خبرفوری بررسی می‌کند

پشت‌پرده افشای فایل صوتی سپاه / قالیباف با کرسی ریاست خداحافظی می‌کند؟ / احتمال ریاست نیکزاد بر مجلس

انتشار یک فایل صوتی که در آن به ماجرای فساد هلدینگ یاس اشاره شده، ابعاد گسترده‌ای گرفته است. آیا این فایل صوتی، محمدباقر قالیباف را به سرنوشت محمدجواد ظریف دچار خواهد کرد؟

پشت‌پرده افشای فایل صوتی سپاه / قالیباف با کرسی ریاست خداحافظی می‌کند؟ / احتمال ریاست نیکزاد بر مجلس

مریم محمدپور- مهمترین قربانی فایل صوتی منتشر شده میان فرمانده پیشین سپاه و معاونش، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس است که در این فایل صوتی ادعا شده، او در جریان گُم شدن ۸هزار میلیارد تومان پول تعاونی سپاه، در مقام شهردار وقت تهران نقش داشته است.

مشاور قالیباف به این فایل واکنشی تند نشان داده اما یک نماینده پبشین مجلس خواستار محاکمه قالیباف شده است.

دیروز رسانه های نزدیک به سپاه، اصالت این فایل صوتی را تایید کردند و اخباری غیررسمی درباره هشدارها پیرامون پرونده قالیباف و بی‌میلی برخی نهادها به ریاست او بر مجلس یازدهم منتشر شد.

IMG_20220214_100125_517

به این ترتیب حالا روشن است که اگر فایل صوتی اسفند ۹۹، محمدجواد ظریف را از صحنه سیاست ایران بیرون کرد، فایل صوتی محرمانه‌ای که در بهمن ۱۴۰۰ منتشر شده، قالیباف را هدف قرار داده است.

محمدباقر قالیباف چهره ای است که سالها سعی داشت در میانه جریانات اصولگرا و اصلاح‌طلب قرار گیرد. او در انتخابات ۸۴ شکست خورد و در انتخابات ۸۸ نتوانست وارد گردونه انتحابات شود. انتخابات ۹۲ به صحنه رقابت او با جلیلی و ولایتی در جناح اصولگرا تبدیل شد و عدم کناره‌گیری رقبای همسو، او را از رقابت با روحانی در مرحله دوم انتخابات بازداشت.

در انتخابات ۹۶ قالیباف به نفع رئیسی کنار رفت تا به پیروزی او در برابر رئیس‌جمهور وقت کمک کند. این کناره‌گیری اما سودی نداشت. در انتخابات ۱۴۰۰ قالیباف نامزد محتمل جریان اصولگرا بود اما درحالی که وی خود را در یک قدمی پاستور می‌دید، ناگهان با نامزدی ابراهیم رئیسی روبرو شد و نتوانست وارد عرصه انتخابات شود.

در جریان همان انتخابات بود که حامیان سعید محمد، قالیباف را متهم به دخیل بودن در فساد هلدینگ یاس کردند و حتی برخی افراد او را تهدید کردند که در صورت نامزدی ممکن است ردصلاحیت شود؛ همان اتفاقی که برای علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری و بسیاری دیکر از چهره‌ها افتاد.

IMG_20220214_113511_918

حالا انتشار فایل صوتی فرمانده پیشین سپاه که در آن نام قالیباف بارها تکرار شده، احتمال کلید خوردن پروژه حذف قالیباف را بیشتر کرده است. به این ترتیب ممکن است قالیباف در انتخابات هیئت رئیسه مجلس در خرداد ۱۴۰۱ رای لازم را نیاورد و مانند حداد عادل که در انتخابات مجلس هشتم، پایین‌نشین بهارستان شد، قالیباف هم از هیئت رئیسه حذف شود.

حذف قالیباف البته چندان راحت نیست. او سرلیست جریان پیروز انتخابات مجلس یازدهم بود و نمایندگان بسیاری را همراه خود دارد. با این حال اگر دولت رئیسی پشت نامزدی دیگر قرار بگیرد و به نماینده‌ها این سیگنال را بفرستد که با رای دادن به رقیب رئیس فعلی، پروژه‌ها در حوزه‌های انتخابیه آنها با سرعت بیشتری پیش می‌رود، آن وقت ممکن است چهره‌ای نزدیک رئیسی جایگزین قالیباف در هیئت رئیسه شود.

مهمترین چهره‌ای که در مجلس می‌تواند رقیب قالیباف شود، علی نیکزاد است. نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی بود که پیش‌بینی می‌شد معاون اول او شود اما در مجلس ماند. همان موقع پیش‌بینی می‌شد که نیکزاد باید برنامه‌ای در مجلس داشته باشد، و الا راهی پاستور می‌شد.

اگر قالیباف در قریب به ۱۰۰ روز باقی مانده تا انتخابات هیئت رئیسه مجلس، بتواند نمایندگان را قانع کند که پرونده هلدینگ یاس ربطی به او ندارد و اتهامی متوجه او نیست، شاید بتواند موقعیت خود را در بهارستان حفظ کند. در غیر این صورت، چهره اصلی نزدیک به رئیس‌جمهور، در صدر پارلمان خواهد نشست و فرآیند همسویی قوا را شدت خواهد بخشید

این برنامه، احتمالا کاندیداتوری برای ریاست مجلس در سال آتی است. نیکزاد نایب رئیس مجلس است  و محبوبیت بالایی میان نمایندگان دارد. او از رای فراکسیون آذری‌های مجلس برخوردار است و می‌تواند رای کافی برای شکست قالیباف داشته باشد.

به این ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد که پروژه "فایل های صوتی" که یکی پس از دیگری، چهره‌های سیاسی را خانه‌نشین می‌کند، حالا سراغ قالیباف رفته است. سیاستمداری که سودای ریاست جمهوری داشت ولی حالا کرسی ریاست مجلس را هم متزلزل می‌بیند.

اگر قالیباف در قریب به ۱۰۰ روز باقی مانده تا انتخابات هیئت رئیسه مجلس، بتواند نمایندگان را قانع کند که پرونده هلدینگ یاس ربطی به او ندارد و اتهامی متوجه او نیست، شاید بتواند موقعیت خود را در بهارستان حفظ کند. در غیر این صورت، چهره اصلی نزدیک به رئیس‌جمهور، در صدر پارلمان خواهد نشست و فرآیند همسویی قوا را شدت خواهد بخشید.

هرچه هست، فعلا پروژه فایل‌های صوتی هر سال یک چهره سیاسی را کنار می‌زند و معلوم نیست کدام دست‌های پشت‌پرده، این صداهای محرمانه را به رسانه‌ها درز می‌دهند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 129
  • عباس
    165

    لعنت خدابه تفرقه اندازان،آینده ایران روشن است خداهست

    نظرات شما -
    • علی
      13

      آمین.و درود خدا به حرف حق زن از هر گروه و دسته ای

    • مرتضی
      50

      چقدر تفرقه زن ها خودشون رو زود لو دادند تا ساعت 15 دقیقا 30 نفر

    • ناشناس
      9

      این فساد ها و دزدی ها و اختلاس ها برای تندروها و کاسبان تحریم و افول گرایان و سرداران و..... بسیار عادی و معمولیه !!!

  • ناشناس
    11

    پشت پردهای نیست برای اختلاص انقلاب کردند

    نظرات شما -
    • 1

      اختلاس

    • ناشناس
      4

      اختلاث

  • ناشناس
    15

    بعید میدانم قالیباف حذف شود، زیرا فساد جزیی از سیستم شده !!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      47

      خخخه پس واسه همین هست افراد را زندانی می کنند عزیزم؟ چی می زنی؟

    • ناشناس
      2

      کلی از سیستم شده نه جزئی

  • ناشناس
    3

    باید محاکمه ، رد مال و زندانی شود

    نظرات شما -
    • علی
      63

      جهت اطلاع. فرد اختلاسگر دستگیر و محاکمه و در حال رد مال است. به نظر شما کار دیگه ای باید کرد

    • 24

      شوخیشم زشته

  • ناشناس
    9

    اندک اندک جمع دزدان میرسندتو هر جای دنیا که بود هزار تا فتوا میدادند حالا اقایون روحانیون و مراجع سکوت اختیار کردندهر کسی در این امر کوتاهی کند شریک گناه هست طرف بخاطر نانی دستاشو قطع میکنند مملکتو می چاپند کار ندارند اینم حکومت عدل علی

    نظرات شما -
    • علی
      112

      شما خبر نداری شاه دزدشون در یک فقره 35 میلیارد دلار پول نقد. بیش از 300چمدان جواهرات و تعداد زیادی ملک در کشورهای مختلف سال 57 دزدید و رفت . نمی دونم چرا شما فرمودید اندک اندک

    • حقیقت
      8

      علی جان بابا چقدر تو گوگولی هستی این اطلاعات قشنگ رو چجوری بدست آوردی ااااه اصلاچقدر تو باهوشی مثه خرگوشی

    • صادق
      6

      بازم علی امد با کامنتای افراطی و کور کورانه!!
      با این علی کار نداشته باشید، سرباز 4درصدیاس.

    • زمان
      3

      سي وپنج ميايارد ميشه ٣٥٠تن بول كمي منطقي باش

    • 7

      این فردی که به نام علی پیام میزاره. از اون بدبخت هایی است که پول میگیره بره سایت های خبری رو بگرده و پیام بذاره. از اون برادران و یا خواهران جنگ سایبری است.

    • ناشناس
      50

      چرا کسی خلاف نظر شما رو بده میشه جیره خور این منطق شما رو نشون میده .فقط توهین

    • ناشناس
      2

      کامنت گذاران شرح صدر داشته باشند و قدرت تحملشان را بالا ببرند ونظرهای مخالفینشان را بشنوند. نمی شود با اتهام و حرف زشت زدن دهان کسی را بست مطمئنا آنهائی که چنین کاری می کنند نه تنها حرفشان برای دیگران قابل پذیرش نیست بلکه عکس العمل منفی هم دارد

  • کریم
    6

    آقای قالیباف باید از مجلس برود .نه از ریاست اگر انقلابی باشد می ماند

    نظرات شما -
    • علی
      92

      من طرفدار قالیباف نیستم ولی طرف دار حق هستم. یک نفر از شرکت های زیر مجموعه سپاه اختلاس کرده. با پی گیری سپاه اون فرد معرفی شده تا پرونده اش در دادگاه رسیدگی بشه. طرف متوجه میشه و به خارج از کشور فرار میکنه. آقای قالیباف با برنامه ایشان رو از خارج از کشور به داخل می اورد و او را دستگیر و محاکمه و در حال رد مال هستند . دیگه به نظر شما چکار باید کرد.

    • ناشناس
      5

      رییس و شرکای دزد هنوز آزادند و خودشان قراره دزد را بگیرند

  • ناشناس
    15

    نجفی را زدند چون پرونده فساد شهرداری را رو کرد و پیگیر آن شد.
    قالیباف را رئیس مجلس کردند.
    رئیسی را برای اینکه پرونده شکایت شهرداری را ماست مالی کرد بر کرسی ریاست جمهوری نشاندند.
    قدرت دست آن دیگری نیست! دست آن دیگران هفت تیر بدست است.

    نظرات شما -
    • علی
      40

      خوش خیال

    • ناشناس
      3

      به نظر من دو تا آب میوه بخر به خودت یه سری بزن

  • امید
    1

    همه موجوداتی که در مرداب زندگی میکنند بوی گند تعفن میدهند.

  • ناشناس
    1

    مثل اینکه نویسنده نگران افرادی هستند که اسم شان در این نوار صوتی اعلام شده نه اینکه این افراد خلاف قانون عمل کرده اند باید طوری باشد که قانون از هر شخصی بالاتر باشد نه اینکه فرد از قانون بالاتر باشد وقانون برای همه به طور یکسان اجرا شود

  • جیرانی
    7

    عباس لاس میگه

  • مهدی
    12

    قالیباف رو با ظریف مقایسه میکنید؟ فکر نکنم ظریف تو عمرش یه لقمه حرام خورده باشه در ضمن فایل ظریف هم بر علیه همین آقایان به اصطلاح مرد میدان(دزد میدان) بود

  • ناشناس
    70

    ایشون بیدی نیست که با این بادها بلرزد .مقاومت مقاومت مقاومت. جهادی انقلابی .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      کنایه هم حالیتون نمیشه

  • عمو جانی
    7

    حکومت دزد سالار

  • دوشنبه
    3

    چی شده چی میگن باقر خان .باهات چپ افتادن نمیخوانت .یا راست میگن وجوابی برای گفتن نداری.یا اونا چند نفرند وشما تنهایی حریفشون نیستی.چقدر خوب بود باهم دعوا نمیکردین.سریال روزی روزگاری بد اموزی داشته.وگرنه شماها اینقدر هم بی در وپیکر نبودین.طفلکها کارشون به رسوایی کشید.

  • ناشناس
    2

    لعت خدا بر انسانهای مقدس نما
    و متظاهر
    بر کسانی که درد مردم را درد خود نمی دانند
    خداوند هر چه زودتر رسواشان کنه
    به بدترین شکل

  • الی
    4

    ۸۰۰۰هزار ملیارد !!!! وای خدای من
    ما چطوری با یک حقوق ۵ ملیونی یک ماه سر می کنیم حتما معجزه ای در کار است

  • ناشناس
    0

    سیاست هم قطعا سطل زباله دارد.......................................................

  • جهت
    1


    این اتفاق با خیلی تاخیر و زمان خریدن روبرو شده است و این حرکت انتقادی و افشاگری و دنباله گیری باید در همان زمانی که جعبه سیاه قالیباف عیسی شریفی بابت همین مشکلات عدیده پولی و مالی و رانتی که محاکمه شد باید قالیباف نیز زیر اخیه میرفت ولی با لابی گری خود را از این مخمصه دور کرد .

  • عباسیان
    1

    به کامنت گذار بنام علی : تو که همان حرف های رفوگر اعظم حسین شریعتمداری را عینا تکرار کرده ای ؟ اقای قالیباف چگونه مدیری بوده که قائم مقامش در شهرداری طی ۱۲ سال میلیاردها اختلاس ودزدی کرده وجناب قالیباف در این ۱۲ سال متوجه نشد ؟ فرض بر این که اطلاع نداشت پس قبول کنیم مدیریت هم نداشت که ۱۲ سال قائم مقامش دزد واختلاسگر بود و او بی اطلاع بود !!!!! اقای قالیباف توصیح دهد زمین ۵۰۰۰ متری در سعادت که بنام اسحاق قالیباف است وبزرگترین مجموعه غیر انتفاعی اموزشی است وحداقل ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد را از کجا اورده است ؟ لابداز حقوق نظامی گری وکارمندی ؟

  • ناشناس
    2

    خیلی جالبه بعضی از از نمایندگان منکر وجود این فایل صوتی می شوند بعد خوده برادران سپاه تایید میکنند واقعا ما تو چه مملکتی زندگی میکنیم خدایا نجاتمون بده از دست این ریاکاران انسان نما

  • محمد
    2

    خدا لعنت کنه مال مردم خورو ما برای در آوردن چندرغاز از راه حلال روزی هزاربار خودمونو به آب و آتیش می زنیم آقایون چقدر راحت در مورد ۸۰۰۰ میلیارد تومن که دزدیدن اظهار نظر میکنن

  • ولی
    3

    آقای علی حرف های کیهان شریعتمداری را تکرار نکن

  • شهید بزرگوار شیخ طوطی
    3

    خدا نابودشون کنه

  • لعنتی‌های ساندیس خور
    4

    لعنت خدا به اونایی که به خاطر یک کیک و ساندیس ناموسشون رو به حراج میذارن

  • ناشناس
    1

    در جواب علی اقا که فرمودند شاه دزدی کرده ما هم باید دزدی کنیم این جواب شما رو خودت به خودت بده مردک نادان چه ربطی به هم داره

  • ایرانی آباد و آزاد
    2

    نظام و سران از قبل عملکرد و فساد قلیباف را می دانستند که روانه مجلس و ریاست کردند!!!
    بعید می دانم قالیباف را تندروها و افول گرایان نظام حذف کنند. زیرا قالیباف هم همانند احمدی نژاد حرف برای گفتن زیاد دارد و نظام از این مسئله وحشت دارد!!

  • arad
    3

    هرکسی به هر طریقی از خون شهدا و انقلاب و اعتماد مردم سوء استفاده میکند خدا لعنتش کند انشائ الله حق به حقدار و مردم از دست مختلصین نجاتت پیدا میکند آقای قالیباف یکی از کارهای مثبتی که در دوران پشت میز نشینی انجام داده در یک مصاحبه زنده به مردم توضیح بدهد اگر دارددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟

  • خزان
    0

    اگر دردم همین یکی بودی چه بودی .هزاران پرونده باز و نیمه باز و مختومه از برادران موجود است اگر کیسه برنج دزد قطع عضو شد برای رد گم کردن بود.هیاهوی بسیار میکنند آخرش کشک میسایند.بخورید نون فقر و بیچاره ها را و زندانها را بزرگتر کنید.امسال در کربلا

  • محمد
    36

    خطاب به مهدی انصاف چیز خوبی است من وجنابعالی نباید به کسانیکه خون دل خوردن واز زندگی وجوانی ووووخود گذشتن تا شدن مرد میدان ....سزاوار نیست هتاکی کنیم... دراین دارفانی که سال ها مثل برق وباد سپری میشود لازم است تفکر کنیم وزحمات دیگران وخون دل خوردن انها را بازیچه دست خود ودیگران قرارندهیم ...سالم باشی وبرقرار برادر عزیز

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    تورو خدا با هم جنگ نکنید. اگر شماها نباشید. ما چه جوری روزی پیدا کنیم. ما جیره خوریم. شما باید اختلاس کنید تا یه چیزی بما برسد. وگرنه ما نه تحصیلاتی داریم نه کاری بلد هستیم نه شغلی داریم و نه حرفه ای بلدیم. تورو خدا در کنار هم با ارامش کنار بیایید و سهم مارو هم بدید. ممنون

  • تکلیفِ تاریک
    1

    هر چند وقت یک بار فایلی صوتی منتشر می شود/خخخخخخخخخ/واقعا چه اهمیتی داره؛ تکلیف ما که روشنِ

  • غلام
    2

    چقدر تحلیل های شما آبکیه!! فکر کردی اینحا فنلاند هست که بخاطر چند صد دلار طرف از شغلش استفعا بده! اینجا پای 13 هزار میلیارد تومن در میانه و عمرا" قالیباف بخواد استعفاء یا چیزی ضعیف تر از اینها بده! اما اینو بدونید عدم استعفای ایشان باعث میشه آیندگان ما هم تیلیاردی اختلاس و فساد کنند چون میدونند هرگز بازخواست نمیشن!

  • ماشا
    2

    چقدر بدبخت و بیچاره ایم ما هشتاد میلیون که این آقا با اون مبلغ کلان که حاپولی شده حتی ممکنه از ریاست مجلس هم بنا به مصلحت نظام کنار گذاشته نشه!!! چمون شده ما مردم. فقط حرف خورمون اره پیشرفت میکنه. تخم مرغ چنده؟ برنج چی؟ سکو نفتی حاجی رو ندیدی؟ هزار میلیارد چند صفر داره؟ خیلی از اختلاسگرا خودشونم بخدا نمیدونن پولی که میدزدن چند صفر داره و اصلا چطور نوشته میشه! حالا هی درس بخون هی کار کن با اتوبوس برو سر برج چند روز دیگه ست؟ چقد عیدی میدن. سیاه بختانیم بخودش قسم!!!

  • حسن کریمی
    0

    هر که از پل بگذرد خندان بود
    زیر پل جایگه رندان بود
    خدا عاقبت همه مون رو به خیر کنه ما که علم غیب نداریم ولی خیلی بدبختیم که توی ایران باید دلمون واسه گناه کار و بی گناه بسوزه ولی از اقایون بالا نشین کسی به فکر مردم ستم دیده نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      به خصوص از پل سید خندان.

    • 0

      اتفاقا همه بالا نشینها فکر مردم هستند که چگونه سرش شیره بمالند,ازش رای الکی بگیرند,حقش را بخورند و بعد هم بگویند همه چیز زیر سر نفهمی مردم است!

  • کریم
    1

    هیچ اتفاقی نمیفتد فقط میگن کار آمریکا و اسراییل بود و ما بی گناه بودیم

  • رم
    29

    جناب قالی باف مقتدر باثلابت بمان اینها به قول احمدی نژادعزیزمی سوزند زیبا هم می سوزند انسان تاشهیدنباشد شهید نمی شود پس بمان قوی ومقتدریک ایران پشتت هست مالک زمان علی باش حریف نادان است خودفروش

    نظرات شما -
    • اله قلی خان
      0

      رو من حساب نکن کاکام😶✌

  • براوو
    6

    دنیا دارمکافات است،چاه کن خودش همیشه اول میفته توچاه،اون موقعی که باجناب زاکانی نقشه کشیدید وجناب دکترتاج گردون روازمجلس بیرون کردید باید می‌دونستی که خداوندناظر بر ریاکاری شماروباه صفتان هست،اصلا،تاج گردون هم دزد،توکه خودت سردسته دزدها بودی چطوری روت شدباتهمت دزدی کسی روعزل کنی؟

  • بابک
    0

    خوبه یه فضایی هست مثل چاه ، که توش داد میزنیم اگه طرح صیانت مجلس تصویب بشه خیلیا میترکن




  • ناشناس
    3

    اگر یک مقام آمریکایی چنین دزدی کرده بود الان صدا وسیما خودش را جر داده بود و ندای حق طلبی قوه قضائیه و بیانیه های محکومیت نمایندگان و پاره شدن روزنامه های سپاه اتفاق می افتاد . اما وقتی سردار گاز انبری مطرح باشد میگن مگه چیه این پولها را بردن سوریه برای جنگ خرج کردن و هیچ حساب و کتابی ندارد

  • احمدی
    3

    ایران پر است از این دزدها .که یه جورایی به بالا بالاها وصل هستند که به راحتی هم بیرون نمی رن .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آفرین

  • ناشناس
    33

    اقاي قاليباف زنده باشي و سربلند و سرافراز ما مطمن هستيم شما از پس هر مشكلي برمياي .. اقاي قاليباف قوانين خوبي رو در مجلس در دست دارن كه دشمنهاشون زياد شدن به همين دليل براشون چنين برنامه ايي ترتيب دادن …

  • ناشناس
    3

    آنها که دست تطاول و تجاوز بر ثروت این سرزمین نهاده اند در روز قیامت همه اعمالشان تباه است چون بنده از حق خود نمی گذرم، شماها هرچند به قیامت اعتقاد ندارید اما ما ایمان داریم
    هرکس یک ریال از بیت المال را برداشته صرف سوریه، لبنان، عراق ، یمن و... کرده است منتظر قهرخداوند باشد

  • ناشناس
    3

    قالیباف بنده خدا تو حساب فرزندش فقط ۴ میلیون بیشتر نبود

    البته نگفتن ۴ میلیون دلار یا ۴ میلیارد دلار

    این جامعه به چه سرنوشتی دچار شده امثال شهید رجایی چنان ساده زیست بودند

    و اینان چه حریص

  • فاطمه
    42

    در جواب مهدی اگر همین مرد میدان نبود الان امثال شما سری در بدن نداشتید و ناموستان هم کنیزهای داعش بودند انصاف چیز خوبی هست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      اینها همش لاف زدن شما سهمیه بگیران و غارتگران بیت المال است برای آنکه پشت دین و دفاع از امنیت ملت، در کمال آرامش دزدی کنید بخورید و به حال ملت بخندید

    • ناشناس
      5

      از ناموس مردم نابه نذا بی غیرت
      همه دنیا ارتش داره و وظیفه دفاع از کشور وناموسه، ارتش دیگر کشورها هیچ متتی نمی‌ذارن که شما وطن فروشان عرب پرست مدام میگید. برید گم شید حرام زاده ها

  • عبداله مهتدی
    41

    کینه وبغص اصلاح طلبان آمریکایی از قالیباف تما م شدنی نیست

  • 4

    حضرت والا به سلامت باشن

  • ناشناس
    2

    چرا به اصل مساله توجه نمی کنید تعاونی ۸۰۰۰ میلیارد تومان پول داره خودش یک دولت هست .به فکر چه تعاونی هست .تعاونی ها در ایران چند نفر عضو دارند.معلومه که وقتی یه تعاونی این همه پول داره اختلاس هم میشه .

  • ناشناس
    0

    لعنت به همتون که مردم و در بورس بدبخت کردید و 43 ساله همه امیدها را ناامید کردید خدا کند که در زندگی شخصی خودتون هم گرفتار بشید تا درد مردم و بفهمید

  • ناشناس
    0

    آقایان حضرات که اینقدر در مورد حق الناس حساس هستند چرا این همه تخلف را می بینند و می شنوند چرا عکس‌العملی نشان نمی دهند نکند این همه پول را ازخانه اسراءیل دزدیدند حق الناس تلقی نمی‌شود!!!!

  • ناشناس
    1

    این عباس آقا احتمالا از آنهایی است که هم از توبره می خوره هم از آخور

  • کلونتر
    3

    خیلی پر رو هست دیدی چه جور با محمد جواد ظریف بازی میکرد
    چوب خدا صدا نداره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      قالیباف وقتی اون دوتا دزد تعلیق شده و اخراجی از مجلس را تایید کرد از آن زمان ازش نفرت پیدا کردم

  • ناشناس
    3

    هیچ فکر کردید که پرونده خاوری سه هزار میلیارد بود ولی این پرونده ۸ هزار میلیارد تومانه؟؟؟ !!!! فقط یادآوری کردم که بگم مواظب باشیم حق خاوری ضایع نشده باشه! حق الناس رو باید مواظب بود! یک مَثَل قدیمی هست که میگه وقتی شل بگیری،سفت میخوری!!!

  • ناشناس
    1

    محمد باقر عاشق خدمت هست و جرثقیل هم نمیتونه اونو از رو صندلی ریاست بلند کنه

  • ففه
    5

    به کامنت گذارعلی :میخام راستشو بگید برا هر کامنت از پول ملت چقدر برات فاکتور میزنن؟؟؟!!! حالا نترس به نظرم تو زحمت نوشتن کامنت را میکشی به نظرم براتو حلاله !!!!حالا برا اون پرداخت کننده حرام است یا نیست به کسی مربوط نیست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      13

      یه مثلی هست میگه «کافر همه را به کبش خود پندارد»حتماجنابعالی هم خودت برای این کامنتها که می گذاری پول می گیری؟مراقب باش این پولها راقاتلان وخائنین پاریس نشین این مردم تو حسابت نریزن. !!اولش لذیذ هست چون مال مفته ولی بعدا گلو گیر. است

    • 22

      جناب قالیباف فردی خدوم پرتلاش برنامه ریز هست که بسیا ی از مردم تهران حسرت زمان شهرداری ایشان را می خورنددشمنان از او کینه به دل دا ر ند و قصد انتقام را دارند پرونده ای که چند سال پیش مطرح شده وتوسط قاضی، مجرمان مشخص شده و اتهامی برای ایشان نبوده است چرا بعضیا خود را در جای قاضی می گذارند و حکم میدهند این هم یک نوع زیاده خواهی نیست؟؟




  • ناشناس
    4

    از ۸۰۰۰ میلیارد اختلاس ۴۰۰ میلیاردش مشاور اعظم پس داده ۷۶۰۰ تای دیگه کجاست ؟؟ خیلی جالب هست که یک شرکت در سال ۹۲ تاسیس شده و تا پایان سال هشت هزار میلیارد از داراییش اختلاس شده تازه بهش شک کردند !!! مگه چقد درآمد داشته این شرکت عشق محمد باقر

  • ناشناس
    4

    قبلا سردار همت بود عباس دوران بود باکری بود زین الدین بود نادر مهدوی بود .... العان سردار قالی باف سردار زاکانی و سردار قاسمی----- چقد عقب رفت کردیم

  • ناشناس
    5

    یعنی اینقئر زو. دارید قالیباف عوض کنید پولهای کشور چه میشوند.؟

  • ناشناس
    2

    دمت گرم محمد باقر برو خوش باش حال تا اون دنیا از این ستون تا اون ستون فرجهه

  • ناشناس
    1

    هیچی نمیشه حتی به اندازه افتادن پر مگس بر زمین، همه ملت مردن

  • تورج میرآب
    3

    گرگها رو پوست گوسفندیشونو خدا داره میکنه

  • کلاغ پر
    3

    من چند روزی بنا به ضرورت از اینترنت وخبر فوری دور بودم از تعجب دوستان از خبر اینچنینی متعجبم تمام بالا نشینان اینچنینن حالا بسته به سیستم دار دکه کی بخواهد سکوت کند ویااز این حربه برای نابودی اش استفاده کند .ملت همه اینارو میفهمد ولی حیف که .............

  • ناشناس
    1

    قیاس مع الفارقی دزدی را با وزیر خارجه مقیاس کردن

  • محمد
    17

    به کوری چشم بد خواهان حالا حالاها قالیبان رئیس مجلس خواهد بود تمام کسانی که دراین قضیه دست داشتن در زندان بسر می برند لطفا نبش قبر نکنید

  • محبوب
    2

    این افراد همه دارند بازندگی مردم بازی می کنندبا افکار مردم با جوانی بچه باهستی جوانان همه جوانان فذق نمی کند .قشر کمی هستند .

  • ناشناس
    15

    از قالیباف ها و زاکانی ها و سردار قاسمی ها و...وحشت دارندهمانند آنکه در زمان جنگ از همت ها و باقری ها وباکری ها و.... زیرا خدمات اینها در جایگاهائی که بودند و هستند روشن هست و افرادی در جای اینها قرار گرفتند یا از اصلاح طلب یا خنثی نتوانستند مانند اینها خدمات انجام دهند و می ترسند در آینده مردم مسئولیتهای بالاتری به آنها بدهند واین تهمت زننده ها را شرمنده کنند و در حال تخریب خیالی اینها هستندو اتهامات خیالی برای اینها می سازند ولی اکثریت مردم خدمات خدمتگزارانشان را از یاد نمی برند

  • 14

    بعضی آموزش دیده اند و حرفه ای هستند آسمان و ریسمان را به هم می بافند تا قالیباف و سرداران دیگر خدوم را به زمین بزنند ولی بدانند اقدامات آنها مانند کف روی آب است و باطل و هیج اثری در تخریب اینها ندارد و خود شان رسوا می شوند و القاب زشتی که بکار می برند به خودشان بر می گردد

  • 11

    در کشور دادگاه و قوه قضائیه هست و قالیباف از اتهامات مبری شده .بعضی خود را جای اینها گذاشته اند وبه افراد اتهام دزد بودن و اختلاسگر و... می زننداگر افرادی در فضای مجازی همین افراد را مجرم معرفی کنند به وجدان خود مراجعه کنند ،چه می کنند؟؟!!

  • 0

    خبر فوری در این قسمت چرا همه کامنت ها را قر ار ندا ده ای؟؟

  • 0

    خبر فوری همه پیام ها. را قراربده و تبعیض قائل نشو ید

  • هفت لنگ بختیاری
    12

    این ها دسیسه دشمنان غرب گراست

  • عادل
    4

    جواب این علی اقا اگر شاه فاسد دوزد بود ا عای پیامبری نمیکرد وچون شاه دوزدی کرده برای اخوند دوزدی حلال است این منطق مسولین جمهوری اسلامی هست

    نظرات شما -
    • محمدرضا
      1

      دقیقا صد در صد موافقم اینا ادعای پیغمبر دارند با این دین متاسفم

  • راحیل
    0

    اگر این هم فتنه هست شما که بلندگو و صداو سیما دارید پول دارید اسلحه دارید چرا حقایق را لاپوشانی نمی کنید چرا فرار میکنید

  • علی
    0

    فقط گاندومحمد فیلم گاندو باوضو نگاه کنید

  • ...........
    4

    نفاق در ذات منافقین است و آنها زندگی خود را در شایعه پراکنی و نفاق جستجو می کنند مرگ بر منافقین مفسد و فتنه گر

  • محسن
    1

    خبر فوری.. این جملتون نادرسته.. ( محمدباقر قالیباف چهره ای است که سالها سعی داشت در میانه جریانات اصولگرا و اصلاح‌طلب قرار گیرد.) شاید بشه با ارفاق ،این نقش رو به نام آقای لاریجانی نوشت ..ولی برای آقای قالیباف؟؟ آخه یعنی چی؟؟

  • علی
    3

    یعنی نیکزاد از اینها پاکتره؟!بیایین استان اردبیل ببینید چند درصد مدیران منتسب ایشان می باشد

  • اکبر
    2

    انسان جایز الخطاست ببخشید

  • مورچه
    1

    هزارتا فامیل دورهم جمع شدن هرکدام شیره ثروت وطنم رای طریقی غارت می کنند و80میلیون ایرانی درفرودستی کامل بسرمیبریم تنها راه نجات رفراندوم است ولی ثروت ایران باید بین ملت ایران تقسیم شود نه یک مشت دزد ازخدابی خبر

  • ناشناس
    2

    آقا جمهوری اسلامی آخوندی یعنی همین

  • ناشناس
    9

    خاک بر سرت خبر فوری که جز تفرقه و نقاف افکنی کار دیگری نداری هر وقت اومدم تو این کانل حالم از خبرات و اظهار نظر ها ی مخاطبانت بهم خورد شک ندارم که خودت هم مزدور اجنبی هستی انشاالله یکی پیدا بشه کانالت روگل بگیره

  • ناشناس
    2

    لجن پراکنی نکنید 😂🤣

  • هه هه
    0

    اینجا واس ماس هر کی نمی خواد بره خارجه.. نخبه و استاد دانشگاه و پرستار و همه برن... بقیه هیس ... یه روز رئیس اینجا و روز دیگه رئیس اونجام ما اینیم

  • ناشناس
    0

    چرا انقد بیعدالتی توی حقوق هست. چرا باید مشاغل ازاد انقد کم بکیرن.
    اخه با نهصد تومن حقوق مگه میشه زندگی کرد. اونکه مشاغل ازاده باید بمیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • حسام ادیب
    0

    همون بهتر که حذف بشه وقتی که از عنابستانی نماینده خاطی که زد تو صورت سرباز حمایت میکنه حقش همینه.

  • ل
    0

    خدایا ما چه بکنیم که مسعولین دست ازاختلاص بردارند وقتی درکشوری هزار میلیاردی دزدی میشه باید کجا شکایت بکنی که رسیدگی بشه ولا در کشور ما دیگه نیاز به مجلس رهبر نماینده مصلحت هچی نمیخوایم وقتی همه دزدند

  • متین
    0

    خب ظاهرا ایشون هم حقَش رو از سفره انقلاب برداشته چرا اذیتش می کنین .بچه هاش خارج کشور خرجشون زیاده سختش نکنین

  • ایرانی
    0

    قالیباف نگرا نیست . ارباب مثل کوه پشت او وایستاده مگر اینکه حضرت عزرائیل شر حامیش را از سر ملت کم کنه

    نظرات شما -
    • @#*
      0

      عزرائیل هم با ایناست

  • حسین
    0

    سلام خسته نباشین. طاعات قبول باشه.. خدا را شاهد هستم و به این روز عزیز بیست ساله بیکارم واز هیچ کجا درامتی ندارم بجز یارانه که میگیرم.. هشت سال دخترم تو عقد بود خانه ام را فرختم.. به هر کجا میرم جواب نمیدن حالا شما میگین اینا اختلاس میکنن. بذار بخورن خدایی هست.. خدا خیلی بزرگه انشاالله نشون میده.. ما که نداریم از گشنگی مردیم.. نه خدا روزی حواله میکنه خدا بندگانش را دوست داره ما بنده ها حسود و بخیل هستیم. خدایا هرکس حق ما میخورند نیست و نابودش بگردان انشاالله....

  • ناشناس
    1

    شما که جشن گرفته درمورد قالیباف خودت قبلا ازخاتمی ریس جمهور بشود یک خانه 40متری در جماران داشته بعد از خاتمی رئیس جمهوری شد شما یک طلبه بیش نبوده شده رئیس دفتر رئیس جمهور من ازطرف مردم ایران خوبمان وکیل هستم دا رای تمام ایران با پول که خارج از کشور دارید عوض کنیم. جانباز شیمیایی

  • رعد
    0

    آنان که پیش از محکمه بردن مجرم توان دزد خواندن مردم را دارند بی شک در دزدی تجربیات فراوان دارند

  • ناشناس
    4

    چرا اینقدر تهمت می زنی خانم آقای قالیباف بخاطر بیمارش رفته بوده ترکیه ایشان سرطان دارد از خدا بترسی

  • ناشناس
    0

    اچه باشه وچه نباشه مردم روز به روز بدبخت تر میشن این روتاریخ اثبات کرده

  • ناشناس
    0

    سلام خوب مملکتی است

  • فتاحی
    2

    چه انگهایی میزنید بنده خدا توی میلیاردها بود اما به گفته ی قاضی سالم بیرون اومد.
    مگه آخرتی نیست. نفر دو متر کفن میخوایم

  • محمد گلکار خوزانی
    2

    باسلام
    اتفاقا چنین اتفاقی را باید به فال نیک گرفت. فارغ از مسائل و موارد مطروحه متفی که در افکار عمومی جامعه که علیه ایشان میباشد باید عرض کنم که ورود آقای قالیباف به مجلس شورای اسلامی از اول هم اشتباه بود چون ایشان شخصی اجرایی و عملیاتی است و توان اجرا را به خوبی دارد و چنانچه در بدنه دولت در سطح معاونت اول قرار بگیرد بهتر از افراد دیگر عمل خواهد کرد البته در صورت چنین تصمیمی از سوی رئیس جمهوری ممکن است مشکلاتی در این جابجایی در سطوح مهم دولت اتفاقی پیش بیاید.
    ولی ظاهرا تاریخ مصرف ایشان کاملا منقضی شده باشد و حدودا بیست روز دیگر این ابهامات روشن خواهد شد.

  • شهروند ایلامی
    1

    اقدامات اقای لاریجانی درتهران کاملا مشهوده ،تهران اباد کرد نوش جانش
    کاش همه مثل قالیباف بودن

  • ناشناس
    0

    نماز خبرهای شما هیچ نوع نمیخواهم روگوشی من بیاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها