واکنش عصبی روزنامه دولت به جلسات روحانی با ناطق،خاتمی،جهانگیری و...؛ دارند علیه دولت رئیسی ائتلاف می کنند!

روزنامه ایران نوشت: محمود علیزاده طباطبایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران اعلام کرده اخیراً حسن روحانی با محمد خاتمی، ناطق نوری، اسحاق جهانگیری، محمدرضا باهنر، محسن هاشمی و علی لاریجانی دیدار کرده است.

واکنش عصبی روزنامه دولت به جلسات روحانی با ناطق،خاتمی،جهانگیری و...؛ دارند علیه دولت رئیسی ائتلاف می کنند!

وی مدعی شد این جلسات به منظور «احیای جمهوریت نظام» از جمله بررسی علل کاهش مشارکت سیاسی مردم تشکیل شده و هدف آن بازسازی احزاب اصلاح‌طلب است اما شواهد امر نشان می‌دهد بانیان وضع موجود قصد دارند با تشکیل اتاق‌های فکر عملیات روانی و تکیه بر فضای مجازی با هدف تخریب دولت سیزدهم، راهی برای بازگشت خود به صحنه سیاسی کشور بیابند و مجدداً در را بر همان پاشنه قبلی بچرخانند.

میدان‌داری رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم که میراث رکود سیاسی، اقتـــــــــصادی و اجتماعی و همــــــــــچنین افزایش بی‌سابقه تحریم‌های خارجی را برای کشور به جای گذاشته ‌است مانند یک شوخی تلخ سیاسی است. حسن روحانی همان کسی است که وعده داد چرخ اقتصاد را خواهد چرخاند اما آن چرخ را شکست؛ رشد بی‌سابقه آمارهای منفی اقتصادی در مقایسه با ابتدای شروع دولت او و به تبع آن رشد معضلات اجتماعی خود شاهد آن است که آقای روحانی برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور بسیار عجله کرده؛ چرا که حداقل باید همانند دو سال آخر دولت خود همچنان سیاست سکوت را انتخاب می‌کرد تا کمتر یادآور روزهای تلخ مردم باشد. چه آنکه حضور اسحاق جهانگیری در این جلسات نیز یادآور باتلاق ارز 4200 تومانی است که امروز اقتصاد کشور را همچنان به گروگان گرفته و نه راه پیش برای تصمیم‌گیران گذاشته است و نه راه پس.

از سویی دیگر حضور چهره‌هایی نظیر محمد خاتمی در این جلسات که سابقه و مدیریت اقدام علیه جمهوریت را در سال 88 دارد آن هم به منظور احیای جمهوریت نظام! از طنزهای تلخ روزگار است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • بهرلم
    3

    هرچند این دعوا بر سر لحاف ملا است ولی باید منتظر بود و دید ایا این دعوا ی اخوندها بنفع مردم فلاکت زده ولایت مخروبه ساخته دست اخوندها هست یا نه .

  • ناشناس
    6

    خود کرده را تدبیر نیست آنوقتی که بخش عظیمی از ملت ایران از هر طیفی خواستار مواخذه و محاکمه ایشان شدند و مسئولان با بی اعتنایی و تحقیر خواست عمومی حتی شکایات قانونی مجلس را برخلاف قانون اساسی به سخره گرفتند باید منتظر این مسائل و بد تر از اینها هم باشند کاین هنوز از نتایج سحر است از قدیم گفته اند بدهکار را که رو بدهی طلبکار هم میشود راستی از مصلحت اندیشی چه خبر؟؟؟؟؟

  • جوادخزایی
    8

    سلام. خدا لعنت کنه روحانی وجهانگیری واصلاح طلب هارو.. واقعآ چه رویی دارن اینا چقدرپورو چقدر چقدر....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همتون سرو ته یک کرباسید. طلا نزنید.

    • 2

      خدا لعنت کند شما ریاکاران متملق اصولگرا را

  • روحانی، جهانگیری، هر دو در مدت 8 سال پول مردم و دولت را غارت کردند.
    3

    روحانی، جهانگیری، هر دو در مدت 8 سال پول مردم و دولت را غارت کردند.

    نظرات شما -
    • 0

      حتما همسفرشونی که خبر داری

  • ناشناس
    2

    منتظر کار شکنیهای فریدون و عواملش باشید....

  • ناشناس
    1

    در این چهل و اندی سال همشون سرو ته یه کرباسن غیر از دزدی و غارت دستآورد دیگه ای برای مردم نداشتن

  • یادبود
    2

    چقدر خنده این جماعت نفرت انگیز است.

    نظرات شما -
    • 1

      خنده شون از گریه غم انگیزتراست جانا

  • ناشناس
    0

    اگر حاکمیت کشور به جای گماردن آنان در مجمع تشخیص مصلحت، دستور میداد به تمامی تخلفات این افراد بعد از خاتمه ریاستشان رسیدگی قضایی، واحتمالا آنها را مجازات کنند، الان این موریانه های فاسد سیاسی و عوامل غارتگرشان از صحنه روزگار محو شده بودند و مردم ایران سرشار و شاداب بودند. ولی افسوس که همواره در تمامی ادوار تاریخ، کشور انگلستان خبیث در دفاع از مفسدین سنگ تمام گذاشته است.

    نظرات شما -
    • 1

      اتفاقا این افراد عضویتدر مجمع تشخیص را نپذیرفتن اون ممتوی شماست که عضوه

  • ملول از دیو ودد
    1

    اگر قرار است که مست گیرند ،باید هر آنچه هست گیرند،اینان گروه بد هاهستند، خوب حالا گروه خوب‌ها را معرفی کنید ببینیم کیاهستند

  • محسن
    2

    چرااینقدرشتابزده و هول هستید.باتلاقی که ازش حرف میزنید، منسوب به این آقایون نیست.این باتلاق از 43 سال پیش این کشورو ملت را می بلعد.پس خواهشا ادای دلسوز را درنیاورید که اصلااااا بهتون نمیاد.شماها همه کاسب و مزدورهستید.منافع یکی در گرو دولت روحانی و دیگری در گرو دولت رییسی و امثالهم است.خداوند ریشه شماها را بخشکاند.چون این ملت بی بخار دیگه کاری از دستش بر نمیاد.

  • دلتنگ برنج
    1

    برنج کیلویی ۹۰ تومان شد. پایان دولت رییسی پراید اکر موحود باشه یک میلیارد. گوشت کیلویی دو میلیون. برنج کیلویی ۷۰۰ هزار تومان. خواهشا رییسی استفا بده اگر راست میگی دولت مردمی هستی برو برو برو.

  • ناشناس
    18

    به اینا بگید بانیان وضع موجود امثال مرتضوی و احمدی نژاد و دارودسته اشن اینا مخالف نظام و ولایت فقیه اند هرجا تریبونی گیرشون میاد هتاکی می کنن وکسی کارشون نداره ادرس غلط ندید

  • سید
    19

    مردم می دانند که دولت روحانی در دوره اول بهترین بود با آن همه میراث احمدی نژاد ولی در دوره دوم دارو دسته های دیکتاتور از داخل و روسیه و جاسوسانی هم داخلی و هم خارجی ملت و دولت را فلج کردند و انداختن گردن روحانی . پس ذهن ها انحراف نمی شوند. عامل بدبختی مردم و کشور دیکتاتوری است که به هیچ کس پاسخگو نیست و قدرت دست اوست.

  • ناشناس
    1

    از جلسات اين حضرات اصلاح طلب فقط بوي خون و بدبختي و ننگ مياد كاش كسي همه اين افراد رو حصر كنه تا ما يه نفس راحت بكشيم … خاتمي عامل بدبختي و ياس و بنيانگزار همه اين مشكلات در جامعه أست .. خدا تو رو نبخشه

  • وی
    0

    همه نیروهای آقای وی هستند

  • محمد
    0

    انشاالله رهبر انقلاب پاینده باشه... واین حسودان دنیا طلب ریشه وبنیانشان از روی زمین کنده شود... همین آقایانی که اگر نفس میکشند صدقه سر امام خامنه ای عزیز است چون مردم فریاد زدنند خاتمی اعدام بایدگردد... شماها به زباله دان تاریخ پیوستید

  • محمدرضا
    0

    این نوع گفتمان.توهین به شعور ملت است. .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها