مسترد کنید و گر نه این کلیشه ها و دلایل یک بچه ده ساله را هم قانع نمیکند پس بسم الله ملت هم پشت سر شماست وگرنه شما هم در کنج عافیت روزه سکوت بگیرید که ثوابش بیشتر است.....

  • ناشناس
    1

    به ونزوئلا نفت فروختن یعنی همان زیره به کرمون بردن خودمان است ؟ مثل فروشگاههای لوازم خانگی که فقط برای ایجاد فضای خرید و فروش و فریب مردم لوازمی که خریدار ندارد را بین مغازه و انبار جابجا میکنند

  • مجیدی
    1

    شما نفت میدید.ونزوئلا پولش میگیرید؟فکر نکنم،چون اون از ایران خیلی بدبخت تر،و الان چهل سال ایران داره نفت مفتی داره میده کشورای به اصطلاح خودش دوست،بعدشم هرچی پولای اران مسدود بشه بهتر،چیزی که گیر مردم نمیاد میخوام گیر شماها هم نیاد،

  • امید
    2

    بالاخره طلب ایران چقدر است؟هرکس چیزی می گوید لااقل سر میزان طلب با هم هماهنگ باشید کار سختی نیست !!

  • محمد
    1

    اینها همه شان دروغگو های زبر دستی هستند .

  • ناشناس
    1

    صدها میلیارد دلار بعد از انقلاب، در حساب کشور ریخته شده است، ولی به دلیل ندانم کاری های افرادی امثال بادامچیان، جز فقر و فساد و گرانی، چیز دیگری را برای مردم به ارمغان نیاورده است. تمامی فعالیتهای امثال بادامچیان از ابتدا تا کنون، در جهت کسب قدرت و ریاست بوده، و باعث دین گریزی مردم شده است. کسانی که اکنون دارای پشتوانه مردمی نیستند، باید استعفا دهند و صحنه مدیریتی کشور را به افراد صالح و مومن واگذار کنند، تا رشد و شکوفایی متبلور شود. حزب موتلفه قبل از انقلاب، اسلامی بود، ولی حالا این حزب موتلفه در راستای بسط و گسترش قدرت طلبی و ثروت اندوزی، دین و ایمان مردم را به مسلخ برده است، و اقتصاد کشور را در آستانه فروپاشی کامل قرار داده است، چون با پول پاشی از بیت المال بین افراد غارتگر و اشرافی، در حال پیمودن سیره اموی است.

  • سعید
    1

    نفت به ونزولا میفروشین یا باج میدین .ونزولا کشوریست نزدیک آمریکا ایرانم به خاطر اینکه حیاط خلوتی اونجا داشته باشه( مثل نقشه ربایش مسیح علینژاد وانتقالش به ایران ازطریق ونزولا) مجبوره سره کیسه رو شل کنه

  • ناشناس
    1

    کم مونده بود تو از دیار باقی بیایی ارشادمون کنی .200 میلیارد را اگر داده بودندالان کجا بود ؟کینه امثال تو با خادمین این ملت تمامی ندارد کوروش ومصدق ورضا شاه وووو بدند اما هم قماشهای تو گل وبلبل .

  • مش جمعه
    1

    بازار تهران که سهم پدری حزب موتلفه هست.خاک بر سرت، ونزوئلا خودش تولید کننده نفت هست.ایران بنزین و گازوئیل مجانی بهش میدهد.این وسط هم گاهی آمریکا بعضی از کشتی ها را مصادره میکند و دولت ایران هم در این مورد لال هست.نفت راهم نصف قیمت به چین میدهند و دولت چین هم از ارسال پول به ایران خودداری میکند و در نهایت تهاتر میکنند و تسیع و مهر و پیشانی داغ کن برفی می آورند

  • ناشناس
    0

    بگو منتظریم پولهای بلوکه شده در دولت قبل که میبایست خرج معیشت مردم میشد آزاد بشه بریزیم تو بازار تا انشالله فرجی بشه پس مدیریتی که ازش دم میزنید وگوش فلک را کر کرده بود کجا رفت کجا رفت سی درصد تحریمها و هفتاد درصد مدیریت دروغگو های پست طلب

  • ناشناس
    0

    کی پولهای بلوکه شده ایران آزاد می شود تا شاهد مدیریت هفتاد در صد ی انقلابیون باشیم

  • لات و لوت
    0

    این موتلفه های ایران برباد ده چرا بحثی از ثروتشان نمیکنند ؟

  • ناشناس
    0

    نفسش از جای گرم در می اید و مثلا انقلاب بهش خوب ساخته است.گام اولتان نسلی را نابود کرد و جامعه را به ورطه فقر نود درصدی کشانده است.جان عزیزانتان از گام دوم منصرف شوید و گرنه نود و نه و نه دهم درصد مردم مفلوک دیگر توان نگاهداری شما یک دهم در صدیهای ان قلابی مرفه بی درد جنت مکان نخواهند داشت!

  • ناشناس
    0

    اسدالله با دامچیان یعنی شیر خدایی که با دام چینی بر سر فقرا و مومنان، در گسترش کفر و شرک و نفاق و اشرافی گری سر از پا نشناخته است، ولی در ظاهر خود را ملتزم به اجرای ظاهری احکام اسلامی میپندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها