علم الهدی:

رییس مجلس اجازه ندهد فضای مجازی جولانگاه دشمن شود

امام جمعه مشهد گفت: از رییس مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم اجازه ندهند فضای مجازی جولانگاه دشمن شود و در جهت تصویب قانون تنظیم‌گری فضای مجازی اقدام شود

رییس مجلس اجازه ندهد فضای مجازی جولانگاه دشمن شود

سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد با تبریک ۲۲ بهمن و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اکنون پوشش بیمه درمانی از ۱۰ درصد قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به ۹۰ درصد و میزان باسوادی جمعیت کشور از ۳۰ به ۹۰ درصد رسیده است و سهم ۹۵ درصدی تولید و خودکفایی محصولات کشاورزی از جمله پیشرفت‌ها و دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی افزود: پیشرفت های چشمگیر پزشکی و بی‌نیازی از اعزام بیماران به خارج برای درمان از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است، در حالی که اکنون این موضوع معکوس شده است و از دیگر کشورهای دنیا برای جراحی به ایران می‌آیند.

وی بیان کرد: این آمار گوشه‌ای از پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که توسط سازمان یونسکو و سایر سازمان‌های بین‌المللی و معتبر جهانی ارائه شده است و این درحالی است که ایران هشت سال درگیر جنگ تحمیلی و تحریم‌های گسترده بوده است.

به گفته وی، دستاوردهای انقلاب اسلامی این نظریه غربی‌ها را، که کشور آیت‌الله ها نمی تواند زمینه پیشرفت داشته باشد، نقش بر آب کرده است. 

امام جمعه مشهد در ادامه خاطرنشان کرد: نسل امروز ما نسبت به انقلاب چهار سوال دارد، که سوال اول آن است که چرا انقلاب شد، سوال دوم چگونه انقلاب شد، سوال سوم دستاورد این انقلاب چه بود و سوال چهارم آینده این انقلاب به کجا می‌رود؟

علم‌الهدی افزود: از سوی دیگر دستاور مهم انقلاب اسلامی این بود که اسلامی که در چهاردیواری مسجد و حسینیه زندانی بود و من طلبه نمی‌توانستم حتی در داخل مسجد آزادانه از آن صحبت کنم، از چهاردیواری ها بیرون آمده و در راس معادلات سیاسی بین‌المللی دنیا قرار گرفته است.

خطیب جمعه مشهد در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه امسال اجرای باشکوه و عظیم راهپیمایی ۲۲ بهمن به خاطر شیوع کرونا ممکن نبود، گفت: شور و هیجانی که در راهپیمایی و رژه موتوری و خودروی و حضور حماسه آفرینان در این مسیر نمایشگر این واقعیت بود که نگاه نسل امروز نسبت به  انقلاب با نسل انقلابی سال ۵۷ تفاوتی نکرده است. 

وی تصریح کرد: احساسات و عواطفی که امروز با رژه موتوری و خودروی مردم به نمایش گذاشته شد، نشان داد که به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی مسیر خود را با کمال قدرت و صلابت، ادامه خواهد داد. 

علم الهدی ادامه داد: انقلاب اسلامی از یمنی ها، مبارزانی ساخت که اکنون اسرائیل و آمریکا را مستاصل کرده اند و گرایش جهانیان به اسلام و جهانی شدن اسلام بر روی کره زمین همه و همه دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار پیشرفت‌های بی شمار در حوزه ها مختلف است، اما طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، غبار برخی از مشکلات معیشتی و اقتصادی نمی گذارد که این پیشرفت‌ها دیده شود.

خطیب جمعه مشهد با اشاره به حضور رییس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی و نماز جمعه این هفته مشهد، گفت: در حال حاضر مردم از گرانی برخی از کالاهای اساسی رنج می‌برند، در حالی که کمبودی هم وجود ندارد و جریان های مافیا و سودجو، این وضعیت را رقم زده‌اند، امیدوارم مجلس با هماهنگی قوه قضاییه و جریانهای امنیتی و قضایی، دست این عوامل مافیایی را کوتاه کند.

علم الهدی افزود: از رییس مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم اجازه ندهند فضای مجازی جولانگاه دشمن شود و در جهت تصویب قانون تنظیم‌گری فضای مجازی اقدام شود تا با پیگیری نمایندگان مردم، فضای مجازی ملوث و آلوده به جولانگاه دشمن به عنوان فضایی پاک و مقدس برای زندگی مردم مبدل شود.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    1

    فعلا که شما دشمنان ایران وایرانی در کل مملکت دارید جولان میدهید .

  • مهدی
    0

    الهی بی علم بشی همین اینترنت هم می خواهید از مردم بگیرد

  • یاور
    0

    علم الهدا : مجلس اجازه ندهد فضای مجازی جولانگاه افشا کنندگان اختلاسهای و رانتخواریهای من و بقیه اخوتدها باشد که مملکت در ۴۳ سال نابود کردند .

  • حاج س طوسی
    0

    چهل و دو سال تو جایگاه جولانگران هستی. تازه مردم متوجه شدن که فضای مجازی چه معجزه گر خوبی هست که نیرنگهای و دروغها و اختلاس های شما را برملا میکند.

  • ناشناس
    0

    جناب علم الهدی با فضای مجازی یا بدون آن که امری تقریبا غیرممکن است تاریخ به ما میگوید آب بالاخره راه خود را پیدا میکند

  • بنده خدا
    0

    خدایا خودت جواب اینا رو بده جیگر مردم رو خون کردن الان مردم سرگرم همین اینترنتن.فقط سرشون توگوشیه.بیکار بشن بهتره

  • ناشناس
    0

    فضای مجازی معجزه خدا بدست بشر و تیر خلاص به قلب آخوند و دزد.

  • حسن
    1

    جناب علم الهدی . لطف کنید کوتاه بیایید . مردم از حرفهای تو خسته شدند. تمامش کن تو را خدا

  • ناشناس
    0

    انشاالله روزی برسد که همه آخوندها را تو قم جمع کنیم
    دور قم را هم دیوار کنیم
    بعد هم بکشید کار کنید و زندگی کنید.
    هیچ چیز مفت هم به ملا جماعت نمی دهیم
    هر چی خواستید از آب، برق، نان و... باید پولش رو بدید.
    دوران مفت خوری تان به زودی تمام می شود.

  • مورچه
    0

    تو خودت دشمنی سرسخت مردمی دیگه نیازی ب دشمن نداریم ای ازخدابی خبرشکم پرست

  • ناشناس
    2

    فضای مجازی از ابتدا جولانگاه دشمن بوده است.

  • 1

    و این در حالی است که دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال متاسفانه از فضای مجازی جولانگاه دفاع، حمایت و استقبال کرده است.

  • 0

    مردم گرانفروشی بلیط هواپیما را اعلام کنند تا برخورد کنیم! و این در حالی است که مردم از سال 1392 تاکنون در مورد گرانفروشی بلیط هواپیما وغیره را در رسانه ها اعلام کردند ولی متاسفانه تاکنون هیچ کسی بررسی، پیگیری و رسیدگی نکرده است چرا؟

  • اعتراض
    0


    در تمام کشورهای اسلامی ماه رمضان و ماه محرم، تاسوعا و عاشورای که فرا می‌رسد قیمت موادغذایی کاهش پیدا می‌کند در کشور ما به دلیل بی‌توجهی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس برعکس قیمت‌ها بالا می‌رود. بنویسید بسیاری از پست‌ها و جایگاه‌هایی که دولتی‌ها ونمایندگان اشغال کرده‌اند به دلیل بی‌توجهی به مردم غصبی بوده و باید پاسخگو باشند.
    در حالی که دولت ۴ وزیر را مأمور مبارزه با گران‌فروشی کرده، ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، افزایش قیمت ها، کالاها، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و ... نکردند.

  • ناشناس
    0

    زیاد جوش نزن فعلا که همه چیز در بست دست خودتونه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها