واکنش کاربران ایرانی به جنگ احتمالی روسیه و اوکراین در فضای مجازی

تحرکات نظامی اخیر روسیه و استقرار بیش از صد هزار سرباز روسی در نزدیکی مرزهای اوکراین نگرانی از وقوع جنگ را افزایش داده است.

واکنش کاربران ایرانی به جنگ احتمالی روسیه و اوکراین در فضای مجازی

این خبر در فضای مجازی سریعا مورد انتشار قرار گرفت و کاربران شبکه‌های اجتماعی با بررسی این موضوع دست به انتشار پست و توییت زده و اغلب به تحلیل آن پرداختند. تا جایی که حدود ۶۷ هزارتوییت و ۸ هزار پست در اینستاگرام طیِ هفته گذشته انتشار داده شد. مرکز پژوهشی بتا نیز در این راستا به بررسی و تحلیل آن پرداخته است.

در گوگل نیز شاهد سرچ ایرانیان پیرامون سه موضوع روسیه، اوکراین و جنگ هستیم که هر سه موضوع در کنار یکدیگر به خصوص در روزهای اخیر سرچ شدند. اغلبِ کاربران نیز به دنبال علت جنگ بین روسیه و اوکراین هستند.

photo_2022-02-15_21-16-56

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    11

    در این که امپریالیسم هار امریکا در صدد حذف هر رقیبی برای خودش است تردیدی نیست.امریکا در منشور های راهبردی سیاست نظامی اش همیشه روسیه و چینرا به عنوان نه رقیب که دشمن یاد می کند.یکی از رقیب -دشمن های یاد نشده اما در مد نظر امریکا هم اتحادیه نوپا و متزلزل اروپاست. امریکا رندانه با سازشهای پنهانی با لندن بریتانیا را از اروپا بیرون کشید.داستا اوکراین تیری با سه نشانه است:اوکراین از روسیه دور شده را به ناتو یعنی اصطبل امریکا وارد می کند؛اروپای در رویای اتحاد را یک بار دیگر در عمل به دنبال خود می کشد و هزینه های لشکر کشی و تسلیحات و اردوگاهی را از گرده ان می کشد؛روسیه را با فروبردن در هزینه های نظامی به ناخشنودیهای اجتماعی و ناتوانی درونی می کشاند و از ان امتیازهایی در جاهای مختلف ازجمله سوریه و ایران می گیرد.حاصل همه اینها هم در افزایش هیمنه و عربده امریکا در جهان جلوه گر می شود که درامدی می شود به رفتن به سراغ چین وهمان بازیهای اکراینی در سمت اسیا.

  • ناشناس
    5

    روسیه جراتش را ندارد .

    نظرات شما -
    • رم
      4

      حتما تو جرعتشو داری ؟

  • ناشناس
    4

    کمونیست نجس کافر برو به جهنم در اکراین

  • ناشناس
    3

    دسیسه ایرانی روسی یعنی این روسها نیروهاشونو به مرز اکراین بردن تامردم جهان فکرکنن جنگ بزرگی درپیش هست تابواسطه این عمل واکنش به خرید طلاهای انباشته شده درایران بپردازن وسود این معامله بزرگ روباروسها تقسیم کنن پس جنگی هم درکارنیست

  • ناشناس
    1

    اینایی که سنگ روسیه رو به سینه میزنن.
    نمیگم کتابهای قبل از انقلاب!!!!
    کتابهای دهه شصت راهنمایی و دبیرستان رو برن پیدا کنن بخونن!!!!!
    ببینن چقدر از جنایات و خیانت‌های روسیه در قبال ایران‌نوشته!
    کتابهایی که چاپ جمهوری اسلامیست!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها